phoe Napisano 15 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2017 (edytowane) Już lepszy taki sprzedawca, który zniechęca na starcie, niż taki który jak trzeba sprzedać to jest miły itp, a jak jest problem z rowerem to ma na ciebie wywalone... Edytowane 15 Kwietnia 2017 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 16 Kwietnia 2017 Dobra, to się chyba nadaje do zrobienia 2x11 w B8: http://allegro.pl/shimano-przerz-slx-fd-m7020-l-side-swing-2rz-cm-i6784403052.html Mocujemy na obejmę, pancerzem idziemy wzdłuż dolnej rury przy przewodzie hamulcowym, na wysokości przerzutki odbijamy do przerzutki. Sama przerzutka ma swój "opór" czyli oczko o które ma się oprzeć pancerz. Popełniam jakiś błąd w rozumowaniu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2017 Kończąc rozmowę rzuciłem, że generalnie się obawiałem zawsze Srama i dostepności części + cen (słynne już chyba kółeczka przerzutki za 250pln) Łożyskowane kółka do X-9 kupiłem akurat za 98zł ale wciskany suport GXP kosztował już 150zł a aluminowa tarcza 36z stoi za ~€40 więc faktycznie trochę się cenią. Plusem jest to że napęd działa czwarty sezon bez zarzutów, biegi wchodzą gładko i nie pamiętam kiedy musiałem regulować przerzutek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel2208 Napisano 19 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2017 Jak już wymieniać suport SRAMa to na Accenta, gdzie użyto łożysk dostępnych bez problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rafu Napisano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Napisano 19 Kwietnia 2017 Teraz to wiem, jak go wymieniałem, nie było jeszcze tego zamiennika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidzej Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Tak sobie przeglądałem stronkę Krossa (nie żebym planował zakup od tego producenta) i takie coś rzuciło mi się w oczy: http://www.kross.pl/pl/2017/mtb-xc/level-b9 Czy mi się wydaje czy wsadzanie do karbonowej ramy widelca ze stalowymi lagami i hamulców z grupy Acera to totalny debilizm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Każdy producent w najtańszym karbonie HT ma takie cudo, zakup totalne bez sensu wg mnie, chyba że ktoś planuje w przyszłości tylko ramę prawie samą zostawić. Hamulce, opony, koła, wideł, wszystko prawie że najtaniej jak się dało, przez co mimo iż rama z węgla to waga roweru szału nie robi. Na tylko spory plus że ma sztywne osie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 7 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 @ Pidzej Mylisz się - to się nazywa oszczędność producenta ( w domyśle : kupcie sobie rower dla ramy, a resztę wymieńcie jak Wam nie pasuje ). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pidzej Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) I pożegnajcie się z gwarancją zarazem Dobra już wiem o ocb. O napis "Carbon fiber ultra hyper lite technology" na ramie Edytowane 7 Maja 2017 przez Pidzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 A co jest z nim nie tak? Akurat hamulce z niskiej grupy to jest plaga wśród wszystkich marek. Napęd jest w porządku, a recon może być wystarczający dla większość osób. Zresztą można go wymienić po jakimś czasie, dobre rozwiązanie jak ktoś chce carbon a nie ma dużo kasy na starcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 No w przypadku Krossa kierę wymienisz i jest problem jak chodzi o uznanie GW, haha. Ale z tytułu niezgodności towaru z umową można spokojnie przez 2 lata od zakupu, a kartą GW sobie tyłek można podetrzeć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Czy mi się wydaje czy wsadzanie do karbonowej ramy widelca ze stalowymi lagami i hamulców z grupy Acera to totalny debilizm? No raczej ale to jest zagrywka "pod oko". Jak ktoś się nie zna to sprzedawca bajerem spowoduje, że ktoś zrobi taki bezsensowny zakup. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 To jest po prostu pozycjonowanie produktu dla uzupełnienia oferty i tyle. Tak samo jak najtańsze wersje fulli trail i enduro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Ale lepiej w tej cenie zrobić dobrego HT alu, u Krossa i wielu producentów tego brakuje, a taki rower by miał wtedy w miarę dobre koła, wideł i ważył mniej może nawet o 1kg od takiego karbonowego cuda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
m0d Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) A jak ktoś się uprze na karbon czy fulla, ale nie ma budżetu? I co mu zrobisz? A tak uprzejmy sprzedawca powie, że on ma to o taki cymes dokładnie jak klient sobie życzy Chcesz w miarę sensownie złożony rower to niestety trzeba celować w te średnie modele z oferty, a potem zaczyna się już biżuteria w najwyższych modelach. Zresztą mało kto z przeciętnych klientów chce dobrze i równo złożony rower. Zaraz są pytania dlaczego korba czy przerzutka to tylko Deore i nie pomoże tłumaczenie, że za to koła są DT Swiss a nie Kross. Czy słynny casus tylnej przerzutki. Edytowane 7 Maja 2017 przez m0d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Arni220 Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Jak ktoś się uprze, a nie ma budżetu, to niech kupi karbon od chinola i sobie poskłada. Problem w tym, że ludzie nie znają się na rowerach, składaniu itd. dla tego łatwo im taki produkt wcisnąć. Edytowane 7 Maja 2017 przez Arni220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Prawda jest taka, że Kross funkcjonuje już na tym rynku na tyle długo, że dobrze wie, gdzie opłaca się odpuścić, a gdzie literki XT lub carbon muszą być widoczne. Gdyby taka strategia była nieskuteczna to już dawno by ją zmienili. Zamiast np. wkładania przerzutek i korby XT połączonej z manetkami Deore i hamulcami m447 daliby np. kompletny napęd i hamulce Deore. Niestety jak widać nie opłaca się to. Rowerów z przedziału do 5.000 pln wcale nie kupują głównie super świadomi klienci, tych z pewnością jest mniejszość. Większości wystarczy informacja, że hamulce są hydrauliczne i są od Shimano. A, że to zwykła Acera albo i Altus... Edytowane 7 Maja 2017 przez Sabarolus Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lynx79 Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Ale za to będzie informacja, że przerzutka jest XT. I jest magia. Rower się sprzedaje, a potem na forum posty, że hamulce nie działają, manetki też coś nie tak. Rower ciężki. itd itp XT załatwia wszystko w ogłoszeniu czy ofercie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sabarolus Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Ale za to będzie informacja, że przerzutka jest XT. I jest magia. Rower się sprzedaje, a potem na forum posty, że hamulce nie działają, manetki też coś nie tak. Rower ciężki. itd itp XT załatwia wszystko w ogłoszeniu czy ofercie. Dokładnie tak! Kellys był swego czasu mistrzem w podobnych zabiegach. W rowerze za 1800 łączyli tylne XT z najtańszymi V'kami od Tektro, piastami Acera i najtańszą korbą Truvativa. XT było? Było! Ale może lepiej już dosyć tego offtopa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Tia, Kellys. A2 XT już nikt nie pamięta? http://www.bikekatalog.pl/2009/rowery/558/Kross.Level.A2.XT/ Panowie, ale w ogóle w czym problem? Jest węgiel, powietrze, tarcze, są najnowsze standardy główki czy piast. Dla kogoś kto się nie zna, cudo. Kto ma kupić, kupi. Kto woli aluminium i dobre komponenty, pójdzie do konkurencji lub złoży sobie sprzęt sam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Są osoby które wolą karbon i jak same mówią "gorszy osprzęt byle rama była z włókna". Jak ktoś chce lepszy osprzęt to w czym problem? numerki są do B12 Także, nie narzekajmy już na wybór wielu modeli, dla każdego coś dobrego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 7 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 (edytowane) Tyle że B12 jest ponad dwa razy droższy i mało osób to przełknie... Poza tym B12 to już jest zupełnie inna bajka - inne włókna ramy i tzw. zawodniczy osprzęt. Edytowane 7 Maja 2017 przez KrissDeValnor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartinH Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Tak czytam i się zastanawiam po co to piszecie, i tak nikt z was takiego roweru nie kupi. Są ludzie co jeżdżą rekreacyjnie, jak wiadomo włókno węglowe tłumi lepiej niż aluminium, cena też jest niewygórowana, dla niejednego taki rower będzie super. Jak ktoś potrzebuje lepszy sprzęt to wyda więcej, lub kupi dla ramy, która ma bardzo dobrą geo Ja nie rozumiem skąd ten hejt na Kross'a, mamy polskiego producenta, który zaczyna wychodzić na Europę, ma kilka swoich technologi, choćby RVS, coraz bardziej stara się samemu projektować ramy, źle? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team KrissDeValnor Napisano 7 Maja 2017 Mod Team Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Oj tam, od razu hejt - po prostu czepiamy się szczegółów, czy to coś złego Nie od dziś wiadomo, że Polak lubi ponarzekać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lucass3 Napisano 7 Maja 2017 Udostępnij Napisano 7 Maja 2017 Tyle że B12 jest ponad dwa razy droższy i mało osób to przełknie... Poza tym B12 to już jest zupełnie inna bajka - inne włókna ramy i tzw. zawodniczy osprzęt. Do B12. Po drodze są jeszcze B10 i B11. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.