Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Oczywiście standardowo osprzęt damskich jest gorszy w porównaniu z lewelami o tym samym numerze... Czy oni naprawdę uważają, ze babki są aż tak głupie :/ a później wielkie zdziwinie , ze na damskie modele jest mały popyt :D

Napisano

LOL, Kross jest polską firmą, ale rowery ma chińskie, więc nie widzę problemu, żeby nowa kolekcja była najpierw dostępna w angielskiej wersji językowej. Działają konsekwentnie tworzą taki "polski" miszmasz :)

Napisano

Ciekawe ile z tych info to prawda... Kross ma zdolności do manipulowania klientami. Dla przykładu R8 w 2017 będzie mieć Rebe,  B8 ma Recona Silver w specyfikacji a na zdjęciu Reba :whistling: . Nie chce mi się analizować tych specyfikacji ale jest tam pewnie sporo takich kwiatków. Prawda wyjdzie w praniu ;-)

Napisano

Do niektórych rowerów z tego co widzę są zdjęcia z zeszłorocznej kolekcji a pod spodem nowa specyfikacja. Także po prostu bajzel z pośpiechu, nie upatrywałbym tu jakichś teorii spiskowych ;)

Napisano (edytowane)

Bajzel w pośpiechu ;-) Sorki ale w 2016 roku kilku z naszych kolegów dowiedziało się że ich B7/R7 mają amory z prostą rurą sterową jak kupili rower, bo Kross dopiero w maju raczył poprawić specyfikację na swojej stronie jak ludzie próbowali to wykorzystać do zwrotu roweru jako że towar jest niezgodny z umową. Taka teoria spiskowa...

Edytowane przez Alsew
Napisano

A to inna para kaloszy...

Z drugiej strony widać ile wart jest ten cały marketingowy bełkot. Stara, prosta sterówka 1 1/8" jest nagle zamiennikiem "nowoczesnej i dużo sztywniejszej" tapered, bo rozumiem że Kross wyszedł z założenia że to równoważne rozwiązania nie mające żadnego znaczenia dla końcowego odbiorcy  :sorcerer:

Napisano

Ja tam nie wiem... Jak dla mnie to jest takie sztuczne podgrzewanie atmosfery... Ludzie będą czekać na nowego R8 bo ma Rebe i 1x11 zamiast korzystać z zimowych wyprzedaży, a Kross raczy wypuścić nową kolekcję w kwietniu... a do tego czasu coś się wymyśli.

Napisano

Fulle XC to już chyba wymierający gatunek, bo poza tego typu zawodami i zawodnikami, którzy z jakichś powodów chcą mieć klasyczny rower XC, tylko "na sterydach", to zastosowań w sumie brak. IMHO nowoczesny, sztywny ścieżkowiec pod ogarniętym bajkerem bez problemu pokaże miejsce w szeregu tego typu wynalazkom na nieco bardziej hardkorowych trasach, tyle że to będzie "za ciężkie" dla typowego ściganta ;)

Napisano

a fuli XC jak nie było tak nima...  i na czym ta biedna Majka się ma ścigać? Trasy coraz bardziej hardcorowe. Dzisiaj w Andorze sobie prawie kark skręciła.

Kto nie widział to podlinkuje ( wypadek w 40min.)  Myślę że zmiana sponsora wyszła by jej na dobre...

http://www.redbull.tv/live/AP-1KR6GZPP11W11/segment/AP-1KV9D615H2111/uci-mountain-bike-world-cup

Nie sądze aby tak łatwo można było się przesiąść na fulla. W czym ten sponsor przeszkadza? Na innych rowerach Maja też odnosiła kraksy. Jolandzie Neff full nie pomógł w Rio.

Napisano

Fule XC wcale nie wymierają. Każda szanująca się marka ma je w swojej ofercie i to w rożnych specyfikacjach.  Po za tym jeśli dana firma zakłada swój racingteam i chce być postrzegana profesjonalnie to powinna zagwarantować zawodnikom nowocześniejsze rozwiązania dobierane odpowiednio pod każdą trasę.  Dla mnie osobiście to właśnie taki sztywny ścieżkowiec jest bezsensownym wynalazkiem, ponieważ jak ktoś chce jeździć w górach to kupuje fulla enduro czy coś podobnego, jeśli ma być bardziej płasko i lajtowo to zwykły hardtail, a na takie trasy mieszane jak ta dzisiejsza w Andorze full xc jak najbardziej by spasił.

 

 

Napisano (edytowane)

Jedyny zarzut jest taki, że Maja nie posiada roweru full na którym prawdopodobnie niechce jeżdzić. Dlaczego ? Bo czuje się mocna na podjazdach. Full jej w tym nie pomoże.

 

Kross nie jest gigantem aby pozwolić sobie na zangazowanie zawansowanego fulla w XC którego i tak niewiel sprzeda. Większość woli sztywniaka.

 

Zawodnicy w XC nie zmieniają zbyt często rowerów HT na full i odwrotnie. Nawet jak mają taką możliwość.

Edytowane przez clavdivs
  • Mod Team
Napisano

 

 

Kto nie widział to podlinkuje ( wypadek w 40min.)  Myślę że zmiana sponsora wyszła by jej na dobre... http://www.redbull.t...-bike-world-cup

Akurat w tym przypadku full nic by nie zmienił. Z drugiej strony mając gotowe zawieszenie ( RWS) stworzenie fulla do XC nie powinno być aż takie trudne. Pozostaje jedynie kwestia ekonomicznego uzasadnienia i raczej w tym tkwi problem.

Napisano

bzdury, ciekawe w czym full przeszkadzał na podjazdach na olimpiadzie, skoro dwa fulle wygrały?

Trasa nie składała się z samych podjazdów ale także i zjazdów. To na zjazdach full dawał wyrażną przewagę. jak spojrzysz poza wieksze spektrum niz tylko 2 pierwsze miejsca w kategorii kobiet i męzczyzn, to w kategori kobiet 2i 3 był sztywniaki a w meżczyzn 3 był na sztywnym. Full nie gwarantował sukcesu, Absalon faworyt do medalu zajął dopiero 8 miejsce, tak samo było z Jolanda Neff która odpadła w rywalizacji o medal mimo posiadania fulla i zostła wyprzedzona przez dziewczyny na HT.Osobiście trzeba przyznać, że to jest sukces Krossa że przygotował rower na którym Maja zdobyła medal olimpijski.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...