arwo Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Witam. W oczekiwaniu na nowego Canyona Al SLX 7.9, zauważyłem dzisiaj w sklepie Scotta Scale 940 w promocji. W obu rowerach osprzęt praktycznie taki sam, różnią się amorkiem i brakiem sztywnej osi z tylu w Scott'cie. Czy sztywna oś jest taka niezbędna? Oba rowery praktycznie w tej samej cenie by były. Canyon: https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/grand-canyon-al-slx-7-9.html Scott: http://www.scott.pl/produkt/214/1272/Rower-Scale-940/galeria/ Co wybrać? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Jesli ten sam osprzet a masz mozliwosc przymierzyc sie do roweru to bym sie przymierzyl. Jesli bedzie pasowal to wzialbym scotta. Sztywna os z tylu to zabawka. Tyle czasu ludzie nie mieli i nikt nie narzekal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alagor96 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Niestety, sztywna oś jest niezbędna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arwo Napisano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 No i mamy dwie wersje co do sztywnej osi A jak wygląda porównanie Reby z Fox 32? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Niestety, sztywna oś jest niezbędna. ciekawe do czego haha, szczególnie w rowerze xc bierz scotta jak CI będzie odpowiadał, bardzo dobry rower. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
axis Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Tylko te koła trochę kijowe jak na sprzęt za tyle kasy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arwo Napisano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Zaciekawił mnie bardzo oten Scott Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Tylko te koła trochę kijowe jak na sprzęt za tyle kasy... po czym wnioskujesz? jeździłeś? nie spodziewałbym się tam cudów ale dlaczego od razu maja być kijowe, miałem styczność z kołami syncros w szosie i były bardzo przyzwoite. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
axis Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Wg mnie nie warto właśnie ze względu na koła, które są delikatnie mówiąc kijowe. Przy wymianie na jakieś firmowe masz problem, bo z przodu masz sztywną oś a z tyłu nie, a takie zestawy to tylko składane na zamówienie. A naprawdę dobre koła > dobra grupa. Piasty grupy deore, obręcze ciężkie. Takie koła są fajne do roweru, który kosztuje 3000 zł, a nie ponad 2 razy tyle. Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez axis Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arwo Napisano 31 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Czyli Canyon wypada lepiej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
axis Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 Ten canyon też ma trochę budżetowe koła, ale osobiście wolałbym X1900 niż koła na syncros/deore. Poza tym wymiana w przyszłości przy scoccie naprawdę będzie problemem. Jak bierzesz pod uwagę głównie osprzęt to masz tu jeszcze w promocji radona: http://www.radon-bikes.de/bikes-2016/mountainbike/hardtail/zr-race-29/zr-race-29-100/ Sam przymierzałem się do scotta 940 w zeszłym roku, ale ostatecznie mój wybór padł właśnie na zeszłorocznego radona. Zrobisz natomiast jak uważasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erzurum Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 a geometria scott - radon pomijalna??? moim zdaniem najważniejsza i trzeba się nad tym zastanowić i wolałbym scotta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
schwinn0 Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 (edytowane) Co Wy z ta sztywna osia z tylu... przod owszem mozna wyczuc ale tyl? Wg mnie przerost formy nad trescia. Moze wymienic piaste na dt350 i juz ma mozliwosc przejscia na sztywna os. Najwazniejsze to sie przymierzyc do roweru. Jak jest mozliwosc przetestowania to z niej skorzystac. Edytowane 31 Sierpnia 2016 przez schwinn0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arek_wro Napisano 31 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2016 a geometria scott - radon pomijalna??? moim zdaniem najważniejsza i trzeba się nad tym zastanowić i wolałbym scotta. No nie wiem. Sugerując się tym co jest na stronie Scotta można się bardzo zdziwić. Sam się napaliłem na Scale'a dwa lata temu. Specjalnie pojechałem z Wrocławia do Łodzi na testy i mocno się zawiodłem. Przy moich 177 wzrostu M-ka była śmiesznie krótka. Długość efektywną rury 600mm można między bajki włożyć. Wystarczy popatrzeć na reach. M-ka Scotta ma niemal tyle samo co S-ka Canyona, a Canyon do długich ram raczej się nie zalicza. U mnie Scale przepadł z kretesem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alagor96 Napisano 1 Września 2016 Udostępnij Napisano 1 Września 2016 Widzę,że rozpoznawanie sarkazmu - level expert. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arwo Napisano 1 Września 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Września 2016 A gdyby do porównania dodać tego Cube'a: http://cube.pl/rowery_2016/mtb-hardtail/reaction/cube-reaction-hpa-pro-2x-grey-n-flashgreen-2016/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
TlustyDydelf Napisano 4 Września 2016 Udostępnij Napisano 4 Września 2016 Czesc. Jeśli mialbym wybierac z tych dwóch marek, to wokalnym Scotta. Canyony nie podobają mi sie w ogóle, poza rowerem enduro. Scott Scale jest świetna maszyna. Brak sztywnej oskiz tylu to nie wada. Ja ok temu stalem przed dylematem Scott Scale 940 albo giant xtc. Ostatecznie zdecydowalem sie na carbonowe xtc w super cenie wyprzedażowej.jak kupowalem rower wazylem ponad 124kg i w xtc tez nie bylo oski sztywnej. Rama mimo wszystko sztywna jak diabli, nie ugina sie nawet na mm. Także nie sugerowalbym sie brakiem sztywnej oski. Co do kol w Scale sie zgadzam, sa delikatne i szprychy pealy pod kolegami, którzy mieli wage ok 80kg. Seryjne kola w takich rowerach zazwyczaj po jakimś czasie ida do wymiany. Jeśli ktoś będzie mial ochotę odkupić tanio kolka gianta sxc2 prosze o kontakt, zniosą dużo więcej niż Syncrosy ze scotta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi