lady Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 Witam Jestem zupełnie początkująca i chciałabym się nauczyć podstawowych trików, lecz mam problem z podbiciem przedniego koła na odpowiednią wysokość.Wszyscy mi mówią za mam wypchnąć kierownice ale jak mam ją wypchnąć jak jej nie potrafie wybic dobrze wybic do góry?Nie wiem czy robie coś źle czy mam za mało siły czy?????? Podbijam minimalnie do ok 15-20 cm i słoń mi siada na kerownicy i lece w dół.(ćwicze ćwicze i ćwicze i nie ma postępów) Powiedzcie mi jak sie wybijac? czy po prostu dżwigać kierkę? czy z amortyzatorów czy cieżar ciała bardziej przenieś czy jeszcze jakieś wskazówki......? ps przypomnijcie sobie jak to było jak wy zaczynaliśćie jezdzic, jakie mieliście problemy ? na co zwracaliście uwage? bo teraz to robicie z palcem w .... z lekkoścą zapewne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stasiek Napisano 16 Września 2006 Udostępnij Napisano 16 Września 2006 Ja to robię tak: - ustawiam korbę pod kątem mniej więcej 45* (silniejsza noga u góry) - pochylam się nad kierownicą - energicznie ciągnę kierownicę do siebie jednocześnie naciskając na pedały Bez pedałowania nie poderwę przedniego koła wyżej jak 30cm. Nie wiem jak to wyjaśnić, ale przy "depnięciu" na pedały kierownica sama podlatuje. Na najlżejszym biegu wystarczy mocniej pedałować, żeby przednie koło oderwało się od ziemi. Trzeba to połączyć z podciąganiem kierownicy i będzie git. Ja to robię na biegu 2 - 2. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...