Boxx Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Pojawił mi się luz na bębenku. Problem polega na tym że: - klucz imbusowy 10 jest za mały, podejrzewam że 12 będzie pasował. -klucz do rozkręcenia bębenka od Shimano jest za mały, u mnie jest większa średnia bieżni [ ? ] Koła są od Gianta, piasta to jakiś no-name. Spotkał się ktoś z takim problemem ? Gdzie mogę dostać taki klucz do tego typu bębenka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Jakie to koła? PX-C/SX-C? Bębenek jak poruszasz kasetą lewo/prawo ma luz 1mm sprawdzane na kilku rowerach.Piasty u Giant'a to bardzo często Formula, w PX-C masz przód DC1517/tył DC1524, SX-C, to chyba te same piasty, a różnica to obręcz. Tylna piasta w tych kołach jest mówiąc delikatnie taka se, przednia ok(jest na maszynach nawet). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boxx Napisano 26 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Na tych kołach właśnie nie ma żadnych oznaczeń, w zasadzie to na piastach. Luz na kasecie jest ok 1mm ale podczas jazdy przy wyższej kadencji zaczyna coś z tylnego koła stukać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 26 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 26 Sierpnia 2016 Nie no jak strzela to musisz zobaczyć do środka, ale te modele co podałem to jest info od Giant Polska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Zdjęcie by pewnie rozwiało wątpliwości, ale po co wrzucać jak można napisać "piasta no name" i "gdzie szukać klucza". Zadzwoń do wróżbity Macieja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Boxx Napisano 27 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Zdjęcie by pewnie rozwiało wątpliwości, ale po co wrzucać jak można napisać "piasta no name" i "gdzie szukać klucza". Zadzwoń do wróżbity Macieja. Po co mam wrzucać zdjęcie jeśli wszystko jest analogicznie zrobione jak w bębenku Shimano ? Różnica polega tylko na wielkości dedykowanego najprawdopodobniej klucza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cervandes Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Ja w takim momencie biorę płaskownik, szlifierkę i po 10 minutach mam potrzebny klucz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Klucz nie jest "dedykowany" tylko calowy. Miałem to samo w swoim Giancie. Rada - serwis bębenka można przeprowadzić bez ściągania go z piasty. A jak dorobić klucz do rozebrania bębenka poradził kolega wyżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 albo stara dobra metoda młotek+ coś do przekazania siły kinetycznej na nakrętkę tylko jest ryzyko że jest zrobiona z plasteliny i się uszkodzi. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 27 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2016 Można tak robić ale zrobienie klucza naprawdę jest proste - wystarczy kawałek płaskownika, szlifierka i minimum umiejętności żeby przyciąć go na wymiar i mieć fajny klucz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.