Skocz do zawartości

[kask] kask dla początkującego

Barteuxx

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam! Szukam pomocy wyboru kasku do downhillu do 200zł. Jak w temacie pisze, jestem początkujący.
Niedawno znalazłem 2 kaski, które mnie zainteresowały.
pierwszy: http://buggykite.pl/glowa/22-kask-w-tec-downhill-srebrny-rozmiar-m-54-58-cm.html
i drugi: http://buggykite.pl/glowa/81-kask-freeride-w-tec.html#/156-kolor_spodenek-zolte/121-rozmiar-m
Od razu pisze że kask 'Naxa DH' nie wchodzi w grę ponieważ jest tylko rozmiar L (59-60 cm) a obwód mojej głowy to ok. 54-55 cm czyli to rozmiar M.
Pozdrawiam

Napisano

Nie kupuj kasku jeśli nie masz możliwości jego przymierzenia, a najlepiej porównania z innymi (nawet droższymi). Kaski dla danego obwodu głowy mają różny profil i chyba dopiero 7 lub 8 z tych które mierzyłem, pasował idealnie. Co prawda nie był to kask do DH, ale myślę, że tak samo będzie w tym przypadku.

Napisano

Właśnie mam trochę z tym doświadczenia, ponieważ 2 tygodnie temu kupiłem Naxę w L :D i nie przewidziałem tego że może być 5 cm za duży. Teraz wiem, że musze patrzeć na rozmiary S lub M.

• Mod Team
Napisano

Nie kupuj kasku jeśli nie masz możliwości jego przymierzenia

Sklepy internetowe dają możliwość zwrotu więc można się bawić w przymiarki w zasadzie do woli. Niestety rośnie koszt zakupu o kolejne przesyłki.

Fakt, najbardziej komfortowy zakup to taki gdzie można porównać jednocześnie kilka modeli w sklepie stacjonarnym.

Napisano

Jedź do sklepu gdzie mają kaski, przymierz, wybierz odpowiedni, dokładnie odpisz model (ze wszystkimi cyferkami i literkami), a jeśli cena Cie nie satysfakcjonuje to kup przez neta.

Sklepy internetowe dają możliwość zwrotu więc można się bawić w przymiarki w zasadzie do woli. Niestety rośnie koszt zakupu o kolejne przesyłki.

Fakt, najbardziej komfortowy zakup to taki gdzie można porównać jednocześnie kilka modeli w sklepie stacjonarnym.