Barteuxx Napisano 25 Sierpnia 2016 Napisano 25 Sierpnia 2016 Witam! Szukam pomocy wyboru kasku do downhillu do 200zł. Jak w temacie pisze, jestem początkujący.Niedawno znalazłem 2 kaski, które mnie zainteresowały.pierwszy: http://buggykite.pl/glowa/22-kask-w-tec-downhill-srebrny-rozmiar-m-54-58-cm.htmli drugi: http://buggykite.pl/glowa/81-kask-freeride-w-tec.html#/156-kolor_spodenek-zolte/121-rozmiar-mOd razu pisze że kask 'Naxa DH' nie wchodzi w grę ponieważ jest tylko rozmiar L (59-60 cm) a obwód mojej głowy to ok. 54-55 cm czyli to rozmiar M.Pozdrawiam
CentrumRowerowe Napisano 29 Sierpnia 2016 Napisano 29 Sierpnia 2016 Z tanich fullface jest jeszcze XLC BH-F03, ale kosztuje 249 zł. Aha, jeszcze jest Author Hot Shot poniżej 200 zł. Uczciwie powiem, że przeciętna cena pełnego kasku to około 400 zł i jeśli tylko można warto dopłacić..
JaromirRK Napisano 29 Sierpnia 2016 Napisano 29 Sierpnia 2016 Nie kupuj kasku jeśli nie masz możliwości jego przymierzenia, a najlepiej porównania z innymi (nawet droższymi). Kaski dla danego obwodu głowy mają różny profil i chyba dopiero 7 lub 8 z tych które mierzyłem, pasował idealnie. Co prawda nie był to kask do DH, ale myślę, że tak samo będzie w tym przypadku.
Barteuxx Napisano 29 Sierpnia 2016 Autor Napisano 29 Sierpnia 2016 Właśnie mam trochę z tym doświadczenia, ponieważ 2 tygodnie temu kupiłem Naxę w L i nie przewidziałem tego że może być 5 cm za duży. Teraz wiem, że musze patrzeć na rozmiary S lub M.
Mod Team michuuu Napisano 29 Sierpnia 2016 Mod Team Napisano 29 Sierpnia 2016 Nie kupuj kasku jeśli nie masz możliwości jego przymierzenia Sklepy internetowe dają możliwość zwrotu więc można się bawić w przymiarki w zasadzie do woli. Niestety rośnie koszt zakupu o kolejne przesyłki. Fakt, najbardziej komfortowy zakup to taki gdzie można porównać jednocześnie kilka modeli w sklepie stacjonarnym.