steve_728 Napisano 24 Sierpnia 2016 Napisano 24 Sierpnia 2016 witam. jestem nowy w temacie rowerowej. kupilem niedawno evado 1.0 i zastanawiam się nad modernizacja/wymiana poszczzególnych częsci napędu na lepsze. przód to: przerzutka przód Shimano Tourney FD-TX51 korba: SR Suntour XCC 48/38/28T łancuch: ybn s50 tył : przerzutka: Shimano Altus RD-M310 wolnobieg: Shimano Tourney MF-TZ21 14-28T . myślę żeby wymienic najpierw suport i korbę moze przednią przerzutke:) co myslicie na ten temat??
Ychu Napisano 24 Sierpnia 2016 Napisano 24 Sierpnia 2016 Ja bym poszedł w przejście na kasetę i do tego dobry łańcuch. Korba wytrzymuje ze 4 łańcuchy i kasety/wolnobiegi jak się dba o napęd , także ją póki co bym zostawił.
steve_728 Napisano 24 Sierpnia 2016 Autor Napisano 24 Sierpnia 2016 a więc muszę liczyć sie z wydatkiem na piastę , przełozenie i kasete:)?
sedymen Napisano 24 Sierpnia 2016 Napisano 24 Sierpnia 2016 Myślę, że trzeba było kupić rower z lepszym osprzętem jeżeli jest to dla Ciebie ważne. Teraz przynajmniej zużyj to co masz. Jeźdź i wymień korbę jak się zużyje razem z łańcuchem. Wtedy możesz przejść wraz z suportem np. na Octalink, Będzie lepiej, sztywniej bo ta jest na kwadrat. Kwadrat lubi też z lekka poskrzypieć. Wymiana przerzutki nic nie da jeżeli zostawisz badziewne (prawdopodobnie) manetki. Zanim wymienisz przerzutkę zainwestuj w manetki i pancerze z linkami. Da to większy efekt. A tak na końcu to i tak dojdziesz do ściany z wolnobiegiem. Tutaj właściwie masz koło do wymiany jeżeli chcesz pójść w wyższe grupy.
steve_728 Napisano 24 Sierpnia 2016 Autor Napisano 24 Sierpnia 2016 jak na razie manetki mi sie podobaja. niewiedzialem ze manetki maja taka wazna role.
Mod Team Puklus Napisano 24 Sierpnia 2016 Mod Team Napisano 24 Sierpnia 2016 Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany