kidot Napisano 22 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Witam Po zdjęciu dolnych lag i po zalaniu nowym olejem brak blokady skoku. Jak skręcałem to śruba na początku sztywno nie siedziała tylko się obracało .Dopiero za jakiś czas załapało może to ma jakiś wpływ.Pomocy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 22 Sierpnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 Może sprecyzuj model, co zalewałeś olejem i jakim olejem. Jeśli wymieniałeś olej w tłumiku, to prawdopodobnie źle go odpowietrzyłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kidot Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Olej kupiłem fuchs silikone 15w. Zdjąłem lagi wylałem stary olej i wlałem nowy i tyle. Miałem tylko delikatny problem z przykreceniem lagi tam gdzie jest blokada skoku. FOX 32RLC To jest tak jak się amator wezmie za serwis. Może być taka przyczyna ,że wlałem za mało oleju do lagi z tłumikiem. Lałem na oko.Zalecane jest 160 a ja wlałem chyba o wiele mniej. Tak szczerze przechyliłem tylko lagę i olej wyciekł a z tłumika to nawet nie wiem więc mogłem go zapowietrzyć ?. Chyba muszę zrobić wszystko od początku. Czy lepiej jest wlewać olej od góry w goleni z tłumikiem?. Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez kidot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
topol Napisano 23 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 RLC ma otwartą kąpiel. Dolej olej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 23 Sierpnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 RLC jest prosty w serwisie, pod warunkiem,że robisz to jak należy. Wyjmujesz tłumik, kilkukrotnie wciskasz i wyciągasz tłumik ( tak jakby pracował) nad kuwetą ( lub czymś innym). Wkładasz tłumik z powrotem ( na otwartej blokadzie ) wcześniej kompresując amorek, dokręcasz dolną śrubę . Górna część tłumika powinna wystawać tak,abyś mógł swobodnie wlać odpowiednią ilość oleju ( czyli 160 ml ). Wlewasz olej, skręcasz głowicę tłumika. Pompujesz amorek, po czym kilkukrotnie uginasz amorek na otwartej blokadzie. Sprawdzasz ,czy wszystko działa. Olej kupiłem fuchs silikone 15w Jeśli to Fuchs do amorków, to ma złe parametry lepkościowe dedykowany olej Foxa ( czyli Green 10 W) ma parametry na poziomie 47cSt@40c, Twój Fuchs- 93cSt@40c. Jeśli koniecznie ma być Fuchs, to odpowiednia będzie wersja Silkolene 10wt. Lałem na oko Na oko to nawet wódki się nie leje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kidot Napisano 23 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 23 Sierpnia 2016 (edytowane) Dzięki Panowie udało mi się zrobić wszystko jak należy. Wstałem rano i jeszcze raz zrobiłem na nowo. Późna pora mi chyba nie służy he he myślenia brak. Wlałem 160 ml do drugiej lagi 30ml. Powietrza nie spuszczałem.Na razie wszystko gra. Chodzi amortyzator dobrze.Blokuje dobrze itd.Zobaczymy co dalej. Z tego co Kocie napisałeś to mogłem wziąć 10 w ale cóż. Czy dobrze zrobiłem nasączając tym olejem też gąbki? W jednym miejscu wytarła mi się anoda.Niestety nie zauważyłem wcześniej bo od strony podkowy amora. Edytowane 23 Sierpnia 2016 przez kidot Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 24 Sierpnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 24 Sierpnia 2016 Z tego co Kocie napisałeś to mogłem wziąć 10 w ale cóż Teoretycznie amorek będzie działał na oleju 15W, ale musisz się spodziewać innej pracy tłumienia powrotu i tłumienia kompresji. Czy dobrze zrobiłem nasączając tym olejem też gąbki? Bardzo dobrze zrobiłeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mucios92 Napisano 18 Marca 2017 Udostępnij Napisano 18 Marca 2017 Mam podobny problem. Po wymianie oleju, wyczyszczeniu uszczelek i zalaniu nowym olejem blokada nie chce działac. Olej wlałem 10w po 30ml do lagów tak jak na stronie producenta zalecane. W czym moze byc problem ? Zauważyłem, że blokada działa ale po ręcznym dociągnięciu. tak jakby manetka nie wystarczająco zaciągała blokade, lecz linka jest mocno naciągnięta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bloszek Napisano 19 Marca 2017 Udostępnij Napisano 19 Marca 2017 Podaj symbol amorka, rocznik i czy masz tlumik o/b czy fit. Tu masz co i jak jesli blokada nie dziala - ale tak jak napisalem puki nie wiemy co za sprzet to i cyganka na to nic nie poradzi http://service.foxracingshox.com/consumers/Content/Service/Forks/F-Series/RemoteRL_Service_Instructions.htm https://www.ridefox.com/help.php?m=bike Jeszcze tu masz, jesli nie wiesz co i jak. Dodam ze serial number jest na koronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.