Blazej25 Napisano 22 Sierpnia 2016 Napisano 22 Sierpnia 2016 Witam, mam problem z zaciskiem m396 ponieważ zaczął mi przeciekać delikatnie jeden tłoczek i teraz mam pytanie czy bawić się w nowe uszczelniacze tłoczków czy kupić jakiś nowy zacisk? Jaki ewentualnie byłby kompatybilny z oryginalną klamką? Z góry dziękuję
Gość Napisano 22 Sierpnia 2016 Napisano 22 Sierpnia 2016 Chyba nie ma uszczelek do tego modelu. Poczytaj na forum, ogólnie jest zatrzęsienie wątków w tym temacie, bo to ostatnio temat "na topie".
Blazej25 Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Napisano 22 Sierpnia 2016 Właśnie pisałem do GG TRADING i mają takie uszczelnienia więc się zastanawiam czy reanimować stary zacisk czy coś nowego kupić. Czytałem troszkę ale wszyscy piszą o tym aby kupić nowe, a mi zależy żeby obie klamki były takie same. A poza tym zależy mi też na mocniejszej sile hamowania zaznaczam, że metaliki mam ale siła mnie niezadowala.
Gość Napisano 22 Sierpnia 2016 Napisano 22 Sierpnia 2016 Tak naprawdę to właśnie klamka odpowiada za siłę hamowania ( no nie w 100% ale można tak uogólnić), więc może warto jednak kupić cały zestaw? Ja już wiem że jak moje wyzioną ducha to kupię pewnie model 675, chociaż mam swoje 396 ze starszego rocznika i nie mogę o nich złego słowa powiedzieć.
Blazej25 Napisano 22 Sierpnia 2016 Autor Napisano 22 Sierpnia 2016 Rozumiem, rozumiem. Ale na jakie mogę zmienić deore, xt czy coś jeszcze z górnej półki np slx?
Root Admin Mieciu Napisano 22 Sierpnia 2016 Root Admin Napisano 22 Sierpnia 2016 Temat usunięty. Powód: - pkt. 2b zasad pisania - brak klamrowego nazewnictwa tematu. Zobacz tutaj, jak założyć poprawnie temat: http://www.forumrowerowe.org/topic/9018-zasady-pisania/ .
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.