siimon Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 Zamówienie złożone 12.07. Paczka przyszła dość szybko ale część zawartości niezgodna z zamówieniem. Na drugi dzień odesłałem towar wraz z formularzem wymiany oraz mailem informującym o sytuacji. Po tygodniu ciszy na moje zapytanie o status zamówienia otrzymałem tylko prymitywną odpowiedź "mamy na wymianę 14 dni roboczych". Po 3 tygodniach od zamówienia za względu na urlop zrezygnowałem z tego zamówienia. Kontaktu brak, jedynie kilka dni temu napisali, "wczoraj wysłaliśmy pieniądze" oczywiście ja nic nie dostałem. Radzę uważać na ten sklep. Patrząc po komentarzach to chyba postanowili być lepsi od bikestacji. Szymon Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 Ten sklep kojarzy mi się jedynie z pewną aferą dopingową...... w amatorskim maratonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 Dzięki za opinie bo ostatnio coś chciałem tam zamówić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 ja kilka razy kupowałem i nie miałem problemów, ale może to fart Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 Kupowałem kilka razy. To co mnie lekko poddenerwowało to niepilnowanie stanów magazynowych bo parę produktów "kupiłem" tylko po to żeby dostać maila że już ich nie ma. Zwrot robiłem jeden - z ręką na sercu. Udało się ale trochę to trwało i parę razy się przypomniałem. Generalnie lepiej zadzwonić niż pisać. Na fakturę/paragon na produkt z zamówienia którego nie zwróciłem nie doczekałem się ale rzekomo "w przypadku jakiś reklamacji nie będzie problemu". Plus za to że wysłali błotniki paczkomatem - w pudle tak dopasowanym że miałem problem z jej wyjęciem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dure Napisano 19 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 19 Sierpnia 2016 Miałem "przyjemność" dzwonić do tego sklepu. Bardzo nie przyjemna rozmowa, jakbym robił im krzywdę, że pytam o status mojego zamówienia. Chyba im kwiaty wyśle w ramach przeprosin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
siimon Napisano 29 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Rower-tour nadal brnie w ciemną stroną. Odezwali się po miesiącu paląc głupa, że przelewu nie zrobili bo nie wysłałem im nr konta. Oczywiście nr konta mieli, a nawet jeżeli zgubili to zamiast spytać, postanowili nie oddać kasy. Brawo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Czy to sklep z Bydgoszczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MikeSkywalker Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Heh, to moja stara historia. http://endurotrophy.pl/forum/showthread.php?tid=1581 Juz nigdy do nich nie wrocilem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Charvel Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 @shotgun Bez konta/zalogowania się nie wyświetla post'a Co do sklepu: kupiłem tam kilka rzeczy - wszystko dotarło zgodnie z zamówieniem i relatywnie dość szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Tam sa zdjecia, ktore pokazuja o co biegalo, ale masz to. Miałem zlać, ale zalała mnie krew przez niekompetencję, gówniane podejście mistrza ze sklepu,itd....Szukałem opony WTB Bronson 2.3, znalazłem w tym sklepie w sobotę zrobiłem przelew. W poniedziałek po południu dostaje info - zlecenie przyjęte, oczekiwanie na przelew. Przesyłka zamówiona kurierem DPD.W związku z wyjazdem zależało mi na czasie, więc posłałem maila z załącznikiem przelewu z iPKO, aby przyśpieszyć. Nigdy, nikt nie robił problemów. Tu -pierwszy zgrzyt - oczekujemy na przelew...., dobra, może zdążą. Jest wtorek pod wieczór - mail - zamówienie w realizacji, środa - wysłane, czwartek wieczór - dzwoni kurier i zgrzyta - gdzie panie .....jest ta wiocha, bo jeżdzę i jej nie ma.A skąd Pan dzwoni? Bukowno k/Olkusza, prawie 200km dalej.....Nosz ku..wa!Sukces opona jest w piątek. Otwieram, chcę założyć, ale opona ma wadę fabryczną - NIE, nie, że krzywo siedzi, nie, ona ma wystającą osnowę kevlarową bo jest fabrycznie niedolana, wygląda jak przecięcie...Tu mnie już trzepie. Szukam paragonu, faktury - nie ma. Nie wnikam, czy nie zapakowana, czy DPD coś przepakowało, mam to w dupie.Posyłam maila, jakoś zero odpowiedzi, nie interesuje mnie jako klienta, czy psy tam szczekają dupami, czy mają dużo roboty, z czymś takim się odpowiada błyskawicznie.Dzwonie do Pana w firmy, po którymś telefonie jest. Mam podniesiony głos, oczywiście, że mam, bo już Pan na wstępie neguje brak papieru, który jest podstawą do reklamacji, czuję się jak oszust.Podnoszę znacząco głos, ale bez przekleństw, bez wrzasków..Pan mi rzucił tekstem - że nie dojdziemy do ładu, nie życzy sobie mojego tonu, 1, 2, 3, 4, -foch, proszę przysłać , będzie zwrot gotówki. Tylko ja chce F**k oponę!Oczywiście są 2 listy przewozowe, jeden na mój adres, jeden na Bukowno, z moimi danym, danymi sklepu....Zlałbym splot okoliczności, ale przysłanie opony w takim stanie - też przebolałem- bo fizycznie zobaczyć się nie dało i totalne negowanie moich faktów przegięło pałę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin86Poznan Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Kupując przez internet albo płacąc kartą w sklepie nie musisz mieć paragonu bo potwierdzenie z konta bankowego nim jest. UOKiK już kilka marketów dużych ukarał i wiszą nawet takie kartki, że płacąc kartą paragon nie jest potrzebny do reklamacji, zwrotu, itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mtbikeer Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Do reklamacji nie jest potrzebny paragon (nawet bez płacenia kartą), wystarczy udowodnić, że zakup został dokonany w tym sklepie np. po przez potwierdzenie przelewu, maila z zamówieniem, cokolwiek. To jest info z UOKiK. Za dużo deksametazonu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 kurde, teraz się boję bo kupiłem bidon, koszyk i dzwonek u nich chociaż tyle że wybrałem paczkomaty pobranie więc nie będę musiał ich męczyć o zwrot gotówki jakby co Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 29 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 29 Sierpnia 2016 Do reklamacji nie jest potrzebny paragon (nawet bez płacenia kartą), wystarczy udowodnić, że zakup został dokonany w tym sklepie np. po przez potwierdzenie przelewu, maila z zamówieniem, cokolwiek. To jest info z UOKiK. Za dużo deksametazonu Był swego czasu na TVN program w związku z tym tematem i Pani wyraźnie powiedziała, ze nawet wystarczy świadek, który potwierdzi ze towar był tam a tam kupowany. Sama jednak stwierdzila, ze prawo jest prawem, a rzeczywistość to weryfikuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
goTomek Napisano 3 Września 2016 Udostępnij Napisano 3 Września 2016 Kupiłem tam niedawno prawie cały napęd: przerzutki, manetki, kaseta, łańcuch i troche innych drobiazgów. Wszystko przyszło jak powinno i w idealnym stanie, ale co sie naczekałem to moje. Miało być zrealizowane w max. 4 dni, a wysłali dopiero po 9 dniach. Dwa razy dzwoniłem i nawet miło i sympatycznie rozmawiałem, za pierwszym razem jeszcze czekali na dostawę, za drugim już mieli wysyłać, ale wysłali dopiero nazajutrz i to w piątek przed długim sierpniowym weekendem. Fakt że kurierem, ale już przed weekendem nie doszło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sssmok Napisano 5 Września 2016 Udostępnij Napisano 5 Września 2016 No ja też miałem przyjemność u nich kupować. I nigdy więcej tego nie zrobię. Zamówiłem komplet czarnych kół do roweru. Paczka przyszła po ok tygodniu, więc jeszcze nie tak źle. Koła były w dobrym stanie, nie uszkodzone z kompletem szybkozamykaczy, tylko był jeden szkopuł. Jedno koło było czarne a drugie białe. Pomyślałem, że może zdążę je wymienić przed urlopem bo zostało 10 dni. Zadzwoniłem do rowertour, a pan oodbierajacy telefon sprawdził zamówienie i stwierdził, że niepotrzebnie dzwonię bo właśnie zamówiłem sobie jedno koło czarne a drugie białe. Pusty śmiech mnie ogarnął, bo zamawiałem z ich strony jako komplet, tak jak widniało w ofercie. W końcu pan zrozumiał, że nie dam się zrobić w konia i zapewnił, że zaraz mi wyślą drugi komplet, a kurier przy okazji odbierze poprzednie koła. Wyszło tak, że pojechałem na urlop bez roweru a paczkę po trzech tygodniach czekania odebrał ktoś z domowników. Potem się zastanawiałem, jak można tak coś skompletować i czy aby na pewno pakowacz był całkiem trzeźwy. W każdym razie nie polecam sklepu, chyba, że ktoś lubi adrenalinę i niespodzianki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
NML_MTB Napisano 27 Października 2016 Udostępnij Napisano 27 Października 2016 Ja kupowałem u nich komplet na lato. Koszulka przyszła nie w tym kolorze. Odesłałem. Jednak o przysłanie w dobrym kolorze to musiałem się doprosić. Ja tam już nie kupię i nie polecam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DzikiChomik Napisano 30 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 30 Listopada 2016 Dwa złożone zamówienia z odbiorem osobistym - zawsze były szybko zrealizowane. Jedyny zgrzyt to średnia atmosfera przy odbiorze - z jednej strony mało profesjonalne podejście, a z drugiej biorąc pod uwagę wszechobecną tendencję Januszy biznesu do zatrudniania mniejszej liczby osób, niż jest niezbędna do prawidłowej pracy - zero zaskoczenia z mojej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markus34 Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Ja u nich kupowałem ramę, nie chciałem pisać nie pochłonąć opinii bo nie jestem zawistny ale jest cały temat poświęcony temu sprzedawcy to świadczy o tym,że takie sytuacje są nagminne Do rzeczy chce kupić ramę pomijam jaką, jest opis na ich stronie Sztyca 27.2 Przerzutka 31.6 Stery w zestawie hsi Więc nauczony doświadczeniem dzwonie i pytam o powyższe, dostaje info że tak wszystko się zgadza,stery są w zestawie. Zamówienie 2 dni robocze po opłaceniu Wie dzwonie jeszcze raz i mówię że przesłałem potwierdzenie a przelew poszedł elixirem więc w kilka min. Pieniądze będą na ich koncie Oczywiście dopytam wcześniej czy rama w interesującym mnie rozmiarze jest na stanie, gość sprawdził i potwierdził że tak i jak przeleje to będzie wysłana w ciągu 2 dni A była środa. Czekam,czekam i weekend miną, Poniedziałek wtorek a ramy nie ma więc dzwonie i pytam o co cho? Dostaje info.ze istotnie sprawdzili rama była ale komuś innemu ja wysłali...i teraz ja ściągają z magazynu...mówię ok poczekam a le jakiś gratis mi dajcie np bidon, zgodził się bo bidon z 9 zł wart... Czekam dalej przychodzi bodaj po drugim weekendzie i co się okazuje, sztyca 31.6 a przezutka 34.9...sterów brak no to dzwonie i mówię, że specjalnie dwa razy pytałem bo mam sztycę 27,2 i przerzutkę 31.6, DW razy mi Pan powiedział że talię ma wymiary ta konkretną rama, stery miały być a nie ma to próbował się wysłać ale w końcu przyznał,że popełnił błąd i o ile ramy nie wymienią bo nie chce to stery muszą dosłać czekałem ponad dwa kolejne tyg. I dostałem zamiast seryjnych hsi jakieś gówno fsa bez kapela i śruby mocującej. To już mu tylko pocisnalem i olejem sprawę. Morał jest taki, że nie warto się ceną sugerować bo często tanio odzie w parze z ujowo a przecież nie jesteśmy biedakami,żeby o każdą złotówkę się wyklucać. Tyle ode mnie, może się to komuś przyda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Abihabi87 Napisano 1 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Grudnia 2016 Znam ten sklep bo jestem z Bydgoszczy i kupowałem parę razy z odbiorem osobistym. Siedzi trzech gości w środku przed kompami i widać ,że ostro są zajęci, co chwile ktoś dzwoni, przychodzi itp. Ale od roku nic tam nie kupiłem bo raz jak przyszedłem po odbiór to ochroniarz powiedział ,że sobie do domu poszli, a jeszcze dzień wcześniej zapraszali po odbiór na umówioną godzinę. Zamówień mają pewnie full to mają wy*** na klienta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Markus34 Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Wiesz, może i maja jak ceny są u nich niskie, na granicy opłacalności ale to ich nie zwalnia z odpowiedzialności za swoje błędy, jak się nie ogarniają to może powinni zmienić robotę bądź zatrudnić więcej ludzi. a nie mieć w.. na klient. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.