pabo80 Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Witam, czy do jazdy amatorskiej ( zamierzam wozić również dziecko z tyłu) i nie będę robił kilku setek kilometrów rocznie, warto dopłacić 400pln i wziać Kands Avangarde zamiast Lazaro Elitary v2? czy będzie to odczuwalna dla amatora różnica w osprzęcie i braku blokady amortyzatora? http://allegro.pl/mocny-crs-lazaro-elitary-v2-men-hydraulika-2xacera-i6421515723.html http://allegro.pl/2016-kands-avangarde-alivio-27s-hydraulika-alivio-i6399506161.html Będę wdzięczny za szybką pomoc i rozwianie wątpliwości.
HarveyDent Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Dla 300 km rocznie nie ma większego znaczenia.
pabo80 Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Napisano 17 Sierpnia 2016 Czyli na tym poziomo osprzętu to raczej kwestia jego żywotności niż odczuwalnej róznicy w funkcjonalności? przy jakich przebiegach zaczyna się to liczyć? Czy brak blokady amortyzatora nie będzie większym problemem ?
Tatanka Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Ja bym zdecydował sie na rower z napędem 3x9.Jest bardziej przyszłościowyPrzy napędzie 8rz jest już problem ze znalezieniem np manetek od Alivio w górę.
HarveyDent Napisano 17 Sierpnia 2016 Napisano 17 Sierpnia 2016 Czyli na tym poziomo osprzętu to raczej kwestia jego żywotności niż odczuwalnej róznicy w funkcjonalności? przy jakich przebiegach zaczyna się to liczyć? Jak by Ci to napisać.... 300km to się robi w 2-4 tygodnie jak ktoś jeździ choć troszkę amatorsko dla utrzymania formy. Przy amatorskim trenowaniu to tydzień jazdy, lub wekkend. To tak żebyś miał pojęcie skali. Ty najtańszy sprzęt będziesz użytkował lata.Będzie topornie, ale po co Ci lepiej
pabo80 Napisano 17 Sierpnia 2016 Autor Napisano 17 Sierpnia 2016 Ok. Powiedzmy że apetyt na jazdę będzie rósł. Znalazłem więc Integral V3 http://allegro.pl/2016-king-of-the-road-lazaro-integral-v3-alivio-i6391801715.html?reco_id=0acb8c9d-6472-11e6-9098-56847afe9799&ars_rule_id=201&bi_s=archiwum_allegro&bi_m=reco&bi_c=Search który ma osprzęt Alivio dokładnie taki jak Kands Avangarde. Jest o 450 pln tańszy a róznica w cenie wynika różnych hamulców. Integral ma V- brake Tektro, a Kands ma Tarczowe Br-m4050 / tarcze sm-rt20 160mm. Czy warto dopłacić te 450pln do tych tarczowych hydraulicznych? Czy też ich klasa jest tak niska że użytkowanie okażę się droższe w utrzymaniu od V- brake a jakość samego hamowania nie bylaby znacząco lepsza?
HarveyDent Napisano 19 Sierpnia 2016 Napisano 19 Sierpnia 2016 Te hydrauliki nie są tyle warte, ale można z nich łatwo przejść na wyższy model. Z V'kami tak łatwo nie będzie, ale spełnią Twoje oczekiwania. Z drugiej strony modernizacja roweru z tej półki cenowej wychodzi średnio biorąc pod uwagę aspekt ekonomiczny.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.