zlaczka Napisano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 Witam. Dzisiaj stwierdziłem, ze uszczelka kurzowa dampera opuscila swoje miejsce i jest jak oring na tloku. Damper przejechal 140km od pełnego serwisu wiec sie lekko zajerzylem. Szybki contakt z CB i poprawili od ręki - reakcja ok. Bardziej zaskoczyly mnie odpowiedz i o przyczyny zjawiska: a. Rower za malo jezdzony, b. Zla konserwacja goleni wiec zrobily sie zbyt chropowate, Ale moment fabryczne uszczelki w podobnych warunkach przez rok dzialaly bez problemu. Odp. No tak, ale to sie zdarza coraz częściej z foxem. Podejrzewam y wady uszczelek, ale Fox sie do tego nie przyznaje. czy mieliście podobne problemy, bo to raczej nie norma? Co może być realna przyczyną sytuacji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 17 Sierpnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 17 Sierpnia 2016 Bardziej zaskoczyly mnie odpowiedz i o przyczyny zjawiska: a. Rower za malo jezdzony, b. Zla konserwacja goleni wiec zrobily sie zbyt chropowate, CB rządzi.....Nie wiem,skąd biorą te teorie,ale wala na kolana. Szkoda,że nie powiedzieli,ze źle założyli uszczelkę. czy mieliście podobne problemy, bo to raczej nie norma? Nie- kilka tłumików Foxa, Dt Swiss, Manitou, Cane Creek. Nic podobnego się nie działo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fonika Napisano 28 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 Akurat taka sytuacja zdarza się dość często, szczególnie w nowych damperach które przejechały ledwie kilkaset km. Przyczyną jest niedostateczne nasmarowanie komory powietrznej - tarcie wyciąga uszczelkę na zewnątrz. Fox w nowych damperach nie wlewa float fluidu przez obsesje ludzi że damper musi być suchy, niestety zwykły x-ring nie wytrze tłoczyska do sucha, więc wolą nie lać bo ludzie potem mają pretensje że tłoczysko wilgotne = zapewne spartolony serwis, co nie jest prawdą. Uszczelki nie da się źle założyć bo jakby było coś krzywo/nie na swoim miejscu to nie założysz komory powietrznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mod Team durnykot Napisano 28 Sierpnia 2016 Mod Team Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 ludzie potem mają pretensje że tłoczysko wilgotne = zapewne spartolony serwis, co nie jest prawdą. Fonika, niestety w moim przypadku z tłumika po serwisie lało się niemożliwie. Dopiero ponowna wymiana uszczelek załatwiła sprawę. Chyba,że ktoś twierdzi ,że wymienił,ale tego nie zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zlaczka Napisano 28 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2016 Fonika, cos musi być w tym co mówisz, bo wyrwało tylko kurzową uszczelkę. Ciśnienie było ok, wszystko suche. Cult złożył to ponownie, ale tym razem na float fluid z podobnym komentarzem jak Twój. Zobaczymy jak długo zadziała. Thx. za info. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.