dred007 Napisano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 Witam serdecznie... przekopałem cały net i forum ale w sumie nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie... Teoretycznie jestem zielony w temacie... Czy ktoś mógłby mi podpowiedzieć jaką obręcz tudzież cały kpl założyć do szosy. Ważę 140kg i ta obręcz którą mam teraz często się centruje... wiem że ma to związek z moją wagą... Proszę o jakąś podpowiedź oraz ewentualne wskazanie gdzie to kupić w kpl... Pozdrawiam Ps. Moja obecna obręcz to MAVIC Aksium Race (Opona ma wymiar 23-622 700x23c) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 14 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 Jak mocne, to raczej pytanie jak masz osadzoną zębatkę , bo przy ostrym to też jest ważne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dred007 Napisano 14 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 14 Sierpnia 2016 A jak to sprawdzić? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dred007 Napisano 15 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 15 Sierpnia 2016 A jak to sprawdzić? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grooby666 Napisano 16 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 Dlaczego pytasz o to w dziale Ostre Koło? To szosa, nie ostre, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dred007 Napisano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 A ostre koło to nie szosa? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...