Diablo_94 Napisano 12 Sierpnia 2016 Napisano 12 Sierpnia 2016 Witam.Chciałbym odchudzić Mojego MTB'ka i złożyć nowy komplet kół na komponentach DT Swiss (preferowana waga kół +- 1500g). Nie mam doświadczenia w składaniu kół i nigdy tego nie robiłem dlatego bardzo proszę o pomoc w tym zakresie i doradzenie w kwestii zestawu. Rower wykorzystywany jest do treningów i maratonów. Dodam również, że Moja waga to 64 kg także zależy mi na tym aby koła były lekkie ale za to sztywne. Na zestaw szykuję +- 2000 zł.Koła chciałbym złożyć na obręczach DT XR 331, o których słyszałem dość dobre opinie. Czy jest to dobry pomysł ? Proszę o doradzenie w kwestii dalszych komponentów. Za każdą pomoc serdecznie dziękuję.
Mod Team durnykot Napisano 12 Sierpnia 2016 Mod Team Napisano 12 Sierpnia 2016 Napisz do Dawida, na pewno Ci pomoże i złoży bardzo fajne koła.
phoe Napisano 12 Sierpnia 2016 Napisano 12 Sierpnia 2016 Piasty DT 350 28H Obręcze Ztr Crest mk3Szprychy PSR TB 2016 Powinno być w okolicach 1500g własnie, a kto Ci złoży masz wyżej info.I jak ma być lekko to robisz koniecznie tubeless'a.
woojj Napisano 12 Sierpnia 2016 Napisano 12 Sierpnia 2016 Dla 29 zdecydowanie szersze obręcze polecam.... 28 szerokość zewnętrzna. Sztywność i wytrzymałość kół będzie o wiele lepsza.... troszkę waga wzrośnie.
Diablo_94 Napisano 12 Sierpnia 2016 Autor Napisano 12 Sierpnia 2016 Dawid niestety nie odpisuje od paru dni dlatego postanowiłem napisać tutaj. A na tych obręczach co napisałem, czyli DT XR 331 doradzicie mi jaki zestaw kupić ? (chciałbym tzw. full zestaw dt swiss). Będę jezdzić z dętką. System bezdętkowy za mną nie przemawia Do tej pory jeździłem z 32 szprychami. Jak wyglada sprawa z 28 ? Jak to wplywa na sztywność ?