Gość Napisano 9 Sierpnia 2016 Napisano 9 Sierpnia 2016 Chciałem się was zapytać czy też tak macie że wyczuwalne i słyszalne jest tarcie przy uginaniu amortyzatora? Dla porównania mam Liryk i tam jest tak samo W Fox 32 trochę mniej czuć tarcie. W tym Fox 36 gąbki świeżo namoczone olejem uszczelki i powierzchnia goleni wyglądają dobrze. Czy Wam działa tak że w ogóle nie czuć oporów (tak jak byście ściskali samą sprężynę) i nie słychać tarcia? Cytuj
Mod Team Puklus Napisano 9 Sierpnia 2016 Mod Team Napisano 9 Sierpnia 2016 W np Pike'u jest takie tarcie ze górne golenie same wjeżdżają w dolne ... ( mam na myśli świeżo włożone) chyba kupiłeś zły widel he he Jeżeli dźwięk pochodzi od uszczelek to nie za dobrze moim zdaniem. W damperach potrfi być to słyszalne zwłaszcza Monarch. Uszczelki powinieneś nasmarować smarem stałym a nie olejem. Wyjmowałeś kurzuwki może ? Cytuj
darek2313 Napisano 10 Sierpnia 2016 Napisano 10 Sierpnia 2016 Mój kolega kupił foxa 32 z podtartymi lagami , po serwisie w Kielcach byłem zaskoczony bo amorek chodził bez oporu jak w maśle. Ja mam foksa z lagami w stanie idealnym i sam serwisowałem dając na gąbki smar u2nr - slide i nie osiągnąłem tego efektu. Może jeszcze trzeba czymś posmarować lagi? Cytuj
Gość Napisano 10 Sierpnia 2016 Napisano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Nie wyjmowałem uszczelek kurzowych tylko z pod nich gąbki namoczyłem w oleju i ponownie zainstalowałem nalałem nowy olej. Wszystko wg instrukcji: Na początku skoku jest tak trochę jak by przyblokowany i nie wiem czy ten opór pochodzi z tarcia na ślizgach czy czegoś innego? Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez Gość Cytuj
tobo Napisano 10 Sierpnia 2016 Napisano 10 Sierpnia 2016 To normalne. Foxy chodzą z takim przycieraniem. Cytuj
Gość Napisano 10 Sierpnia 2016 Napisano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) W Fox32 Evolution którego sprawdzałem w Giancie Trance nie ma takiego przycierania. Jest na to jakiś sposób żeby chodził gładko i płynnie? Jaki jest jeszcze wybór amortyzatorów ze skokiem 180mm pod koło 26" ? RS Lyrik ciężko dostać Pozostaje chyba tylko SR DUROLU tobo z tego co pamiętam to masz sklep możesz sprawdzić jak działa nowy amortyzator? Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez Gość Cytuj
tobo Napisano 11 Sierpnia 2016 Napisano 11 Sierpnia 2016 Wysłanie widelca do firmy tuningowej, nazwy nie pamiętam (UK). Po wymianie paru elementów w środku (ślizgi lub ich kalibracja) podobno - tak piszą ludzie - widelec działa zupełnie inaczej niż to co dostajesz z fabryki. Cytuj
piciu256 Napisano 11 Sierpnia 2016 Napisano 11 Sierpnia 2016 Foxy z powłoką kashima nie mają tego efektu, starsze miały średnią tą powłokę według mnie. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj
Gość Napisano 11 Sierpnia 2016 Napisano 11 Sierpnia 2016 Problem rozwiązany rozebrałem jeszcze raz dałem na gąbki dodatkowo olej ze szczykawki +smarowanie gum smarem Slick-Kick Przy spuszczaniu powietrza odwróciłem amortyzator żeby się wyrzygał z float fluid. Po złożeniu napełniłem nowym float fluid. Teraz działa lepiej już go tak nie przycina na początku skoku Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.