lyskonzi Napisano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 Witam. Jestem nowy na forum oraz początkujący w temacie rowerowym. Ostatnio u dziadka na strychu znalazlem stary rower, w dość słabym stanie. na pewno koła są do naprawy/wymiany, bo jedno jest dość mocno scentrowane oraz sa w nim pordzewiałe szprychy. Dzialaja natomiast przezutki i przednie hamulce ale niestety brak tylnich hamulców. Mam znajomego lakiernika, który by mi zrobił lakier jedynie za cene farby. Chciałbym sie dowiedziec czy jest sens bawic sie w renowacje tego roweru. Co sadzicie? Pozdrawiam! Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
talento259 Napisano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 (edytowane) Według mnie nie ma sensu. Ewentualnie można przerobić na single speeda albo ostre koło, powinno wyjść taniej. Edytowane 7 Sierpnia 2016 przez talento259 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lyskonzi Napisano 7 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 A ile by mnie to wyniosło i co bym musiał kupić przy przeróbce na ostre koło? Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Mam jeszcze jedno pytanie. Jak dobrać odpowiednio obręcze oraz hamulce do tego roweru jeśli chciałbym kupić nowe? Założona opona ma rozmiar 622x37. Bardzo proszę o pomoc Wysłane z mojego LG-H440n przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
talento259 Napisano 7 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2016 Czyli są to klasyczne obręcze 28" na Twoje szczęście Koła najlepiej kup już w całości z piastą flip-flop. Hamulce to prawdopodobnie najzwyklejsze dual-pivot ale sprawdź to sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...