Godefroy Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Witam Jest to mój pierwszy post na tym forum, założyłem konto głównie po to, żeby napisać ten temat, gdyż moja ostatnia przygoda z rowerami zakończyła się jakieś 15 lat temu, więc w temacie jestem niemal kompletnie zielony Interesuje mnie zakup crossa, a właściwie dwóch, dla mnie i dla żony, wstępnie mamy upatrzone: http://www.koral.bielsko.pl/index.php/rowery/rowery-trekkingowe/rower-kross-evado-4-0-grafit-niebieski-roz-l-2016.html?___SID=U - dla mnie http://www.koral.bielsko.pl/index.php/rowery/rowery-trekkingowe/rower-scott-sub-cross-50-lady-roz-l-2016.html?___SID=U - dla żony Warto? czy może lepiej poszukać czegoś innego w tej cenie? wybór jest przeogromny, na początku moją uwagę przykuł Evado 5.0 ale jest on praktycznie niedostępny, we wszystkich sklepach rowerowych w których byłem(dzwoniłem) w okolicy w której mieszkam, a sprzedaż wysyłkowa całego roweru jakoś mnie nie przekonuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei6 Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Będziecie jeżdzić po za ściazkami rowerowymi i asfaltem? Do czego ma słuzyć wam rower? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Godefroy Napisano 5 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Głównie całodniowe wycieczki rowerowe kilka razy w miesiącu, raczej asfalt, las/góry sporadycznie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sansei6 Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Całodniowe hmm no to ciekawe jak Ci plecy i rece wytrzymają na takim crosie, nie mówiąc o 4 literach Nie lepiej jakiegoś trekinga poszukać do takiego użytkowania? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...