Wilku89 Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Za okolo miesiac, gdzie zacznie sie chlodek, powienienem miec nowe opony. Moje wymagania sa nastepujace: Po asfalcie jezdze rzadko, okolo 20%, reszta to teren, podjazdy i zjazdy, szuter,piach,bloto, kamienie,korzenie, czyli xc Potrzebuje opon lekkich [zarazilem sie odchudzaniem roweru] ale i dobrych i wytrzymalych. Nie chce lapac snake' ów wiec wybor detki, to bedzie chyba maxxis ultralight [gdy opona bedzie najlzejsza z podanych przeze mnie] lub maxxis fly weight[ gdy opona bedzie ciezsza niz ta najlejsza z podanych propozycji] Jak mowie, musi byc LEKKA i zebym w blocie zbytnio nie buksował Rozmiary od 1.95 do 2.1 - to co mnie interesuje :twisted: maxxis fly weight michelin xcr dry continental explorer super sonic schwalbe racing ralph schwalbe nobby nic irc mythos Prosze powiedziec, mi co z owych opon bedzie najlepsze i najlzejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 wg moich informacji i doswiadczen najlzejszy bedzie flyweight a najlepszy trakcyjnie misiek ralph explorer mniej wiecej w tje kolejnosci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku89 Napisano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2006 misiek? czyli michelin xcr dry 2.0 ? Wlasnie kusi mnie niemilosiernie, by kupic flyweighty, ale nie wiem, jak sie bede w blotku zachowywac... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szakq Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 misiek czyli michelin ale dry tak czy inaczej to dry czyli na suche a fly weight na blocie po prostu nie bedzie sie zachowywac bedize tak jakbyc bez opon na samych obreczach jechal-jak juz chcesz tego typu oponki to conti twister supersonic bedzie pewniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku89 Napisano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Czyli, co przechodzi do finalu? Flyweighty i xcr dry? a co ze schwalbe? =/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Ja rozumiem ze na forum sie pisze o swoich problemach w wyborze itp. ale czy Ty nie potrafisz najpierw poczytac recenzji w necie? google bola? tak wiec: miski- swietne opony, ale szybko bieznik ulatuje. flyweight- daruj sobie, latwo zlapac gume, do pupy bierznik, o jezdzie w blocie mozesz pomarzyc. Jedynie co za nimi przemawia to waga. Schwalbe- dobre, nie drogie oponki, dobra waga, imho najlepsze. a o continentalach nic nie slyszalem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku89 Napisano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2006 ombre, czytalem recenzje, ale teraz chcialem skompletowac te opony i wybrac TĄ NAJLEPSZĄ, a w innych topicach byly porownania z inna opona etc. a tu wszystkie razem i ta najlepsza widzialem wiele flyweightow w tych rowerach, gdzie masa schodzi ponizej 10 - 9kg. Mowisz, ze kapcie murowane, a w blocie, tak jak slick? Czyli jestes za schwalbe? Ale teraz ktore? racingi maja miekszy bieznik, ktory sie szybciej zuzyje niz w nobby nicach, a nobby na dodatek sa lzejsze. wiec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 z tym tematem to bedzie pewnie tak jak ze sztyca promaxa co? to tez byl twoj temat o ile pamietam? nagadasz sie nagadasz, namartwisz, nakombinujesz a potem... zrobisz po swojemu co?.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Flisak Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Ja rozumiem ze na forum sie pisze o swoich problemach w wyborze itp. ale czy Ty nie potrafisz najpierw poczytac recenzji w necie? google bola? tak wiec: miski- swietne opony, ale szybko bieznik ulatuje. flyweight- daruj sobie, latwo zlapac gume, do pupy bierznik, o jezdzie w blocie mozesz pomarzyc. Jedynie co za nimi przemawia to waga. Schwalbe- dobre, nie drogie oponki, dobra waga, imho najlepsze. a o continentalach nic nie slyszalem. To moze w ogole zamknac forum, przeciez wszystko w google mozna znalezc . Nie wiem czemu sie go czepiles, temat zalozyl prawidlowo, chce po prostu pomocy w wyborze a dostaje odpowiedz w stylu "poszukaj" :angry: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku89 Napisano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2006 tobo, nie czepiaj sie tylko odpowiadaj na pytania w temacie. nie znasz odpowiedzi? nie udzielaj sie, ot to cala filozofia. by the way: to ode mnie zalezy, czy sie upre na jedno, zamiast wybrac, to co reszta sugeruje, chce poznac opinie innych na temat danych opon, a decyzja nalezy do mnie, wiec chlopcze rozluznij posladki. masz cos senswonego do powiedzenia odnosnie tych opon? jesli tak, to czekam, jesli nie to spać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Drogi Flisaku, ale ten temat był poruszany wielokrotnie! Rozumiem gdyby zadał pytanie w stylu "czytałem o flyweightach i duzo ludzi sie zalilo na czeste przebicia, ale waga i cena kuszaca, moze ktos mial okazje przetestowac ja razem z RR'ami albo XCR'ami?" itd. A nie wymienił oponki (jedne z najpopularniejszych w MTB) i my mamy za niego czytac :] Na dodatek zgadzam sie z Tobo... Wilku- apropo flyweight'ow Doktoree (czy jakos tak...) zlozyl wlasnie na nich najlzejszy rowerek w polsce, ale na maraton gorski zalozyl inne oponki. Cos jeszcze mam Ci udowadniac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku89 Napisano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2006 ombre, flyweightow nie kupowac, gdyz poniewaz kapcie sa murowane tak? wiec co ? jaka opone wybrac z moich propozycji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Tobo wez go juz zostaw Wilku to taki forumowy Dariusz Szpakowski, polecam "nie kupowac, gdyz poniewaz kapcie" Nie mowie ze flyweight to murowane kapcie, ale na pewno ich odpornosc jest oslabiona. Ja bym sie zdecydował na przód - Nobby Nic, tył - Racing Ralph. (Bynajmniej tak te oponki montuje Cube, zreszta nei tylko on) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku89 Napisano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2006 ombre, jedna opona taka, druga taka? to jest dobre połaczenie... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Wiele osob tak robi, bodajze sam Schwalbe mowi o takiej konfiguracji, rowerki Cube'a takze maja tak pozakladane opony, to o czyms swiadczy prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku89 Napisano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2006 w sumie to byloby dla mnie lepiej, bo jak widze racingi sa w promocji i 79złociszy kosztuja, wiec 110 za nobby i 80 za racinga plus dyszka za przesylke to 200zł, a jakby mial dwa nobby to 260 bym wtopił... I to jest najlepszy wybor? jak kupowac to nobby i racinga tak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 nie, zartowalem!!!! Ile razy mam Ci to jeszcze potwierdzic? Zreszta poczekaj na opinie innych, co bys mnie pozniej nie scigal bo zle doradzilem... :eek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku89 Napisano 13 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 13 Września 2006 wypowiedz szarpana z innego topicu: Mam Nobby Nic 2.1 na przodzie jako kierunkową. Ta opona jest niesamowita na razie najlepsza na jakiej jeździłem, wcześniej IRC mythos i serac xc. Na piaszczystych ścieżkach trzyma się rewelacyjnie, w błocie radzi sobie nieźle, śliskie i mokre kamienie i korzenie też jej niestraszne. Bardzo dobrze toczy sie po asfalcie i pewnie się go trzyma nawet przy ostrzejszrch skrętach. Jest bardzo przewidywalna. Nobby przód Ralph tył i będzie dobrze. Pozdro 80%, ze takiego wyboru dokonam jeszze musicie mnie przekonac co do tego, te 20% hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Posprzątane - i mała prośba (aczkolwiek obligatoryjna) do wszystkich: nie kłóćcie się w wątkach. Prywatne uwagi, niezwiązane z tematem - na priva. Pozdrówko porządkowe . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ombre Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Eciu- oczywiscie, ale taka moja prosba, do Wilka. Zanim zalozy topic to niech przeczyta 200 recenzji na dany temat, pozniej przemysli to na spokojnie, nastepnie zalozy topic, w ktorym wszystko jasno opisze i do diabła nie bedzie sie pytał 10 razy czy przypadkiem nie zartuje... EOT z mojej strony i przepraszam za zbedne posty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ecia Napisano 13 Września 2006 Udostępnij Napisano 13 Września 2006 Ręczę za Wilka, że się na przyszłość dostosuje... mam nadzieję, że mnie, Wilku, nie zawiedziesz . EOT na dobre. Wracamy do meritum. Pozdrówko definitywne . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wilku89 Napisano 16 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 16 Września 2006 xcr dry mi sie podobaja bo sa szare na biezniku, a czarne po boku flyweighty, bo masa i monumentalne logo MAXXIS.COM ale ten bieznik i mozliwosc snake i kapcia mnie odrzucaja od tej opony conti nikt nic nie wiem, to sobie daruje a te schwalbe, hmmm czyli chyba nobby nic 2.1 przod, a tyłeczek racing ralph 2.1 i juz a detki do tego jakie? maxxisy ultralighty, czy flyweighty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Robert Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 Hmm... najwięcej + ma chyba schwalbe, miśki szybko trzeba wymieniać, maxxisy nie nadają się na błoto, w sumie to one chyba nadają się tylko po to żeby postawić je na wadze , continental supersonic ma dość płytki bierznik więc też na błoto odpadają. Chyba z tych wszystkich schwalbe są najlepsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Żbik Napisano 3 Października 2006 Udostępnij Napisano 3 Października 2006 Krótko i zwięźle: wg mnie istnieją teraz tylko 2 opony terenowe na rynku 1. Michelin Comp S Light 2. Schwalbe Racing Ralph Obie opony to opony terenowe, o bardzo dobrych właściwościach przyczepnych, z dobrą mieszanką gumy. Tak jak wiele razy pisałem juz, opinie o zdzieraniu się Miśków czy Schwalbe są wytworzone przez ludzi, którzy kupując oponę za 100zł uważają, że skoro tyle wydali to ta opona jest supermegahiper i nada się do wszystkiego... Niestety opona terenowa nie lubi asfaltu i szybko na nim będzie się zdzierała, bo ma w miarę miękką mieszankę gumy. Reasumując: opona terenowa (gdzie asfalt to tylko dojazdówki kilkukilometrowe) to albo Comp S Light albo Racing Ralph Asfalt - kup sobie semi slicka lub slicka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rulez Napisano 4 Października 2006 Udostępnij Napisano 4 Października 2006 Hmm... najwięcej + ma chyba schwalbe, miśki szybko trzeba wymieniać, Załamują mnie opinie ludzi którzy nie mieli z czymś do czynienie , a wypisują głupoty. Ja Micheliny mam , i nie potwierdzam twoich "rewelacji" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.