tomek040982 Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Panowie jestem w tym zielony , więc wybaczcie za być może głupie pytanie. Obecnie posiadam rower UNIBIKE EXPEDITION GTS (2014) . przednie koło SHIMANO 3N30 (PRĄDNICA) ( nie wiem czy to pomocne dane) oraz ładowarkę rowerową Kemo M172N . Zastanawiam się czy jeżeli wsadzę jakąś mocniejszą prądnicę (dynamo) to czy ładowarka będzie szybciej ładowała mi urządzenia. Pomorze ktoś ? Kemo M172N Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piciu256 Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Tak na logikę to żeby szybciej ładować to musisz szybciej jechać, ale maksymalnie ile przyjmie twój telefon to tyle ile że zwykłej ładowarki czyli 1A 5v o ile nie masz jakiegoś względnie topowego modelu (brak jakiejkolwiek technologii szybkiego ładowania) jeśli szybkość ładowania jest taka sama jak z gniazdka to bez zmiany telefonu szybciej się nie będzie ładować, pobierz aplikacje np. Ampere do sprawdzania szybkości ładowania i powiedz jakie natężenie prądu pokazuje aplikacja po powiedzmy minucie ciągłego ładowania. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 3 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Wystarczy że popatrzy na oryginalną ładowarkę czy ma na niej 1A czy 2A.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomek040982 Napisano 3 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2016 Tak na logikę Kolego napisałem że jestem zielony , dlatego pytam , być może idiotyczne pytanie , ale nie każdy jest orłem we wszystkim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...