Skocz do zawartości

[2000 2500] Który Wybrać

ssrh

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam rowerzystów i wszystkich pasjonatów. Specjalnie sie tu zarejestrowalem zeby zapytac was o rade , od jakiegos czasu sledze to forum. Sprawa wyglada tak moj Giant jest juz troche wysluzony i poprostu przestalem mu ufać potrzebuje czegos nowego pokaże wam co mnie interesuje i prosil bym o wasze opinie co byscie wzieli dla siebie .A moze ktos ma lepsza propozycje od razu nap[isze tylko ze romet mnie nie interesuje chce pochasac troche w terenie i po Ulicy rownież 35%do65% z przewaga Ulicy ale jak juz bede chasac w lesie to bez ograniczen .. Jestem pelnym amatorem Rower musi mi sie podobac wizualnie ale za takie pieniadze tez juz bym chcial zeby cos tam posiadal . Wasze zdanie jest dla mnie bardziej wiazace niz sprzedawcy ze sklepu, Zapo,mnialem dodac ze interesuja mnie raczej 29 ze wzgledu na lepsze osiagi predkosci na drodze .. Oto moje typy

----- http://www.bikko.pl/rower-gorski-unibike-evo-29-2015.html post-199401-0-62247900-1470150644_thumb.jpg

-----http://www.esportowiec.com.pl/rowery-275-c-43/rower-merida-bigseven-100-2015-p-5761.html post-199401-0-17783000-1470150659_thumb.jpg

----- http://www.ceneo.pl/32193794?se=9jCyx9WaaYl_ncGFw3-Fzh7H0C1TBDZh&gclid=CjwKEAjwiYG9BRCkgK-G45S323oSJABnykKAeW9FS2x1A1lVswzRVacwN-LVKKSqJZU06qm96ivVqRoCNK_w_wcB post-199401-0-59962700-1470150681_thumb.jpg

---- http://www.arkus.sklep.pl/rower-cube-aim-pro-29-czarny-2016-p-9197.html post-199401-0-34658400-1470150690_thumb.jpg

Wizualnie najbardziej podchodzi mi ten ostatni Cube ale wydaje mi sie ze najbardziej korzystnym zakupem bedzie ten Unibike ze wzgledu na wyposazenie nie wiem jak z jakoscia , chcial bym do tego dodac jeszcze mianowicie taka sprawde iz za 2 tygodnie wyjezdzam na 2 miesiace i czy nie lepiej by bylo wstrzymac sie z zakupem do mojhego powrotu bo moze beda jakies promocje, nie sledze tego rynku wiec mam male pojecie , Z gory dzieki za pomoc . Badzcie pozdrowieni !