Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam mam zamair zrobić kompletny serwis suntoura xcr air rl-r tylko niewiem jaki smar i olej należy użyć i czy zalewać dolne golenie olejem

Napisano

Do goleni dolnych może być nawet olej samochodowy (np. 10w40) tłumik nierozbieralny, a do smarowania uszczelki w komorze powietrznej najlepiej smar silikonowy+ nalać kilka ml oleju dla dodatkowego uszczelnienia.

 

Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.

Napisano (edytowane)

Zaszkodzi bo tam jest kartridż w systemie zamknietym i jak dostanie ci się tam olej to masz go do wyrzucenia a nowy kosztuje ponad 200zł

Ja mam do tego specjalistyczny smar gdyby cię interesował to pisz

Edytowane przez ACTIVIA
Napisano

A jak ma się od szczelnie zamkniętego tłumika dostać olej z zewnątrz? Jeśli coś by się dostało to tłumik by był itak do wyrzucenia bo to oznaczałoby nieszczelne uszczelki ;)

 

Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.

Napisano (edytowane)

Patrząc pionowo na tłumik to popychacz pracuje od dołu natomiast uszczelnienie od dołu w zbiorniku jest wargowe w górę przez co olej z wewnątrz się nie wydostanie natomiast gwałtowny nacisk amorka może spowodować że olej z dolnych lagów podwinie ta wargę która jest uszczelnieniem popychacza i się dostanie do kartridża. Potem to blokdy już nie będziesz musiał włączać bo już będziesz miał na stałe. Rób co uważasz dla ciebie lepsze, lecz miałem już kilkadziesiąt reklamacji właśnie z tym przypadkiem co potem reklamacje zostały odrzucone

Uszczelka jest identycznej budowy co na tłoczku komory powietrznej, tylko że z tą wargą do środka

Edytowane przez ACTIVIA
Napisano

Żeby takie coś się stało to trzebaby wypełnić lage dolną olejem ;) 10ml na pewno nic nie zepsuje, zresztą wiele osób zalewa xcr olejem i nic się nie dzieje, nie można tylko przesadzić z ilością oleju.

 

Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.

Napisano

Jak to co? Smarowanie, lepsze niż smar bo smar jest spychany przez elementy ruchome a olej jest rozchlapywany po wnętrzu widelca. Zresztą rób jak chcesz, ja już napisałem co miałem napisać.

 

Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.

Napisano

Pewnie źle włożyłeś tłok (Tak na logikę) chyba że nie puszcza powietrze, tylko powietrze nie wchodzi, jeśli tłok jest dobrze złożony, a mimo to nie możesz napompować to spróbuj pompować bardzo szybko, u mnie tak trzeba żeby uszczelki w pompce się uszczelniły ;)

 

Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...