Nekros Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 Witam mam zamair zrobić kompletny serwis suntoura xcr air rl-r tylko niewiem jaki smar i olej należy użyć i czy zalewać dolne golenie olejem Cytuj
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 Do goleni dolnych może być nawet olej samochodowy (np. 10w40) tłumik nierozbieralny, a do smarowania uszczelki w komorze powietrznej najlepiej smar silikonowy+ nalać kilka ml oleju dla dodatkowego uszczelnienia. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj
Nekros Napisano 2 Sierpnia 2016 Autor Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) A ile mililitrów do dolnych goleni? Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez Nekros Cytuj
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 Tak po 10ml powinno być ok Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj
Nekros Napisano 2 Sierpnia 2016 Autor Napisano 2 Sierpnia 2016 Producent zaleca smarować rylko smarem stałym. Czy wlanie oleju 10wt nie zaszkodzi tłumikowi? Cytuj
ACTIVIA Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Zaszkodzi bo tam jest kartridż w systemie zamknietym i jak dostanie ci się tam olej to masz go do wyrzucenia a nowy kosztuje ponad 200zł Ja mam do tego specjalistyczny smar gdyby cię interesował to pisz Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez ACTIVIA Cytuj
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 A jak ma się od szczelnie zamkniętego tłumika dostać olej z zewnątrz? Jeśli coś by się dostało to tłumik by był itak do wyrzucenia bo to oznaczałoby nieszczelne uszczelki Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj
ACTIVIA Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 (edytowane) Patrząc pionowo na tłumik to popychacz pracuje od dołu natomiast uszczelnienie od dołu w zbiorniku jest wargowe w górę przez co olej z wewnątrz się nie wydostanie natomiast gwałtowny nacisk amorka może spowodować że olej z dolnych lagów podwinie ta wargę która jest uszczelnieniem popychacza i się dostanie do kartridża. Potem to blokdy już nie będziesz musiał włączać bo już będziesz miał na stałe. Rób co uważasz dla ciebie lepsze, lecz miałem już kilkadziesiąt reklamacji właśnie z tym przypadkiem co potem reklamacje zostały odrzucone Uszczelka jest identycznej budowy co na tłoczku komory powietrznej, tylko że z tą wargą do środka Edytowane 2 Sierpnia 2016 przez ACTIVIA Cytuj
Nekros Napisano 2 Sierpnia 2016 Autor Napisano 2 Sierpnia 2016 Czyli bezpieczniej będzie nasmarować smarem stałym dolne golenie. Jaki smar stały polecacie? Cytuj
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 Żeby takie coś się stało to trzebaby wypełnić lage dolną olejem 10ml na pewno nic nie zepsuje, zresztą wiele osób zalewa xcr olejem i nic się nie dzieje, nie można tylko przesadzić z ilością oleju. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj
piciu256 Napisano 2 Sierpnia 2016 Napisano 2 Sierpnia 2016 Jak to co? Smarowanie, lepsze niż smar bo smar jest spychany przez elementy ruchome a olej jest rozchlapywany po wnętrzu widelca. Zresztą rób jak chcesz, ja już napisałem co miałem napisać. Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj
Nekros Napisano 3 Sierpnia 2016 Autor Napisano 3 Sierpnia 2016 Po złożeniu amortyzatora nie da się go napompować.co zrobić? Cytuj
piciu256 Napisano 3 Sierpnia 2016 Napisano 3 Sierpnia 2016 Pewnie źle włożyłeś tłok (Tak na logikę) chyba że nie puszcza powietrze, tylko powietrze nie wchodzi, jeśli tłok jest dobrze złożony, a mimo to nie możesz napompować to spróbuj pompować bardzo szybko, u mnie tak trzeba żeby uszczelki w pompce się uszczelniły Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty. Cytuj
Nekros Napisano 4 Sierpnia 2016 Autor Napisano 4 Sierpnia 2016 Da się go tylko tak do 4mm skoku napompować potem nie idzie Cytuj
ACTIVIA Napisano 6 Sierpnia 2016 Napisano 6 Sierpnia 2016 Na pewno miałeś beto bo tylko ta firma takie sceny lubi odwalać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.