Kasumi Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Witam, chciałbym rower do kręcenia się po okolicy od Piekar Śląskich w górę czyli lasy, asfalt, jura..Coś ala Gravel wydaję się idealne, bo lubię jeździć szybko i łączyć asfalt z lasem. W tym budżecie nie mam szans kupić nic nowego typu Gravel. Nie znam się w ogóle na szosowych rowerach. Chcę kupić coś używanego....Tylko czego szukać szosa typu endurance i z możliwością wsadzenia szerszych opon? Przełaj o określonej charakterystyce? Jak znaleźć to czego szukam i czym się kierować? Z góry dziękuję za okazaną pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sami12 Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Mozesz przerobic starszego crossa. czy hybryde na cos pokroju gravela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasumi Napisano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Coś takiego np.? http://allegro.pl/hartje-full-sram-via-piekny-cross-przelaj-promo-i6101158766.html#thumb/8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sami12 Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 zalezy czy chcesz prosta kierownice czy baranka, duzo opcji jest. Interesuje cie tylko sztywniak tak/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kasumi Napisano 1 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Raczej z barankiem...tak raczej sztywniak, coś do śmigania po asfalcie i lasach (ubite drogi i ścieżki) na dłuższe wypady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...