Quell Napisano 27 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Witam i pozdrawiam,to mój pierwszy temat na tym forum. Pytanie może trochę idiotyczne,ale im bardziej się zastanawiam,tym mniej jestem pewny. Do rzeczy,orginalny Krossowski mostek był zbyt krótki,znajomemu walał się w szufladzie mostek Specialized,więc postanowiłem popróbować. Jest to mostek 28,6 z tuleją regulującą kąt,z tego co udało mi się wyczytać,kierunek ale osobiście nie jestem do końca przekonany,ponieważ jedna i druga możliwość ma swoje minusy. Opcja pierwsza,z kołnierzem tulejki na dole (foto 1-4) wszystko ładnie i pięknie,kołnierz opiera się o pierścień ładnie wszystko ułożone,ale kapsel dokręca się do tulejki,nie do mostka,który dokręcony jest tylko śrubami bocznymi. Opcja dwa,kołnierz na górze (foto 5),czyli teoretycznie tak jak ma być,kapsel dokręca mostek w całości potem śruby boczne,ale.. Jak widać na jednym z foto,tuleja jest może 1,5 mm krótsza od wysokości mostka,przy tym układzie,mostek nie opiera się idealnie (takie mam wrażenie) to pierścienia sterów,ponieważ średnica otworu to nie 28,6,a ok. 32mm. Rozwiązaniem w opcji 1 byłby większy kapsel (nie widziałem czegoś takiego). Jak to jest rozwiązane fabrycznie w rowerach Specialized,którą opcję byście wybrali ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.