Skocz do zawartości

[Siodełko] Miękkie tanie siodełko

pacik19

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

jest to mój pierwszy temat i post, więc chciałbym was wszystkich gorąco przywitać :) 
Przechodząc do sedna, jestem amatorem rowerowym i lubię jeździć dla rekreacji, tylko mam jeden problem.
Mój rower ma bardzo twarde siodełko, nie jestem w stanie jeździć zbyt długo na rowerze właśnie przez to siodło, ponieważ później mam straszne bóle, wiecie czego :P... chciałbym je wymienić, ale wolę nie kupować jakiś szajsów i spytać się was jakie siodełko będzie dla mnie lepsze, niestety kwota nie jest za duża, bo to jakieś 50zł z wysyłką, ale wydaję mi się, że wszystko będzie lepsze niż moje dotychczasowe siodło ;)
Mam na oku 2 siodełka czyli:
1. http://allegro.pl/siodlo-siodelko-rowerowe-odblask-super-miekkie-jet-i6268013255.html
2. http://allegro.pl/miekkie-siodelko-rowerowe-z-odblaskiem-selle-i6289929526.html
Czy któreś z tych będzie w miarę ok? Czy jednak warto szukać czegoś innego?

Pozdrawiam was serdecznie!

Napisano

Jak byś napisał jeszcze jakie siodełko masz żeby wiedzieć co porównywać. Zresztą w tej cenie to nie wiem czy znajdziesz coś dobrego. Podstawa to żebyś zmierzył u siebie kości kulszowe i pod wymiar kupił siodełko. Druga sprawa ustawienie siodełka, na pewno masz ustawione prawidłowo? Twardość nie musi być problemem. Znam takich co na deskach jeżdżą i są zadowoleni. 

Napisano

Miekkie wcale może nie być wygodniejsze, a już tym bardziej kanapy, które przedstawiłeś - są nieprofilowane - będzie cisnęło może mniej ale wszędzie gdzie nawet nie powinno. Z tanich i przyzwoitych polecam markę vader. Tak jak kolega wyżej wspomina ważny jest dobór odpowiedniego siodła do szerokości że się tak wyrażę dupy i profil, który odciąża części ciała nie lubiące ucisku. Takie siodło w dotyku czy nawet pod naciskiem ręki wcale nie musi być miękkie.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.