pacik19 Napisano 27 Lipca 2016 Napisano 27 Lipca 2016 Witam, jest to mój pierwszy temat i post, więc chciałbym was wszystkich gorąco przywitać Przechodząc do sedna, jestem amatorem rowerowym i lubię jeździć dla rekreacji, tylko mam jeden problem.Mój rower ma bardzo twarde siodełko, nie jestem w stanie jeździć zbyt długo na rowerze właśnie przez to siodło, ponieważ później mam straszne bóle, wiecie czego ... chciałbym je wymienić, ale wolę nie kupować jakiś szajsów i spytać się was jakie siodełko będzie dla mnie lepsze, niestety kwota nie jest za duża, bo to jakieś 50zł z wysyłką, ale wydaję mi się, że wszystko będzie lepsze niż moje dotychczasowe siodło Mam na oku 2 siodełka czyli:1. http://allegro.pl/siodlo-siodelko-rowerowe-odblask-super-miekkie-jet-i6268013255.html2. http://allegro.pl/miekkie-siodelko-rowerowe-z-odblaskiem-selle-i6289929526.htmlCzy któreś z tych będzie w miarę ok? Czy jednak warto szukać czegoś innego? Pozdrawiam was serdecznie!
tomek040982 Napisano 27 Lipca 2016 Napisano 27 Lipca 2016 Jak byś napisał jeszcze jakie siodełko masz żeby wiedzieć co porównywać. Zresztą w tej cenie to nie wiem czy znajdziesz coś dobrego. Podstawa to żebyś zmierzył u siebie kości kulszowe i pod wymiar kupił siodełko. Druga sprawa ustawienie siodełka, na pewno masz ustawione prawidłowo? Twardość nie musi być problemem. Znam takich co na deskach jeżdżą i są zadowoleni.
vdcmike Napisano 27 Lipca 2016 Napisano 27 Lipca 2016 Miekkie wcale może nie być wygodniejsze, a już tym bardziej kanapy, które przedstawiłeś - są nieprofilowane - będzie cisnęło może mniej ale wszędzie gdzie nawet nie powinno. Z tanich i przyzwoitych polecam markę vader. Tak jak kolega wyżej wspomina ważny jest dobór odpowiedniego siodła do szerokości że się tak wyrażę dupy i profil, który odciąża części ciała nie lubiące ucisku. Takie siodło w dotyku czy nawet pod naciskiem ręki wcale nie musi być miękkie.