audiofun Napisano 25 Lipca 2016 Napisano 25 Lipca 2016 Witam wszystkich na forum . Chciałbym zaznaczyć, ze jestem totalnym amatorem w tym temacie i mam dość duży problem z wyborem pierwszego sensownego roweru w tym budżecie. Na rynku jest sporo producentów jak i modeli i na dobrą sprawę można się w tym wszystkim pogubić, a tym bardziej w specyfikacji w jednym sprzęcie mamy lepszą ramę i widelec, w drugim zaś przerzutki czy jeszcze inne rzeczy. Niestety w sklepie rowerowym sprzedający zazwyczaj chcą tylko sprzedać, niekoniecznie z dobra opcją wyboru dla klienta. Stąd też bardzo gorąco chciałbym prosić o dobranie czegoś sensownego, na co warto zwrócić uwagę. Mam 188cm wzrostu i ważę te 77kg. Jestem z okolic Kielc, jeśli ktoś z forum z tych stron to prosiłbym gdzie warto zajrzeć, gdzie dostanę coś godnego uwagi, bym mógł się przejechać i zobaczyć sprzęt na żywo, a nie tylko posłuchać marketingowej papki. Pozdrawiam Kamil
Mod Team KrissDeValnor Napisano 25 Lipca 2016 Mod Team Napisano 25 Lipca 2016 Prawda jest taka, że są dwie opcje : 1. Kupujesz rower renomowanej zachodnio - wschodniej marki i cieszysz oko np. wygładzonymi spawami ramy 2. Kupujesz coś rodzimego i przymykasz oko na estetykę ramy, ale za to dostajesz lepszy osprzęt. Poza tym zawsze warto się przymierzyć i przejechać kilkoma modelami, żeby mieć jakieś porównanie. Wybór należy do Ciebie.
audiofun Napisano 25 Lipca 2016 Autor Napisano 25 Lipca 2016 Poza tym zawsze warto się przymierzyć i przejechać kilkoma modelami, zeby mieć jakieś porównanie. Dlatego też zwracam się z pytaniem do Was, na jakie konkretne modele w tych pieniądzach zwrócić uwagę. Nie chce mi się zbytnio kupić rower i zaraz bawić z nim w jakieś podmiany osprzętu. Może z czasem jakieś lepsze padała, siodełko czy co tam jeszcze. Chciałbym coś w miarę lekkiego, coś na czym będzie można złapać jakąś prędkość i się na tym ostro nie namęczyć.