Skocz do zawartości

[rideonscott.pl] zna ktoś?


areks90

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Planuje zakup roweru i w tym serwisie jest najkorzystniejsza cena. Kupował ktoś tam kiedyś? W google maps pod adresem tego sklepu jest poczta polska i trochę mnie to martwi.

 

Witam, kupiłam w tym sklepie Kross Lea - była najtańsza na rynku, wszystko było jak najbardziej w porządku. Dobrze zapakowany rower, wyregulowany. To polska firma tylko ma dane fakturowe czeskie, a skrytka pocztowa polska jest pewnie po to żeby klienci nie musieli zwrotów odsyłać do Czech. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki rower zamierzasz kupić? Jeśli Scotta to lepiej nie kupować przez neta ze względu na gwarancję. Scott strasznie się teraz wycwanił. Aby gwarancja była ważna rower musi wyjechać złożony z salonu. Przy kupnie w kartonie Scott nie udziela gwarancji.

 

Poza tym, że musi wyjechać z salonu to jeszcze, aby utrzymać 3 letnią gwarancję należy się stawić na przeglądzie gwarancyjnym po 400-500km lub roku. I oczywistą oczywistością jest to, że w każdym punkcie cena za ten przegląd jest inna :icon_lol: . W książce miałem wbite, że przegląd ma kosztować 65zł. Kiedy podjechałem do bliższego dla mnie punktu, kiedy powiedziałem ta cenę to "mistrz serwisu" mnie wyśmiał i powiedział, że za tyle to on nawet na rower nie spojrzy  :icon_wink: .

 

Straszna głupota, ale jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy pracuje w sklepie rowerowym i ceny serwisowe są ustalane pod "indywidualnego klienta" - czyli czym masz droższy rower więcej płacisz. Może dlatego Tobie za 65zł nie spojrzy na rower bo masz fajną furę, a jak ktoś przyjedzie Authorem za 600zł to za 65zł zrobić cały przegląd i jeszcze doda bidon gratis :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy pracuje w sklepie rowerowym i ceny serwisowe są ustalane pod "indywidualnego klienta" - czyli czym masz droższy rower więcej płacisz. Może dlatego Tobie za 65zł nie spojrzy na rower bo masz fajną furę, a jak ktoś przyjedzie Authorem za 600zł to za 65zł zrobić cały przegląd i jeszcze doda bidon gratis :)

Ale ja mówię tylko o serwisie Scotta. Koszt serwisu gwarancyjnego w ASO Scotta powinien być identyczny w każdym punkcie dla danego modelu [emoji6]

 

Wysłane z mojego EVA-L09 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jaki rower zamierzasz kupić? Jeśli Scotta to lepiej nie kupować przez neta ze względu na gwarancję. Scott strasznie się teraz wycwanił. Aby gwarancja była ważna rower musi wyjechać złożony z salonu. Przy kupnie w kartonie Scott nie udziela gwarancji.

 

Poza tym, że musi wyjechać z salonu to jeszcze, aby utrzymać 3 letnią gwarancję należy się stawić na przeglądzie gwarancyjnym po 400-500km lub roku. I oczywistą oczywistością jest to, że w każdym punkcie cena za ten przegląd jest inna :icon_lol: . W książce miałem wbite, że przegląd ma kosztować 65zł. Kiedy podjechałem do bliższego dla mnie punktu, kiedy powiedziałem ta cenę to "mistrz serwisu" mnie wyśmiał i powiedział, że za tyle to on nawet na rower nie spojrzy  :icon_wink: .

 

Straszna głupota, ale jest.

 

Ja kupiłem akurat rower Scotta na stronce z tematu rideonscott.pl. Dobra cena, obsługa transport, wszystko ok. Ale piszesz o gwarancji, co prawda wątek nie dotyczy tego tematu, ale jak kupować Scotta to tylko przez internet. Standardowa gwarancja Scott to 3 lata, którą można przedłużyć do 5 lat pod warunkiem, że co roku zrobi się przegląd w serwisie, co każdy rowerzysta dbający o swój sprzęt powinien robić minimalnie 2x w roku. Można to zrobić w jakimkolwiek serwisie Scott w Europie, no i oczywiste jest, że dobry serwis nie będzie zrobiony za darmo. Rowery Scott są w Europie sprzedawane głównie przez internet:

https://www.evanscycles.com/bikes/mountain-bikes_c/scott-brand/full_suspension-suspension_type

http://www.hargrovescycles.co.uk/scott-scale-710-plus-2016-mountain-bike.html

https://www.fitstore24.com/de/scott-scale-710-plus-modell-2016

a w Polsce w sklepach stacjonarnych jest bardzo mały wybór Scott. W internecie natomiast jest duży wybór i dużo lepsze ceny, a gwarancję przecież realizuje się przez sprzedawcę bez najmniejszego problemu.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Witam, kupiłam w tym sklepie Kross Lea - była najtańsza na rynku, wszystko było jak najbardziej w porządku. Dobrze zapakowany rower, wyregulowany. To polska firma tylko ma dane fakturowe czeskie, a skrytka pocztowa polska jest pewnie po to żeby klienci nie musieli zwrotów odsyłać do Czech. 

 

 

....jako że wypowiadają się tu trolle które mają 1 post, też się wypowiem. Po pierwsze- f-my/witryny już nie ma. Przeniosła się w inne miejsce. Pewnie dlatego, że nie wyglądają zbyt... wiarygodnie (podobnie jak trolle piszące po 1 poście :laugh: ).

Po drugie- "centrala" firmy w Pradze, mimo ładnego adresu... mieści się w biurze wirtualnym. Czyli w miejscu gdzie mają tylko skrytkę pocztową (podobnie jak polski oddział. Nie, przepraszam. Polski oddział ma TYLKO skrytkę pocztową). Polecam obejrzeć miejsce na Google Maps, wpisać adres w wyszukiwarkę... a wyskoczy wiele ciekawych adresów.

Po trzecie- nie są autoryzowanym dealerem Scotta. Co to oznacza? że wszystkie opowieści o gwarancji możecie sobie wsadzić w buty. Zapytajcie u importera co się stanie, jak np. pęknie wam rama.... oj... uśmiejecie się solidnie.

Nie dajcie się skusić na jakieś oszczędności, będziecie potem gorzko płakać....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Standardowa gwarancja Scott to 3 lata, którą można przedłużyć do 5 lat pod warunkiem, że co roku zrobi się przegląd w serwisie, co każdy rowerzysta dbający o swój sprzęt powinien robić minimalnie 2x w roku.

 

Mam kilka razy w roku jechać na przegląd do ASO? A niby po co, żeby mi "nasmarowali" łańcuch i skasowali stówkę? :woot:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...