zajonc Napisano 24 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2016 Kiedyś jak miałem wlączone automatyczne udostepnianie treningu na fb razem z nim przesyłały sie na fb wszystkie zdjęcia, teraz znow wlączylem automatyczne udostepnianie i trening i mapka na fb jest ale tylko jedno (pierwsze) zdjęcie zamiast wszystkich które wgrałem na stronie treningu w endomondo, jak to naprawić żeby wszystkie zdjęcia sie przesyłał na fb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Grande Napisano 24 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2016 To bardziej problem pomiędzy FB a Edmundem, więc wątpię abyś sam to ogarnął. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SovaLTD Napisano 24 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2016 Kiedyś jak miałem wlączone automatyczne udostepnianie treningu na fb razem z nim przesyłały sie na fb wszystkie zdjęcia, teraz znow wlączylem automatyczne udostepnianie i trening i mapka na fb jest ale tylko jedno (pierwsze) zdjęcie zamiast wszystkich które wgrałem na stronie treningu w endomondo, jak to naprawić żeby wszystkie zdjęcia sie przesyłał na fb? Olać FB, olać Endomondo - jeździć dla przyjemności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rocky98 Napisano 25 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2016 Olać FB, olać Endomondo - jeździć dla przyjemności No ale jak to, znajomi nie będą wiedzieli, że uprawiamy sport. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kajus23 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 No ale jak to, znajomi nie będą wiedzieli, że uprawiamy sport. Jak dzisiaj ludziska muszą nawet mieć smartfon na kierownicy zamontowany to o czym tu mówić Szpan pełna gębą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zajonc Napisano 26 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 dobra skończcie offtopa:P zadałem pytanie, zna ktoś rozwiązanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
steve69 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 Próbowałeś kontaktu z ekipą Endomondo (info@endomondo.com)? Może po opisaniu sprawy umieliby rozwiązać twój problem. -- Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.