Raddoli Napisano 23 Lipca 2016 Napisano 23 Lipca 2016 Cześć, chciałbym odchudzić rowerek... Wiadomo ze najlepiej zacząć od kół. na razie wymienię tylko tylne, bo w ramie mam 12qr, a przód 9, więc wolę poczekać, aż się amor lub dolne lagi zmienią Aktualne setup: obręcz dt swiss 466D, piasta deore 615, opony x king zwijane i szprychy Black stainless. Moja waga z osprzetem max 90kg, styl jazdy maratony w Wielkopolsce. Chcialbym jak najmniejszą wage z oponami do 1000zl:) (sam tyl) myślę o piastach dt, bo chcialbym kiedyś kupic xt m8000 i przerobić kasetę dzieki systemu oneup'a. Z góry dziękuję za pomoc Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
phoe Napisano 23 Lipca 2016 Napisano 23 Lipca 2016 DT350 + ZTR Crest + szprychy cieniowane, pytaj Dawida o cenę.Tylko nie wiem czy na 90kg ta obręcz nie będzie za słaba.
Moorzyn Napisano 23 Lipca 2016 Napisano 23 Lipca 2016 Z opon, jeśli nie chcesz szmacianych Conti lub Schwalbe (ale bardzo lekkich) polecam nowe gumy od Vittorii - Barzo 29x2.1 650g w wersji TNT lub cięższe Mezcale 29x2.1 700g + oczywiście mleko.
Raddoli Napisano 23 Lipca 2016 Autor Napisano 23 Lipca 2016 Piasta dt350 brzmi sensownie ile jaka cena jest dobra z cl i 12qr? Co do obreczy to nie wiem czy da rade bo się nie znam. Dawno się też nie wazylem i nigdy z osprzetem rowerowym, dla tego podalem okolo 90kg max jeśli chodzi o oponki, to moje tylne x kingi po okolo 2,5tys km wyglądają na zjechane:( 650-700 to lepsza waga niz x kingi? Tyl chyba lepiej dobrac mniej agresywny, te dwie opony takie sa? Ile mniej moge zyskac wagowo na samym kole? Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
wojtas7 Napisano 23 Lipca 2016 Napisano 23 Lipca 2016 2500km dla tylnej opony to jak dla mnie niewyobrażalny rezultat ;-) po 1000 zwykle mam już do śmieci. No ale jednak góry robią swoje.
malutki Napisano 23 Lipca 2016 Napisano 23 Lipca 2016 Również polecę dt350. jeżdżę na takich drugi sezon i jestem zadowolony. Obręcze mam 533d, ogólnie też ok ale stosunkowo wąskie (niespełna 22,5mm). Opony tylko Vittoria tnt (mam sprawdzone geax y, teściowi zamontowalem barzo tnt i stwierdzam że super oponka, jak się u mnie skończą to sam wyprobuje ). Masa stosunkowo wysoka ale za to bardzo wytrzymałe.
Raddoli Napisano 24 Lipca 2016 Autor Napisano 24 Lipca 2016 Wszystko super, ale jaką wagę wytrzymają te obręcze? Gdzieś znalazłem info o maksymalnej wadze bikera 85kg... może lepiej wybrać jakąś inna obręcz? Nie znam też gramatury swojej obręczy, czy powinienem brać pod uwagę wymianę samej piasty? W przypadku szprych... jest masa cieniowanych... które dadzą mi najniższa wagę, przy odpowiedniej wytrzymałości?
phoe Napisano 25 Lipca 2016 Napisano 25 Lipca 2016 Zapytaj Dawida, jak obręcz bardziej pancerna, a cięższa to np DT M442.Co do szprych to odpowiednie powinny być Pillar PSR TB 2016, około około 60g zyskujesz vs zwykłe szprychy przy 28.Przy DT 350 masz ten plus ze kupisz je pod 28 szprych, a Novatec 772 są tylko dostępne 32 i tracisz z 24g bo 4 szprychy więcej. No i jak jak od razu kupujesz oponę i chcesz żeby było lekko to tubeless obowiązkowo.
Raddoli Napisano 25 Lipca 2016 Autor Napisano 25 Lipca 2016 Tubeless mam juz teraz wiec to na pewno bedzie. Piasta DT 350 tez na pewno, bo Novatec nie pasuje do oneup'a dla obreczy moze troche przekrocze budżet. Zejdze w tej cenie do okolo 800g na tylne koło? Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
phoe Napisano 25 Lipca 2016 Napisano 25 Lipca 2016 Przy M442 i kole 29er nie ma opcji poniżej 800g, masz u mnie w galerii DT 350 na DT M442 własnie + szprychy które podałem.No i tył wazy 887g, no ale przy ZTR Crest MK3 możliwe że zejdziesz poniżej 800g.
malutki Napisano 25 Lipca 2016 Napisano 25 Lipca 2016 Ważę aktualnie ok 120kg i te 533d dają spokojnie radę. Ile wazysz?
Raddoli Napisano 25 Lipca 2016 Autor Napisano 25 Lipca 2016 Ciężko powiedzieć, miedzy 80-85 bliżej mi do 80 Kuszą mnie te obręcze ZTR Crest MK3 niby max waga bikera to 85, ale to dobra firma, więc waga powinna byc podana z nadmiarem. Czy 28 szprych nadaje się do XC? Nie osłabi to wytrzymałości koła?
phoe Napisano 25 Lipca 2016 Napisano 25 Lipca 2016 28 szprych jak najbardziej ok, nawet do jakiegoś AM czy lekkiego enduro
Raddoli Napisano 19 Sierpnia 2016 Autor Napisano 19 Sierpnia 2016 Odświeże troche temat. Jeździłem ostatnio sporo na rowerze kolegi, ktory ma DT SWISS XR 1501 SPLINE ONE, w cykloturze cena 1,5k za koło. Warto za taką cenę, czy lepiej cos samemu składać? Wysłane z mojego LG-H815 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.