piotrekksk Napisano 23 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2016 Cześć, Kupiłem pół roku temu rower Kross Hexagon X9 S17. Wczoraj podczas jazdy odpadł mi lewy pedał, okazało się, że w lewej korbie jest zdarty gwint.Pytanie - czy to podlega gwarancji? ile ewentualnie kosztuje naprawa takiego czegoś? Dzięki z góry Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 23 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2016 Nie podlega bo to twoja wina.. Nie dokręciłeś to odpadł... Cena około 20-30zł max 50zł zależy od serwisu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rocky98 Napisano 23 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2016 Taniej kupisz lewą korbę ze zużytego napędu w serwisie jak będą mieli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beardman Napisano 23 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2016 Masz kilka możliwości: - kupić nową korbę - poszukać i kupić używaną korbę lub samo lewe ramię - próbować naprawić gwint reperaturką (czymś takim http://allegro.pl/reperaturka-gwintu-lewa-do-korb-s59-i6042692906.html ) - próbować wkleić pedał na stałe. Ja ze swej strony polecam pochodzić po serwisach rowerowych (zgodnie z powyższym stwierdzeniem kolegi) i poszukać używanej lewej korby. Serwisanci mają sporo części i za niewielką opłatą chętnie się dzielą. Sam tak często robię i sporo rzeczy mi się udało dokupić za przyzwoitą cenę. Tylko uderzaj bezpośrednio do serwisantów, a nie do kasjerów/sprzedawców. Masz korbę z niskiej półki, więc reanimacja czy też wklejanie na stałe może być nieopłacalne (klej może być droższy niż lewe ramię). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 Jeśli miałeś wykonany przegląd gwarancyjny powinni sprawdzić połączenia gwintowane. W mojej karcie gwarancyjnej niema ani jednego słowa że użytkownik ma sprawdzać połączenie ramie korby - pedał. Moim zdaniem można oddać to na gwarancje. Kross jest taki że pewnie i tak tego nie uzna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin9 Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 (edytowane) Jeśli miałeś wykonany przegląd gwarancyjny powinni sprawdzić połączenia gwintowane Przegląd wykonuje się po miesiącu używania a nie pół roku... W mojej karcie gwarancyjnej niema ani jednego słowa że użytkownik ma sprawdzać połączenie ramie korby - pedał. Moim zdaniem można oddać to na gwarancje. Kross jest taki że pewnie i tak tego nie uzna. Chyba żartujesz... Kross nie uznaje gwarancji na krzywą ramę a mają uznać na takie coś? Przecież to oczywista wina użytkownika Edytowane 26 Lipca 2016 przez Marcin9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Imar Napisano 26 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 26 Lipca 2016 Znam przypadek wymiany krzywej ramy na krzywą. Uwierz mi jeśli ktoś umie wyjść z odpowiednim pismem może sporo zdziałać. Wiem że pod względem procesów reklamacyjnych Kross to tragedia. Gwarantem roweru jest sklep który wykonywał przegląd gwarancyjny. Jeśli konsument nie usłyszał od mechanika który wykonywał przegląd wzmianki że ma sprawdzać dokręcenie pedałów to można spokojnie obciążyć ich kosztami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.