Novvy Napisano 22 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2016 Witam serdecznie, ostatnio zakupiłem pierwszą szosę, troszkę mam zamiar ją odświeżyć... Chcę wymienić m.in. klamki hamulcowe, te które są to klamki podwójne szosowe z wyjściem linki u góry. Chcę zamontować klamki z prowadzeniem linek pod owijką, tylko, że co oczywiste stara kierownica nie ma w sobie prowadzenia/rowków na pancerz linki. Proszę napiszcie jak jest z wygodą/chwytem kierownicy kiedy linkę czuć bardziej pod owijką? Czy zawsze musi być rowek w kierownicy na pancerz? Dzięki za odpowiedź i pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
alagor96 Napisano 22 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2016 Jeździ się ok, jak poprowadzisz w odpowiednim miejscu to nie ma tragedii, ale jednak czasem czuć ten pancerz. Moim zdaniem lepiej poprowadzić pancerze nie pod owijką, bo w przypadku wymiany linki/pancerza nie trzeba pozbywać się owijki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 22 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2016 Niektórzy owijają dwa razy kierownicę tj. na starą owijkę nawijają nową. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Novvy Napisano 22 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 22 Lipca 2016 Dzięki za podpowiedzi. Chodzi o to czy prowadzenie linki w ten sposób mimo braku rowka w kierownicy jest praktyczne i tak się robi czy raczej nie? Wszystkie nowsze szosówki mają już odpowiednie kierownice tj. z rowkiem na pancerz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.