Skocz do zawartości

[Rower] Kreidler Stud 29er Carbon 3.0


Perzua

Rekomendowane odpowiedzi

Kupowanie roweru tylko po to żeby za jakiś czas wymieniać części pozostawmy fanatykom i pasjonatom, wybierz taki rower, który chociaż z grubsza będzie miał wszystko co potrzebujesz, a jedyne modyfikacje to na przykład tubeless, inny mostek czy siodełko, czy dołożenie czegoś co brakuje (np. sztycy myk myk).

 

Inaczej to strata czasu i kasy bo nie wiem ile km musiałbyś zrobić żeby coś się zużyło. Nie wiem co masz też na myśli "resztę sobie uzupełnię". Kierownicę czy sztycę chcesz wkładac karbonowe? Koła?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg niego jest najlepszy bo on nim jeździ i mu się nie zepsuł ;) to samo można by powiedzieć o każdym innym rowerze, tylko inna osoba by mówiła że jest najlepszym rowerem, mój Fuji jest najprawdopodobniej najlepszym rowerem na świecie bo go nie oszczędzam, a się nie zepsuł ;)

 

Tapnięte z mojego Mi3. jeśli napisałem coś dziwnego to wina autokorekty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Carbonowy rower za 10tyś waży ponad 11 kg. Coś jest nie tak. Amortyzator Magura - mało który serwis się na tym zna.

 

https://www.canyon.com/pl/mtb/grand-canyon/2016/grand-canyon-cf-sl-8-9.html zobacz taki.

 

Oczywiście że lepszy, ale na Kreidler dostanie 20% rabatu od ceny katalogowej, więc ten Caynon jest dobre 2k zł droższy. ;)

 

https://www.giant-bicycles.com/pl-pl/bikes/model/xtc.advanced.27.5.1.5.ltd/24518/89326/

Wymienić koła + opony, przy okazji zmiany tył przerobić na 12x142, zrobić bezdetke w 11k zł się zmieścisz spokojnie. Jeszcze zostanie na dobre SPD + buty czy wymianę siodła.

 

Caynon też jest ok i ma koła dobre, a u Gianta padaka, tylko cena też jest zupełnie inne tych 2 rowerów. Na marki które kupisz w sklepach stacjonarnych musisz od ceny katalogowej odliczyć 20%, bo mniej więcej tyle dostaniesz rabatu.

 

I jest też:

http://www.kross.pl/pl/2016/mtb-xc-29/level-b11 czy

http://www.kross.pl/pl/2016/mtb-xc-29/level-b12 (Sid XX i te sprawy) - myślę że za 11-11,5k mogło by się go udać wyrwać, sztyce + kiere masz już karbon.

Edytowane przez phoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarówno Canyon i Giant bardzo mi się podoba. 

 

Panowie ...

 

Jakbym chciał na przyszły sezon koła wymienić w takim rowerze na karbanowe to jakie koszta żeby to miało sens ? do 6 tyś będzie coś już dobrego ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 6k zł już złożysz dobre, ale pytanie czy na pewno stać Cię na koła Carbon, gdzie obręcz potrafi strzelić przy dobiciu...
Sprawdzone piasty DT240/DT350, szprychy cieniowane, obręcze alu i poniżej 1600g powinno się udać koła 29er złożyć, przy DT350 i lekkich obręczach w 2k zł się zamykasz.

Przy Carbonie urwiesz z 100-150g na 2 kołach, a wydasz 2x tyle.

 

Zapytaj Dawida ile waży kpl kół 29 na DT240/350 + np ZTR Crest Mk3, myślę że przy lekkich szprychach(28) będzie to nawet w okolicach 1500g.

Edytowane przez phoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 6k zł już złożysz dobre, ale pytanie czy na pewno stać Cię na koła Carbon, gdzie obręcz potrafi strzelić przy dobiciu...

Sprawdzone piasty DT240/DT350, szprychy cieniowane, obręcze alu i poniżej 1600g powinno się udać koła 29er złożyć, przy DT350 i lekkich obręczach w 2k zł się zamykasz.

Przy Carbonie urwiesz z 100-150g na 2 kołach, a wydasz 2x tyle.

 

Zapytaj Dawida ile waży kpl kół 29 na DT240/350 + np ZTR Crest Mk3, myślę że przy lekkich szprychach(28) będzie to nawet w okolicach 1500g.

 

A opinię o kołach karbonowych masz z własnego doświadczenia, czy powtarzasz plotki? Pytanie też o jakich obręczach mowa?

Jeżdżę w trudnym górskim terenie na HT na kołach z light bicycle i te obręcze są nie do zniszczenia.

 

Kwestia ceny - same dwie obręcze ok 1800zł. Całe koła wyszły ok 3000zł ale na piastach Hope i najlepszych szprychach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie opłaca się Meridy wg mnie i tak, strasznie wysokie ceny mają, już szybciej:
http://www.scott.pl/produkt/214/1269/Rower-Scale-920/

Koła ma na piastach DT, ale wciąż wg mnie cena jest mało atrakcyjna jak się porówna do Caynon, Giant czy Kross.
Biorąc Gianta można sporo lepsze koła złożyć w cenie tego Scotta.

 

@wojtas7
Nie muszę jeździć na kołach karbonowych żeby w dobie internetu nie wiedzieć co się z nimi dzieje, najlepsze jest potracenie psa na TDF i koło pęknięte w pół. 
Czy fotki w necie z np 2 kół jednocześnie pękniętych bo ktoś przeleciał po jakimś kamieniu na niskim ciśnieniu, a w przypadku alu bardzo często nam się obręcz "tylko" wygnie, która dodatkowo jest sporo tańsza niż karbonowa, a można jeszcze ją spróbować uratować, w przypadku karbonu śmietnik tylko pozostaje.

Edytowane przez phoe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za radę ale jeśli można proszę podać jakieś sugestie :) nie jestem przywiązany do żadnej marki.

 

https://www.rosebikes.pl/bike/mr-big-2-29-2016/aid:815600

 

lub w wersji z lżejszymi kołami:

https://www.rosebikes.pl/bike/mr-big-2-29-2016/aid:815600#2Y-2gflL-2gflM-2gfn5-2gfn6-2gflP-2gflQ-2gflR-2gflS-2gflT-2gflU-2gflV-2gflW-2gflX-2gflY-2gflZ-2gfla-2gflb-2gflc-2gfld-2h8HM-2h8HN-2h8HO-2h8HP-2h8HQ-6yPE9

 

przełożenia, pozycję na rowerze, siodełko, sztyce itd można sobie podobierać samemu,

Edytowane przez paulsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...