koba33 Napisano 20 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2016 Witam. Planuję nową wyprawę i szukam chętnych. Termin po 09.08.2016 czas 7-10 dni. Długość 700 km Suma przewyższeń 1000 m (lajcik) Mapka poniżej https://www.bikemap.net/pl/route/3663103-cieszyn_bratyslava_zylina/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koba33 Napisano 27 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 27 Lipca 2016 Czyżby nie ciekawy kierunek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tasior252 Napisano 29 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2016 Ja mam urlop między 8 a 14 sierpnia. Pisałabym się. Choć nigdy nie byłam na takiej wyprawie więc jestem kompletnie zielona w temacie poza tym, że jestem dość dobrze rozjeżdżona. Zdradzisz więcej szczegółów odnośnie wyjazdu, skąd, jakie koszta, spanie, jedzenie itp? Możesz walnąć na maila regret.anathema@gmail.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafal387 Napisano 1 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 1 Sierpnia 2016 Też proszę o więcej szczegółów co do wyprawy generalnie mam wolny cały sierpień więc termin mi odpowiada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...