zawiessza Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 Witam, planuje zakup tego hamulca ale nie jestem pewny czy siła hamowania okaże się wystarczająca na alpejskie przełęcze, zjazdy po 13%, rower z sakwami + z mną ponad 100kg, więc jest co zatrzymać. Ktoś miał do czynienia z tymi hamulcami w takich warunkach? Tarcze 180przód i 160 tył, linki i pancerze od jagwire, klamka SD7 Pozdrawiam . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtasin Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 Ja miałem. Zestaw 160/BB7 i 160/BR-416 - dla mnie (ważę około 90 kilogramów) i w porywach do 30 kilogramów bagażu siły hamowania było dość. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Piter233 Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 Ile zamierzasz za niego zapłacić? Za ok. 300 jest trp spyre/spyke, o tyle fajniejszy że ma dwa tłoczki, tylko trzeba zamawiać z za granicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zawiessza Napisano 16 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 (edytowane) Dzięki Wojtasin za odpowiedź Mam na oku używkę za 150 przód i tył razem z adapterami.To mnie zaciekawiłeś tym trp,a sytuacja z klockami jak wygląda, też trzeba z zagranicy ściągać? Edytowane 16 Lipca 2016 przez zawiessza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ychu Napisano 16 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 16 Lipca 2016 (edytowane) sytuacja z klockami jak wygląda, też trzeba z zagranicy ściągać? Klocki są chyba te same co np. Tektro auriga. Edytowane 16 Lipca 2016 przez Ychu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
R10 Napisano 30 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2017 (edytowane) Do Spyke (TRP są półmetaliczne) pasują klocki od Shimano M525 / M515. Wracając do tematu: mam hamulce Shimano 3xx, tarcze centerlock 180mm + 160mm, 3x9 klamkomanetki (no niestety nie pomyślałem i oszczędziłem!!!) Alivio. Te 3xx to nie hamulce, to jak dla mnie spowalniacze (porównuję z drugą podobną ramą, gdzie V-ki mnie zatrzymują w miejscu), no chyba ze aż tak nie lubię ich modulacji . I dumam nad sensem zmiany zacisków (przynajmniej przód na BB7 czy Spyke - drogo, a i tak bez efektu hydraulików, no ale nie trzeba wydawać na nowe manetki (i klamki, czyba że w komplecie). Przykładowo: http://www.ebay.pl/itm/Avid-BB7-bb7-Front-Rear-Disc-Brake-Calipers-MTB-Mountain-Bike-Disc-Brake-Set/302157401284 http://www.ebay.pl/itm/TRP-SPYKE-MTB-Alloy-Mechancial-Disc-Brake-Set-160mm-Rotor-Front-Rear-/152557418232 Spora różnica w cenie (za parę Avidów BB7: 200 zł lub 350 zł za parę TRP Spyke). Wadą BB7 jest jak dla mnie jeden tłoczek, Spyke dociska dwustronnie, ale za cenę Spyke spokojnie kupujemy hydrauliki, tyle że bez manetek... Przeciął ktoś ten filozoficzny węzeł gordyjski (którego istotą jest pytanie / rada: wywalać niemal nowe klamkomanetki zamieniając je na osobne manetki + klamki i zaciski hydrauliki?)? Rower hybryd, jazda 95% miasto, ale cały rok i z fotelikiem. Nie ma szaleńczych rozgrzewajacych do czerwoności zjazdów, za to oczy i uszy otwarte na ruch miejski i bywa złośliwych kierowców lub gapiowatych rowerzystów. Edytowane 30 Lipca 2017 przez R10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.