Kaziubdg Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Witam, Z narzeczoną kupiliśmy sobie orkany 3.0 z rocznika 2015. Odpowiednio modele: damski i męski. Poszukujemy (wg. priorytetów): a) bagażnik błotniki c) nóżka d) oświetlenie (kierunkowskazy?) e) torby na ramę/siodełko itd. itp. f) ew. sakwy pasujące do bagażnika Zdaję sobie sprawę, że to dość duże wymagania więc najistotniejsze są pierwsze 3 (bo nie znam się i nie chce przestrzelić). Pozostałe 3 - chętnie wysłucham, ale spróbuję poradzić sobie sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rambolbambol Napisano 12 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 12 Lipca 2016 Ej siemka panie kolego. Witamy na forum. No w końcu zroweryzowany Co dopiero ci rowery poleciłem w robocie a ty już chcesz je bezcześcić błotnikami i stopkami. Nie wstyd? A) bagażnik do Orkana mam, się kurzy, raz zamontowałem, chcesz? Orion, szukaj 28'' 58mm, bo takie pasują https://www.centrumrowerowe.pl/akcesoria/blotniki/f/orion,t/?_pli=e0a49f C) tylko ta pasuje idealnie: https://www.centrumrowerowe.pl/akcesoria/podporki-rowerowe/p,podporka-rowerowa-aks-530-rs-24-29-cali-czarna-author,434102.html?_pli=e0a49f D) zgłoś się na prywatnie, to ci doradzę E) ty tak serio z otorbieniem roweru? F) Crosso, bo dobre tanie i Polskie Dla przykładu polecany przeze mnie Orkan 3.0 zmodyfikowany pod potrzeby małżonki mojej wygląda tak i jeździ po absolutnie wszystkim: Bardzo wdzięczny rowerek. Wagowo wyszło niewiele powyżej 12kg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...