crazybiker Napisano 11 Września 2006 Udostępnij Napisano 11 Września 2006 Chcialbym aby powstal maly poradnik, taki jak posiadamy co do V-brake'ow. Coraz wiecej osob przesiada sie na tarcze a ich regulacja i serwis jest z gola inny! Prosze o linki do artykulow i wlasne opisy, sklecimy cos razem i moze wtedy mod podklei! Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 11 Września 2006 Udostępnij Napisano 11 Września 2006 napisz co cie interesuje jesli chodzi o te sprawy. wazne jest takze jakiego hamulca odpowiedz ma dotyczyc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 12 Września 2006 Udostępnij Napisano 12 Września 2006 producenci umieszczaja na swoich strona instrukcje krok-po-kroku. wystarczy przeczytac, poogladac obrazki i dokladnie sie stosowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crazybiker Napisano 15 Września 2006 Autor Udostępnij Napisano 15 Września 2006 W glownej mierze chodzi o XTR BR-M965, jakie narzedzia sa potrzebne do wymiany oleju, odpowietrzania, regulacji. Krok po kroku, czytelna i prosta instrukcja! Pzdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gavron Napisano 15 Września 2006 Udostępnij Napisano 15 Września 2006 http://cycle.shimano-eu.com/media/cycling/...69830565044.pdf ja przy swoich M525 i M535 posiłkowałem się tym co znalazłem na stronie producenta. W zupełności wystarczało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tobo Napisano 15 Września 2006 Udostępnij Napisano 15 Września 2006 do odpowietrzania potrzebujesz klucz plaski - nie wiem jakiego rozmiaru albo 6 mm albo 8mm. poza tym dwie strzykawki i kawalek wezyka - kupisz go w sklepie samochodowym. do tego srubokret do odkrecenia srubek pokrywki zbiornika w klamce. krzyzakowy srubokret. dalsza czesc instrukcji ci potrzebna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
crazybiker Napisano 23 Maja 2007 Autor Udostępnij Napisano 23 Maja 2007 Potrzebuje instrukcji krok po kroku! Mam zamiar zalac XTRy LHM+, czy ktos mial juz doswiadczenie w serwisowaniu 965tek? Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
uchmanek Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 http://techdocs.shimano.com/media/techdocs...69830607840.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pwe Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 avid co do juicy5/7 tez tak opisuje regulajce klocków, odpowietrzanie itp? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sintesi Napisano 25 Maja 2007 Udostępnij Napisano 25 Maja 2007 reguly sa takie same dla wszystkich ukladow, poczawszy od shimano, a na hope skonczywszy. jedynie avid ma trzystopniowy proces odpowietrzania przy pomocy podcisnienia. generalnie odpowietrzanie, wymiana plynu naleza do czynnosci niezbyt skomplikowanych aczkolwiek wymagajacych ostroznosci. http://www.hopetech.com/database/2004_instructions_small.PDF http://techdocs.shimano.com/media/techdocs...69830607840.pdf jeszcze avid... http://www.sram.com/_media/techdocs/HoseLe...tIns_German.pdf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
panromek Napisano 29 Maja 2007 Udostępnij Napisano 29 Maja 2007 Potrzebuje instrukcji krok po kroku! Mam zamiar zalac XTRy LHM+, czy ktos mial juz doswiadczenie w serwisowaniu 965tek? Pozdrawiam! Pewnie Tobie się już nie przyda, ale wrzucam, dla potomnych. Swoje 965 robiłem tak: Potrzebował będziesz strzykawki (używam 20 ml) wężyka, który będzie ciasno wchodził i na strzykawkę i na śrubę odpowietrzenia, kawałek czegoś twardego, żeby wsadzić zamiast klocków (jeśli nie masz oryginalnego imaka), śrubokręt krzyżykowy, klucz 7-mkę i, jeśli nie masz oleju w oryginalnym opakowaniu shimano) drugą strzykawkę (lub coś z czego będzie łatwo nalać do klamki). 1. Wykręcasz okładziny, wciskasz zamiast nich coś twardego, by nie wycisnąć tłoka. 2. Na śrubę odpowietrzającą zakładasz wężyk ze strzykawką. 3. Odkręcasz klapkę od zbiornika w klamce. 4. Lejesz olej do wysokości 1-2 mm poniżej górnej granicy zbiorniczka w klamce(ja lałem do końca). 5. Naciskasz pare razy klamkę - olej idzie w przewód, uzupełniasz brak w zbiorniczku i tak kilka razy. 6. Kiedy skończy iść olej w układ i skończą pokazywać się w zbiorniku w klamce bąbelki naciskasz pare razy klamkę i trzymasz zaciśniętą. 7. Wysuwasz tłok strzykawki, żeby zrobić podciśnienie i odkręcasz powoli śrubę odpowietrzenia. Czekasz aż olej przestanie wpływać do strzykawki, cały czas trzymając wciśniętą klamkę! (można delikatnie próbować ciągnąć za tłok strzykawki). Kiedy olej przestanie wpływać, zakręcasz śrubę odpowietrzenia (nie trzeba mocno) 8. Powoli puszczasz klamkę i pilnujesz, żeby w zbiorniku klamki nie ubyło za dużo oleju - po prostu dolewasz go jak opada. NIE WOLNO dopuścić by zabrakło oleju i pociągnęło powietrze, bo trzeba się będzie bawić dłużej (czyt, odpowietrzać od początku) 9. Powtarzasz kroki 7 i 8 do momentu, kiedy przestanie lecieć powietrze przez rurkę do strzykawki. 10. Uzupełniasz olej w klamce, zakładasz uszczelkę i zakręcasz dekielek. Wytrzyj całość z oleju, załóż klocki. Mogła wedrzeć się tu jakaś herezja z racji pory. Tak swoje robiłem, jeżdżę i działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.