Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Mod Team
Napisano

Ahoj ;) Mam pewien problem ze swoim nieśmiertelnym Bombowcem. Po 10 latach szczęśliwej współpracy coraz częściej zauważam ubytek ciśnienia w prawej goleni, w niej też olej jest trochę przybrudzony. Wymieniłem zaworki i oringi na górnych korkach, ale mimo to wczoraj po jeździe powietrze uciekło. Nie od razu, ale powiedzmy po 50 km jazdy amor robi się wyczuwalnie miękki. Oringi na dolnych nakrętkach wykluczam, bo wtedy pojawiałyby się ślady oleju, a takowych nie ma. Jakie więc zostają możliwości? Może przeoczyłem jakiś ważny szczegół? A może powietrze może znikać przez uszczelki na górze goleni dolnych? Pytanie też czy te uszczelki można gdzieś kupić?

Jeszcze jedna ważna informacja - amortyzator po zanurzeniu w wannie nie bąbelkuje więc widocznej nieszczelności nie ma.

  • Mod Team
Napisano

A czy orientujecie się gdzie kupię uszczelki kurzowe? Olejowe w zamienniku znajdę raczej bez problemu, gorzej będzie z kurzowymi właśnie.

 

Wysłane z mojego DRIVE przy użyciu Tapatalka

Napisano

Zamienniki olejowe często mają tylko jedną wargę zamiast dwóch, zwróc na to uwagę.

Zamienników do kurzowych nie znajdziesz bo uszczelki kurzowe są odlewane z formy - żeby się opłacało to by trzeba było takich tysiąc zrobić, a niestety takie wymiary nie są stosowane nigdzie poza amortyzatorami.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...