Mod Team Odi Napisano 11 Lipca 2016 Mod Team Napisano 11 Lipca 2016 Ahoj Mam pewien problem ze swoim nieśmiertelnym Bombowcem. Po 10 latach szczęśliwej współpracy coraz częściej zauważam ubytek ciśnienia w prawej goleni, w niej też olej jest trochę przybrudzony. Wymieniłem zaworki i oringi na górnych korkach, ale mimo to wczoraj po jeździe powietrze uciekło. Nie od razu, ale powiedzmy po 50 km jazdy amor robi się wyczuwalnie miękki. Oringi na dolnych nakrętkach wykluczam, bo wtedy pojawiałyby się ślady oleju, a takowych nie ma. Jakie więc zostają możliwości? Może przeoczyłem jakiś ważny szczegół? A może powietrze może znikać przez uszczelki na górze goleni dolnych? Pytanie też czy te uszczelki można gdzieś kupić? Jeszcze jedna ważna informacja - amortyzator po zanurzeniu w wannie nie bąbelkuje więc widocznej nieszczelności nie ma. Cytuj
topol Napisano 11 Lipca 2016 Napisano 11 Lipca 2016 Nawiń na korki ,zachowując oringi ze dwa,trzy obroty taśmy teflonowej. Cytuj
Fonika Napisano 11 Lipca 2016 Napisano 11 Lipca 2016 Oczywiście przez uszczelki na lagach też może uciekać... szczególnie jak 10 lat nic z nim nie robiłeś. Cytuj
Mod Team Odi Napisano 15 Lipca 2016 Autor Mod Team Napisano 15 Lipca 2016 A czy orientujecie się gdzie kupię uszczelki kurzowe? Olejowe w zamienniku znajdę raczej bez problemu, gorzej będzie z kurzowymi właśnie. Wysłane z mojego DRIVE przy użyciu Tapatalka Cytuj
Fonika Napisano 15 Lipca 2016 Napisano 15 Lipca 2016 Zamienniki olejowe często mają tylko jedną wargę zamiast dwóch, zwróc na to uwagę. Zamienników do kurzowych nie znajdziesz bo uszczelki kurzowe są odlewane z formy - żeby się opłacało to by trzeba było takich tysiąc zrobić, a niestety takie wymiary nie są stosowane nigdzie poza amortyzatorami. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.