Tariqe Napisano 11 Lipca 2016 Napisano 11 Lipca 2016 Ostatnio trochę poluzowało mi się tylne koło, nie chce się brać za kasowanie luzów bo nie mam paru narzędzi do tego, dlatego chciałem się was spytać ile średnio biorą za taką usługę w serwisach? Jeszcze takie pytanie, jeśli kleiłem dwoma grubszymi łatami z innej dętki to może to być przyczyna bicia opony?
Ychu Napisano 11 Lipca 2016 Napisano 11 Lipca 2016 Opona ma na boku pasek. On ma iść równo przy obręczy a nie , że w jednym miejscu go nie ma a w drugim wychodzi o 2 mm , w ten sposób opona nie bije. Dobrze by było jak byś zdjął tą oponę albo sprawdził na centrownicy albo między klockami ( w przypadku v-br) czy to obręcz czy opona. Za kasowanie luzu biorą jakieś 10-20 zł. Nie do wszystkich piast potrzeba kluczy. U mnie w ramblerze w piastach kontra jest razem z konusem i kontruje palcami.
Tariqe Napisano 11 Lipca 2016 Autor Napisano 11 Lipca 2016 No właśnie przed chwilą to zrobiłem palcami, ale nie wiadomo czy to wytrzyma na trasie.Dobra jak to nie podziała to pojade do serwisu.
Ychu Napisano 11 Lipca 2016 Napisano 11 Lipca 2016 Wytrzyma bo jak zakręcisz koło w widelcu/ramie to nakrętki się do niej docisną i nie będą się odkręcać.
Tariqe Napisano 11 Lipca 2016 Autor Napisano 11 Lipca 2016 http://screenshot.sh/m1Nv4d6ZjULFB Tymi nakrętkami to robiłeś?
Ychu Napisano 11 Lipca 2016 Napisano 11 Lipca 2016 U mnie jest ciut inaczej. To jest kontra a dalej masz konus , który ściska kulki w piaście. Ja mam coś takiego. Wszystko obraca się razem i tym kasuje luz.
Tariqe Napisano 11 Lipca 2016 Autor Napisano 11 Lipca 2016 Dobra to jutro się tym bardziej pobawię i dam znać.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.