Olaff Napisano 6 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Witajcie, Przymierzam się do zakupu nowej szosy, zastanawiam się nad kompletną grupa ultegra di2 vs sram red 22, obie grugy z bieżącego roku, czy możecie pomóc rozwiać wątpliwości co lepiej wybrać pod kątem działania, bezawaryjności, kosztów utrzymania ? Na sramie nie jeździłem ale słyszę opinie że działa perfekcyjnie, porównujemy mechaniczną wersję srama do elektrycznej di2 ultegry na której miałem okazję jeździć, i wiem na pewno że zmiana biegów zawsze jest pewna, niczym lekkie dotknięcie myszki komputerowej, odbywa się to bez większej siły, to co mi się podoba to brak nadmiaru linek, zostaną tylko same przewody od hamulców, to że di2 zawsze działa tak samo, bez względu na pogodę, jeździłem w deszczu, po suchym, prośba o opinie Osób które używają elektryka lub mają większą wiedzę jak to się sprawdzi w użytkowaniu na co dzień lub dłuższym na przestrzeni kilku lat ? Pzdr Olaf Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
derwisz Napisano 6 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Nie każdemu podoba się double tap. Nie wiem na ile nie poznałeś srama, ale jeśli w ogóle się tą klamką nie bawiłeś to sprawdź czy ci to odpowiada.Poza tym sugerowałbym też sprawdzić kształt łap, może ci się nie spodoba, bedzie niewygodnie, bo i takie historie znam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Olaff Napisano 6 Lipca 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 dzięki za informacje, na sramie nie jeździłem w ogóle znam sprzęt tylko z opowiadań, każdy mi zachwalał regulację klamki, ich wygląd, podobno nie ma luzu roboczego tylko od razu z naciśnięciem klamki przerzutka zmienia łańcuch, masz rację że fajnie było by to sprawdzić, krótkich palców nie mam ale do sprawdzenia ergonomia, co sądzisz o di2 pod kątem eksploatacji ? wiem że 2 lata temu były problemy z siłownikami i z wózkiem który pękał/wyrabiał się po przejechaniu odpowiedniego dystansu, czy te choroby wieku dziecięcego zostały poprawione ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
1415chris Napisano 6 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 6 Lipca 2016 Troche dziwny wybor, bo to zupelnie odmienne pomysly. Lubisz elektryke, to bierzesz ultegre, a jak nie, to sram, jest bardzo dobry i najlzejszy na rynku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paulsen Napisano 7 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2016 dzięki za informacje, na sramie nie jeździłem w ogóle znam sprzęt tylko z opowiadań, każdy mi zachwalał regulację klamki, ich wygląd, podobno nie ma luzu roboczego tylko od razu z naciśnięciem klamki przerzutka zmienia łańcuch, masz rację że fajnie było by to sprawdzić, krótkich palców nie mam ale do sprawdzenia ergonomia, co sądzisz o di2 pod kątem eksploatacji ? wiem że 2 lata temu były problemy z siłownikami i z wózkiem który pękał/wyrabiał się po przejechaniu odpowiedniego dystansu, czy te choroby wieku dziecięcego zostały poprawione ? Di2 jest ok, szczególnie teraz gdy baterię można zamontować sztycy i nie psuje ona estetyki roweru. Problemy z siłownikami i wózkiem to kwestia dyskusyjna. Nasza firma zmontowała kilkaset jeśli nie kilka tysięcy rowerów na Di2 i nie mamy jakiejś szczególnie dużej liczby reklamacji na rowery z Di2. Teamy profesjonalne z UCI Europe Tour, które zaopatrujemy w rowery jeżdżą na Ultegrze Di2 i gdy rozmawiałem z ich mechanikami i zawodnikami też nie narzekali na tę grupę choć przejeżdżają tysiące km i zmieniają przełożenia często pod wysokimi obciążeniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hetman Napisano 11 Lipca 2016 Udostępnij Napisano 11 Lipca 2016 Ile to jest (nie)szczególnie dużo ? Jeśli możesz to opisz szczegółowiej wszystkie przypadki, myślę że na forum jest sporo osób zainteresowanych detalami a masz niezłą próbkę statystyczną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.