Skocz do zawartości

[Hamulce] BR-M675 kontra BB7

zekker

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Byłem prawie zdecydowany na SLX-y ale w kontekście http://www.forumrowerowe.org/topic/205714-koncern-shimano-what-youre-doin-shimano-shtaaaap/ zaczynam wątpić czy warto ryzykować przygody z pękaniem tłoczków lub wyciekami oleju (właśnie przez takie historie nie jestem przekonany do hydrauliki).

Obecnie mam Accenty Freezer i powoli zaczynają mnie już irytować. Przód jeszcze ujdzie choć przydałoby się ciut więcej mocy i z pewnością lepszej modulacji. Tył  po prostu już zaczyna nawalać (np. ma problemy z odbijaniem), a nie widzę sensu w reanimacji 6 letniego sprzętu.

Cena zestawów podobna (slx tańsze ale dochodzi koszt tarcz) więc ciągle mam dylemat czy pozostać przy mechanicznych, czy jednak zaryzykować z hydrauliką.

Napisano

Shimano slx 675 zdecydowanie. Mam 2 komplety i znajomi tez maja i nikt nie narzeka. Ten temat o shimano czytalem i z grzecznosci nie skomentuje.. tylko powiem ze uzytkownik MKLOS trafil tam w sedno problemu.

Pozdrawiam

Napisano

Miałem M596 - ciekły, miałem M675 też ciekły. Trzeci raz nie dałem się nabrać i kupiłem BB5 + BB7. Nie ciekną ;) Mam w dupie że są słabsze, i że ręka boli od trzymania klamki. Bo one DZIAŁAJĄ.

Napisano

Cena zestawów podobna (slx tańsze ale dochodzi koszt tarcz) więc ciągle mam dylemat czy pozostać przy mechanicznych, czy jednak zaryzykować z hydrauliką.

Hydraulika tylko i wyłącznie. Zresztą nie wiem czemu piszesz o ryzykowaniu. SLX to bardzo dobre hamulce, a kilka pękniętych tłoczków o niczym nie świadczy, bo są tysiące użytkowników, którzy nie mają żadnych problemów ( w tym ja).

Proponował bym jednak kupić osobno zaciski SLX 675 i osobno klamki M7000 lub M8000, ponieważ te klamki mają cały korpus aluminiowy odlany w jednym kawałku, a 675 mają plastikowy dekielek z membraną i dodatkową uszczelką przez którą może wyciekać olej w razie jakiejś awarii uszczelki.