Skocz do zawartości

[rower]full - stunt, zjazdy do 4000


Ariven76

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, niedługo (po wakacjach :icon_cool:) planuje kupić rower do stuntu i do zjazdów.
Aktualnie mam Kands energy 1300 z 2013r, czyli typowy hardtail. No ale wymieniam 1-2 przerzutki na miesiąc i dętki na tydzień  :icon_mrgreen:  :icon_mrgreen: 

No ale do rzeczy - rower ma służyć do jazdy po wsi, głównie stunt, w tym skakanie po chodnikach, innych przeszkodach, troche jazdy po lesie, no i zjazdy (czasami skocze na kopalnie  :thumbsup:)
 

Budżet to max 4000, przydały by się też blokady obydwu amortyzatorów, na jakąś prostą drogę, z góry dzięki ;)

Napisano

 

 

No ale do rzeczy - rower ma służyć do jazdy po wsi, głównie stunt, w tym skakanie po chodnikach, innych przeszkodach, troche jazdy po lesie, no i zjazdy (czasami skocze na kopalnie :thumbsup:) Budżet to max 4000, przydały by się też blokady obydwu amortyzatorów, na jakąś prostą drogę, z góry dzięki ;)

 

To zdecyduj się czy ma to być rower do stuntu, czy full do zjazdów, bo raczej nie da się połączyć tych dwóch rzeczy.

 

Stunt:

 

 

Zjazd:

 

 

Widzisz różnicę w budowie rowerów i w samym sporcie?

Napisano

Pewnie, że widzę różnicę ale chodzi mi bardziej o taki full którym można stuntować :) bo średnio mi się jeździ HT, albo zwykłym, miejskim bez amortyzacji.

 

Najbardziej interesowałby mnie full z ramą 17" i kołami 29"  :yes: 
 

Nie musi być typowy do zjazdów, ważne żeby amorek był przód+tył no i żeby był to jakiś rower, a nie taki jak ten u dołu  :icon_lol:  :icon_lol: 

 

rower-gorski-26-shimano-tarcza-full-amor

 

 

Do mojej jazdy można zaliczyć też po części lasy - korzenie itp, no i nie wiem czemu każdy rower co wezmę z domu to zepsuje (w tym tygodniu 3 poszły  :033:)   w kandsie w 6 miesięcy zmieniłem 8 przerzutek (wszystkie alivio rd-m430), w innych rowerach niszczę hamulce albo robię ósemki z kół...

I chce w końcu jakiś porządny rower, rama jak to w dh nie musi być bardzo wytrzymała, po 15m przecież na niej nie skacze  :D  przydały by się też jak pisałem blokady amorków w razie jakiejś przejażdżki dalszej, chociaż i tak jak pojade do miasta to zaliczam wszystkie murki, schody, krawężniki i co tylko się da  B)  B)

Napisano

Fulle średnio nadają się na dalsze przejażdżki. Są ciężkawe(zwłaszcza niska półka ) a w przypadku braku blokady dampera to zamiast jechać do przodu "bujasz się " w górę i dół. Może coś do dirtu by się trafiło?

Napisano

Ale 4000 zł to raczej nie jest niska półka... 

Myślałem nad czymś takim : http://olx.pl/oferta/mondraker-tracer-x9-kola-29-full-rockshox-monarch-paragon-sram-x9-CID767-IDgq6gx.html#df56d8d69f

I od razu zaznaczam, że wymieniłbym mostek na najkrótszy jaki jest na rynku  :002: No i rama trochę duża przy siodełku w tym rowerze...   A na dirta 4k raczej nie wydam... Dlatego celuje w jakiegoś fulla, jest nowy b'twin za 3500 ale znajomy ma btwina hardtaila i jakoś średnio to wygląda...

Napisano

No mondraker tracker do zjazdu nadaje się tak samo jak do stuntu, czyli wcale.

Generalnie co do Twoich wymagań...takie rzeczy to tylko w erze! A era jak wiadomo się sprzedała, więc raczej niemożliwe, żebyś nawet u nich taki rower znalazł.

 

No i jeszcze 29er do robienia gadżetów...nawet w erze takich nie mieli.

 

Dobrze radzono, rower do dirtu i najlepiej single speed na korbie od bmxa.

Kupisz fula i zaraz będziesz płakał, że raz w miesiącu będziesz miał wybite gniazda łożysk na wahaczu od niedokręconych tricków a na lagach wgnioty od gleb na murkach.

 

ps. tego trackera w takiej cenie można było kupić nowego na koniec sezonu 2014.

Napisano

 

 

Ale 4000 zł to raczej nie jest niska półka...

 

Jeśli celujesz w używkę to całkiem sporo, ALE za dużo byś chciał robić na jednym rowerze. Jeśli potrzebujesz rower do zjazdów, stuntu oraz do latania po lesie, to potrzebujesz trzech rowerów a nie jednego.

 

To tak samo jakbyś szukał samochodu na tor wyścigowy, ale żeby też dobrze radził sobie w terenie a i jak pojadę do miasta to żeby mało palił i był zwrotny. NIE DA SIĘ! Oczywiście można kupić jakiś jeden w miarę uniwersalny, ale tak naprawdę nie będzie się on nadawał do niczego z powyższych, bo jak wiadomo coś co jest do wszystkiego, jest do niczego.

 

 

Napisano

Ewentualnie kup rower którego bardziej potrzebujesz, np zjazdy. A później ten do stuntu a może okazać się, że tak bardzo przypadnie Ci do gustu któryś styl jazdy że nie będziesz sobie chciał zawracać głowy innymi.

Napisano

A jeżeli wybrałbym już ten rower do zjazdów... To problem byłby właśnie z dojazdem  :(

Bo do najbliższych "pagórków" mam ok. 50km  :confused:  Więc przydała by się blokada amortyzatorów zarówno przód jak i tył na dojazd, bo prawka na samochód nie mam więc trzeba normalnie dojeżdżać  :icon_mrgreen:  :icon_mrgreen: 

I jakbyście mogli polecić jakiś full do 4k, nadający się również do jazdy po ulicy  :yes:  Wiem, że szerokie opony itd. itp. ale to mi akurat nie przeszkadza, sam jeżdże na oponach 2.25 więc  :P 

A tak wogóle to jakieś tam stunty da rade zrobić  :D 

1_medium.jpg

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...