no1 Napisano 3 Lipca 2016 Napisano 3 Lipca 2016 Cześć. Zamierzam zrobić ghetto tubeless wg poradników niżej. Do tego potrzebuję dwóch dętek 24' z rozbieralnym zaworem presta. Nie chce rozwiercać obręczy. Czy ma ktoś namiary na takie dętki? http://endurorider.pl/2011/07/ghetto-tubeless-manual/3/ http://www.1enduro.pl/ghetto-tubeless-opony-bezdetkowe/
Mod Team Puklus Napisano 3 Lipca 2016 Mod Team Napisano 3 Lipca 2016 O ilę sie nie mylę zdecydowana większość dętek szosowych ma rozbieralna prestę, na 24" to ciężko będzie trochę znaleźć.
no1 Napisano 3 Lipca 2016 Autor Napisano 3 Lipca 2016 Będę musiał popytać po sklepach. Szkoda że dzisiaj niedziela. Wczoraj jeździłem po górach i przebiłem oba koła, stąd decyzja na taką zmianę. Posiadam dwie nowe opony zwijane Vittoria Saguaro, które planowałem założyć normalnie z dętkami, ale po wczorajszym miarka się przebrała.
modrzew Napisano 3 Lipca 2016 Napisano 3 Lipca 2016 Kup same wentylki, mleko, oklej obręcz taśmą i próbuj Getto to nie jedyna metoda.
no1 Napisano 3 Lipca 2016 Autor Napisano 3 Lipca 2016 No też o tym myślałem, ale nie mam ani przystosowanych obręczy czy opon. Czytałem, że może być ciężko. Wcześniej nawet wytypowałem sobie taki set do kupienia: Taśma naprawcza, taka szara http://rowerowy.com/sklep/narzedzia-serwis/latki/uszczelniacze/prod/trezado-s http://rowerowy.com/sklep/czesci/detki/wentyle/prod/rubena-tubl-fv
modrzew Napisano 3 Lipca 2016 Napisano 3 Lipca 2016 Obręcz przystosujesz właśnie oklejając ją taśmą A reszta to kwestia opony, miło jakby była tubless ready.
no1 Napisano 3 Lipca 2016 Autor Napisano 3 Lipca 2016 W takim razie spróbuję, bo z poszukiwanymi dętkami może być ciężko.
modrzew Napisano 3 Lipca 2016 Napisano 3 Lipca 2016 Spróbuj na początek wg tego: https://youtu.be/vsfWUGurecY Jak opona „wstanie” bez mleka to można będzie przejść krok dalej i zalać. A dętką zawsze można się jeszcze pobawić jak to nie wypali. Tak BTW w tym pierwszym z twoich linków gość jakoś dziwnie to robi. Ma rozkręcany wentyl a mleko sugeruje wlać zdejmując fragment rantu z obręczy. Podobnie z pompowaniem - dyma pompką w rozkręcony wentyl żeby był większy przepływ powietrza, po czym każe zalać, pompować i znowuż odpiąć pompkę żeby wkręcić środek wentyla...
no1 Napisano 5 Lipca 2016 Autor Napisano 5 Lipca 2016 Cześć. Udało mi napompować oponę zwykłą pompką stojącą, opona ładnie wskoczyła na rant i praktycznie powietrze nie ucieka bokami. Problemem jest tylko wentyl. Powietrze w jego okolicach ucieka przez obręcz, nie wiem czy dobrze go założyłem. W taśmie zrobiłem dziurkę większą igłą że wentyl musiałem mocno przecisnąć - jest ciasno. wentyl założyłem jak na obrazku poniżej: Czy ta gumowa podkładka jest temu winna? Może jest za mała? Liczę na jakieś wskazówki. Dzięki
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.