rowerek69 Napisano 2 Lipca 2016 Napisano 2 Lipca 2016 Co sądzicieo o tym rowerze i jak oceniacie jego osprzet i co ewentualnie można by było w nim zmienc ?
gtb Napisano 2 Lipca 2016 Napisano 2 Lipca 2016 Rower jak rower (geometria bardziej turystyczna) , a zmienić można wiele , w zależności od potrzeb i funduszu (na pierwszy ogień na pewno amor).
gtb Napisano 2 Lipca 2016 Napisano 2 Lipca 2016 Jeśli obecna jest sprawna i działa to wymiana na lepszą praktycznie nic nie da - chyba , że lepsze samopoczucie właściciela
rowerek69 Napisano 2 Lipca 2016 Autor Napisano 2 Lipca 2016 W sumie racja a jeżeli chodzi o hamulce tarczowe bo zastanawiałem się nad deore
gtb Napisano 2 Lipca 2016 Napisano 2 Lipca 2016 Sytuacja podobna jak z przerzutką tylną , jeśli działają to na razie bym zostawił (Deore M615 do bezawaryjnych się nie zaliczają , dopiero od SLX M675). W pierwszej kolejności wymieniałbym amor bo yu byś poczuł znaczną różnicę . XCM to uginacz do tego dość wiotki jak na 29r , dość przyzwoity amor to SR Raidon (nowy ok. 700zł).
gtb Napisano 2 Lipca 2016 Napisano 2 Lipca 2016 Za 400 zł niestety nie kupisz przyzwoitego nowego amorka , jedynie jakieś używki ale tu zalecana ostrożność bo nigdy nie wiadomo na co trafisz i można nadziać się na "trupa" którego reanimacja będzie nie opłacalna.
modrzew Napisano 3 Lipca 2016 Napisano 3 Lipca 2016 Jak nie wiesz co ale już chcesz zmieniać to jedno z dwojga - albo zostaw to tak jak jest, albo kup od razu rower który składa się w większości z części jakie chcesz, bo co to za oszczędność skoro zaraz wyleci połowa gratów. A najważniejsze IMHO odpowiedzieć sobie szczerze na pytanie gdzie i jak ten rower będzie użytkowany, bo po co obwieszać go biżuterią jeśli to ma być np. kolejny bułkowóz o wyglądzie górala jak to nakazuje polska moda.
Markus34 Napisano 3 Lipca 2016 Napisano 3 Lipca 2016 Wiesz, się nazywa, na ogląda i zaraz będzie specem od wszystkiego. Kup i jedź przecież kupujesz sprawny rower...
rowerek69 Napisano 3 Lipca 2016 Autor Napisano 3 Lipca 2016 Jak nie wiesz co ale już chcesz zmieniać to jedno z dwojga - albo zostaw to tak jak jest, albo kup od razu rower który składa się w większości z części jakie chcesz, bo co to za oszczędność skoro zaraz wyleci połowa gratów. A najważniejsze IMHO odpowiedzieć sobie szczerze na pytanie gdzie i jak ten rower będzie użytkowany, bo po co obwieszać go biżuterią jeśli to ma być np. kolejny bułkowóz o wyglądzie górala jak to nakazuje polska moda. Po pierwsze to nie bd bulkowoz jak to określiłes a rower ma przejechane 50 km jest w idealnym stanie a dlatego chce do niego dołożyć bo kupuje go za grosze.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.