Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Nie polecam zdzierania lakieru z krossów bo miejsca spawów są w nich szpachlowanie i:

a) czasami szpachla trzyma się tylko lakieru ;)

B) tragicznie będzie to wyglądało (srebrna rama i szpachla między rurami

c) spoiny przed szpachlowaniem są szlifowane więc usunięcie szpachli odsłoni kolejny estetyczny mankament..

  • 2 miesiące temu...
Napisano (edytowane)

No sorry ale 2200g to ważą najtańsze pancerne ramy np. dartmoora do ścieżkowców/enduro... Jak na ramę XC 2200g to słaby wynik.

Edytowane przez vdcmike
Napisano

Zacytuje samego siebie, post z lipca:

Z takim budżetem to może dozbieraj jeszcze i przemyśl kupno czegoś całkiem nowego pod koniec sezonu

Oczywiście metodą prób i błędów doszedłeś już do tego co trzeba było zrobić od poczatku, a z roweru zostało kilka drobiazgów ;)

Podlicz jeszcze ile kosztowało takie kombinowanie na raty.

Napisano

 

 

a z roweru zostało kilka drobiazgów

 

które i tak się wkrótce wymieni na lżejsze :D

 

ja dopiero jak kupowałem drugi rower wiedziałem czego oczekuje od sprzętu zawsze trzeba zapłacić to "frycowe" :P

Napisano

Zacytuje samego siebie, post z lipca:

Oczywiście metodą prób i błędów doszedłeś już do tego co trzeba było zrobić od poczatku, a z roweru zostało kilka drobiazgów ;)

Podlicz jeszcze ile kosztowało takie kombinowanie na raty.

Tak zgadza się macie rację , ale ile zabawy miałem przy tym ile doświadczenia zdobyłem to moje

Napisano

Ja odchudziłem Krossa B2( rozmiar S),choć moim celem nadrzędnym było poprawienie komfortu jazdy.

Wymieniłem: mostek na 100mm, napęd na 1x11 (korba M7000 34T, kaseta 11-46, przerzutka M8000 i manetka

M8000), dodatkowo wymieniłem kowadło(amortyzator XCT na RST first, 2800g.>2000g.) i gripy na piankowe,

a pedały ze starego roweru.

Rezultat: rower wyjściowo 14,7kg po modyfikacji 12,9kg.

Koszt: rower w promocji nowy 1700zł + 2500zł nowy osprzęt - 200zł sprzedaż starego osprzętu=4000zł.

Wiem że za 4k kupiłbym rower na lepszej ramie, ale bez takiego napędu.

Napęd działa rewelacyjnie :)

Napisano

Napęd jest sprawą eksploatacyjną... z czasem i tak trzeba będzie wymienić. Natomiast myśląc o odchudzaniu od razu należy celować w rozsądną ramę, koła i wideł. To kosztuje najwiecej i na tym najwięcej się straci odsprzedając zdemontowane z nowego/używanego roweru.

Napisano

Ok, ja miałem potrzebę posiadania takiego napędu. Ile zapłaciłbym za rower (nowy) z jednorzędowym napędem Deore XT/SLX ewentualnie Sram GX z kasetą 10-42??? Zaznaczam chciałem mieć napęd 1x11 o dużej rozpiętości, a nie 2x10...

Napisano

No to chciałeś mieć taki napęd i tyle. Z lekkim rowerem ma to niewiele wspólnego, po prostu przy okazji wymiany kilku gratów zszedłeś też trochę z ciężarem.

Z oczywistych powodów nie znajdziesz fabrycznych konfiguracji typu najtańsza rama + napęd z górnej półki, chyba nie trzeba tego tłumaczyć.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...