MarcinGoluch Napisano 5 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Sierpnia 2016 Beskid popieram w 100% pewnie sporo osób odpadnie. Patrząc przez caly pryzmat kolekcji czy to 2014/2015 czy 2016 zawsze będą kwestie sporne. Zobacz na klasyczny męski błękit w roam 2 disc 2016 i na damskiego tempta 4 w czarnym kolorze. Nie ma zasad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 https://www.giant-bicycles.com/pl/glory-1Mam pytanie! Czy obręcze EX 471 to są do DH? Tym bardziej w rowerze za 16 klocków?Strona DT twierdzi że te obręcze są do Enduro/AM, Giant składa rowery niezgodnie z zaleceniami producenta poszczególnych komponentów?Co niego jakiś rower pseudo DH za 7-8k zł, ale za taką kasę nieprawidłowo dobrane obręcze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fenthin Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Skoro są wystarczająco wytrzymałe, po co pakować cięższe FR570? https://dirtmountainbike.com/bike-reviews/wheels-and-tyres/dt-swiss-240-hubex-471-rim.html http://troybrosnan.com/portfolio-posts/troy-brosnans-s-works-demo/ http://www.vitalmtb.com/photos/member/Pro-Bike-Check-Ben-Reids-Orange-322,8827/Ben-Reids-Orange-Strange-Prototype,89217/iceman2058,94 http://www.pinkbike.com/news/wyn-master-bulls-bike-check-world-cup-dh-lenzerheide.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Co innego zawodowiec co jak popsuje dostanie nowe, a co innego osoba która kupi rower żeby sobie nim pojeździć, a nie non stop kasę w neigo ładować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 9 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Sierpnia 2016 Ekhm ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinGoluch Napisano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2016 Phoe masz nową ksywę "Katalog" . Masz lokalnie kilku chłopaków którzy mają pojęcie o DH. Zamknij katalog i porozmawiaj z senior Mrokiem, Krystianem Walickim czy ze Zbyszkiem na temat wytrzymałości obręczy z serii EX. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2016 (edytowane) Znam osobę co jeździła zawodowo w XC, masz zapisy w umowach sponsorskich że nie masz prawa niczego krytykować, oceniać itp, rozwalony och ach mostek Syntace warty 500zł bez gleby? Czy opony Conti w najwyższej wersji starczające ledwo na 1 cięższy wyścig? Dostajesz 200 opon na sezon więc Ci to rybka bo dojechałeś do mety.Tak jak pisałem, oni maja to za darmo od sponsorów, jak popsuje dostanie nową obręcz czy koło i nie ma prawa tego nigdzie krytykować itp co najwyżej na fejsie napisać "dziękuje DT że jesteś ze mną".A co do katalogów, to przecież wszędzie w instrukcji obsługi roweru i nie tylko, jest żeby zgodnie z przeznaczeniem stosować, bo inaczej waranty void czy poważny uszczerbek na zdrowiu bądź śmierć więc jak mam jeździć na rowerze DH, gdy w katalogu obręczy mam AM/Enduro, kek! Edytowane 10 Sierpnia 2016 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcinGoluch Napisano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2016 Rower DH użytkowany zgodnie z przeznaczeniem ma pełną gwarancję. Do tego Giant nie wyklucza gwarancji w wypadku startów w zawodach. A jednak montują EX. Chłopaki o których Ci pisałem nie są zawodowcami ale startują (Krystian i Zbyszek) lub startowali na trasach Pucharu Świata lub jak Mroku jeszcze za czasów Pucharu Polski. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcin_ostrów Napisano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2016 DT471 wytrzymują ostrą jazdę pod gościami 100kg+ . Paru moich znajomych toto ma, ja też , i nikt nie narzeka. A katowane są naprawdę mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
skjaatel Napisano 10 Sierpnia 2016 Udostępnij Napisano 10 Sierpnia 2016 Ale są do AM / Enduro. Tak być nie może! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MartinH Napisano 16 Sierpnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 16 Sierpnia 2016 Ten filmik z Gwin'em powinien zakończyć dyskusję, skoro wytrzymała bez opony, to z oponą tym bardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luzszymon Napisano 24 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2017 Panowie, ujeżdżał ktoś z was już Anthema (najlepiej 3) 2017? Szukam roweru dla swojej dziewczyny. Wcześniej nawet nie patrzyłem na ten rower i byłem skłaniałem się ku Trance ale ona jeździ w dół spokojniej niż ja i ten powiększony skok może być bardzo na plus dla Anthema. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Anthem daje rade w górach spokojnie, typu Srebrna Góra itp nawet, wiadomo drop największych raczej nim nie zrobisz ale fun jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Szukam roweru dla swojej dziewczyny. Wcześniej nawet nie patrzyłem na ten rower i byłem skłaniałem się ku Trance ale ona jeździ w dół spokojniej niż ja i ten powiększony skok może być bardzo na plus dla Anthema. Pierwsza myśl jest najlepsza i tego się trzymaj. Spokojniejsza jazda również wymaga pewności a tutaj Trance będzie sporo lepszy. Nawet ta najtańsza podstawowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Nie wiem czemu jest teraz jakiś trend że nawet do w miarę spokojnej jazdy w górach się rowery o skoku 140-150mm poleca, przecież tez trzeba mieć trochę umiejętności żeby taki rower wykorzystać, on sam nie jedzie. Nawet niektóre zawody XC maja prawie że elementy DH i spokojnie to się nawet na HT przejeżdża, tylko odpowiednio wolniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Bo taki sprzęt daje większe poczucie bezpieczeństwa i pewności właśnie przy wolniejszej jeżdzie w dół a nie ma żadnych wad przy podjazdach. No i kwestia też, że ten ciut większy skok daje więcej z tyłu. To co "zamula" jazdę to głowa a nie umiejętności niestety. Drugim "zamulaczem" jest sam sprzęt bo jednak za te pieniądze nie da się ani na jednym ani na drugim grzać ile się da. Ocena bardziej dla faceta i być może faktycznie kobiecie wystarczy coś "lżejszego". Nie wiem aczkolwiek długo oglądałem nowego Trance i bujdą jest co pisali, że zbliżył się do Reigna. To w dalszym ciągu "stary poczciwy" Trance do AM. Co do zawodów xco to fakt trasy są coraz trudniejsze ale niestety pociąga to za sobą zmiany sprzętowe. W innym przypadku jak na terazniejsze czasy jazda jest solidnie "kaleczona". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 (edytowane) Anthem'a 2015 w górach zamula tylko i wyłączne Reba 100mm, zmiana widelca na Aurona 120mm i naprawdę można na Srebrnej za Trance nadążyć. A Trance z Sektorem z przodu też du~ nie urwie. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 Tyle, że ja ani o Rebie ani o Sektorze nie piszę tylko o tym na Aionie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
phoe Napisano 25 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 25 Stycznia 2017 (edytowane) No ok, ale ten Trance ma Aion w wersji, której chyba tylko jako OEM występuje, bo ma po prostu blokadę, a brak regulacji HSC/LSC. Do tego dochodzą hamulce 315 czy fatalnie działające manetki Alivio. Nie wiem co ten damper jest warty, ale znając życie będzie upośledzał ten rower. Będzie pewnie też sporo ważył, wątpię że taki rower da fun w górach, tym bardziej dla dziewczyny, która jeździ ostrożnie i ma pewnie nie za dużo siły żeby z 15 kilowym klocem się szarpać, jeszcze jak dojdzie do tego jakiś plecak czy coś. Sporo więcej zabawy moze dać nawet dobrze dobrany HT, niż taki budżetowy AM/Enduro full. Tak szczerze, ten rower to chyba tyko jako bazę można kupić z założeniem że się większość w nim wymieni powiedzmy w ciągu roku czy 2, a na starcie mając mały budżet trzeba po prostu przeboleć że się ma co się ma. Edytowane 25 Stycznia 2017 przez phoe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luzszymon Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Pierwsza myśl jest najlepsza i tego się trzymaj. Spokojniejsza jazda również wymaga pewności a tutaj Trance będzie sporo lepszy. Nawet ta najtańsza podstawowa. Dzięki, jedyne czego się obawiam to waga. Wybieram między Anthem 3 i Trance 3. No ok, ale ten Trance ma Aion w wersji, której chyba tylko jako OEM występuje, bo ma po prostu blokadę, a brak regulacji HSC/LSC. Do tego dochodzą hamulce 315 czy fatalnie działające manetki Alivio. Nie wiem co ten damper jest warty, ale znając życie będzie upośledzał ten rower .... Tak szczerze, ten rower to chyba tyko jako bazę można kupić z założeniem że się większość w nim wymieni powiedzmy w ciągu roku czy 2, a na starcie mając mały budżet trzeba po prostu przeboleć że się ma co się ma. Myślę o wersji Trance 3 - jest ona na osprzęcie RSa więc może nie będzie tragedii (planuje tylko dokupić jej myk myka). Sam mam Trance 2 (2016) i na moje potrzeby to aż za dużo, ale może i ten T3 2017 będzie pracował przyzwoicie. Edytowane 26 Stycznia 2017 przez luzszymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
modrzew Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 To że jest na gratach od Rokszoksa to w sumie niewiele znaczy bez podania konkretnych modeli. Ja bym wolał Aiona niż Sektora, chyba że byłaby to rzeczywiście jakaś mocno udziwniona wersja OEM, co zresztą może zachodzić w obu przypadkach. Sprawdź jeszcze Soila, zeszłoroczny 2.0 może być dostępny w dobrych pieniądzach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luzszymon Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 (edytowane) Kross odpada. Upgrade'ów poza sztycą raczej nie zakładam, ostatecznie mogę jakiś osprzęt przełożyć ze swojego T2 2016 a sobie dokupić coś lepszego. Nie chce tylko jej umoczyć w ciężkiego kloca (swoją drogą do wagi tych rowerów ciężko dotrzeć) z "dużym skokiem za wszelką cenę" stąd dopytuje. Tak naprawdę wybór toczy się pomiędzy Trance 3 2016, Trance 3 2017 i Anthem 3 2017 - stąd im więcej opinii o tych modelach tym lepiej - chętnie przeczytam. Edytowane 26 Stycznia 2017 przez luzszymon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 No jak chcesz "skaleczyć" jazdę dziewczynie na czymś takim jak XC 30 to ....jej współczuje. Ja wychodzę z tego samego założenia co @modrzew i wolę solidny amor a takim w porównaniu do Sektora jest ten Aion. Rower macałem i nie jest ciężki. Różnice między oboma Trance a tym Anthemem to max 0,5kg czyli tyle co nic. Giant dał o tyle dupy w modelu 4, że wsadził tam coś co odstrasza czyli napęd 9sp. A w zasadzie odstrasza tylna zmieniarka. Przejście na 10 sp jest tanie tym bardziej gdyby kupować tam gdzie da się dokonać zmian. Damper to osobny temat ale Unair na pewno nie jest gorszy od tego sygnowanego logo Gianta z poprzedniego modelu. A tamten nadawał się w sam raz do spokojnej jazdy. Tak czy inaczej wybrał bym Trance i to tego najnowszego z tego roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
luzszymon Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 I wolałbyś Trance 4 zamiast Trance 3? Dla mnie lepiej bo taniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
beskid Napisano 26 Stycznia 2017 Udostępnij Napisano 26 Stycznia 2017 Osobiście tak ale nie wyszło by taniej bo różnicę w cenie przeznaczył bym na przejście na 10sp. Jak wspomniałem tylna zmieniarka będzie się strasznie tłukła i to wyjdzie od razu. Tak poza tym nie ma do czego się przyczepić a na plus o wiele solidniejszy wideł jest w 4-ce. Znak zapytania to damper ale niech mi ktoś z góry założy, że będzie gorzej od podstawowych Monarchów dotychczas montowanych. Tu musisz sam podjąć decyzję. Jesteś z Krk wiec na miejscu jest "magik" od wszelakich uginaczy. Poza tym jest gwarancja i założę się o sporą kasę, że nie każą Ci spadać nawet jak damper by nawalił w ostatnim dniu gwarancji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.