Pearl Napisano 30 Czerwca 2016 Napisano 30 Czerwca 2016 W zeszłym roku kupiłam rower Kands Energy 1100. Pojeździłam może z tydzień i złamałam nogę, w rezultacie dopiero parę dni temu znów na niego wsiadłam i okazało się, że podczas jazdy prawy pedał delikatnie przeskakuje (za każdym razem w tym samym miejscy, gdy jest na samej górze i zaczyna schodzić w dół). Znalazłam w necie informację, że w takiej sytuacji trzeba rozkręcić suport i go nasmarować, ale z tego co wyczytałam, to ten suport który jest w moim rowerze nie jest 'rozkręcalny'... Czy mógłby mi ktoś doradzić co zrobić, przyznaję, że jestem zielona w tym temacie.Tutaj jest link do strony z rowerem, o który chodzi.
Gość Napisano 30 Czerwca 2016 Napisano 30 Czerwca 2016 Co to znaczy przeskakuje? Nie ma takiej możliwości. Oczywiście że da się rozkręcić ale: 1. Trzeba mieć ściągacz 2. Suportu się nie smaruje, jest to tzw "pakiet" Co najwyżej może to być: 1. Luz na suporcie, ale nie sądzę po takim przebiegu 2. Luz na suporcie w sensie wkręcenia w ramę, wtedy trzeba odkręcić korbę i dokręcić suport 3. Luz na korbie- imbus wystarczy Luz najlepiej sprawdzić tak: 1. Opierasz rower o ścianę 2. Klękasz i kolanem lekko opierasz się o tylne widełki żeby rower nie latał 3. Ustawiasz korbę pionowo ( tj godzina 12 i 6) 4. Łapiesz za obydwie korby i szarpiesz 5. Wtedy widać gdzie jest luz 6. Możesz powtórzyć krok nr 3 tyle że z korbą ustawioną na godzinie 3 i 9
seraph Napisano 30 Czerwca 2016 Napisano 30 Czerwca 2016 Sprawdź czy to nie pedał zanim się do suportu dobierzesz. Sprawdź czy jest dokręcony i czy nie ma luzów na jego osi.
Gość Napisano 30 Czerwca 2016 Napisano 30 Czerwca 2016 Sprawdź czy mechanizm korbowy (zębatki przednie) jest prosty. Po glebie mogło się to powyginać. Sprawdź poszczególne ząbki czy nie są pogięte.
Hetman Napisano 30 Czerwca 2016 Napisano 30 Czerwca 2016 A jakby co, to dasz radę rozkręcić ...? Może lepiej od razu do serwisu oddaj?
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany