grissley Napisano 26 Czerwca 2016 Napisano 26 Czerwca 2016 Znacie jakieś obręcze o parametrach jak w temacie? Chciałbym wymienić obecną rigidę zac 2000 na coś lepszego, na co założę coś bezdętkowego. Ale szukanie obręczy "tubeless ready" daje znikomą ilość wyników, a i z wagą nielekko. A może odpuścić to tubeless ready i szukać zwykłej lekkiej obręczy? Rower to Cross, jezdzi glownie po asfalcie, czasem tylko jakiś szuter czy gruntówka. Obręcz do przedniego koła, kierowca 100kg... Podrzucono mi nazwę dt swiss r460 - ale to szosa, nie wiem, czy po paru przejażdżkach po bruku ew. najazdach na krawężnik, się nie pognie? Niestety, ten v-brake to mus, bo w przedniej piascie mam dynamo, a nie chce teraz robic rewolucji hamulcowo-oswietleniowej :|
CentrumRowerowe Napisano 27 Czerwca 2016 Napisano 27 Czerwca 2016 Nie podałeś do jak szerokich opon chcesz tą obręcz. DT Swiss R460 to dosyć wytrzymała obręcz, nie tak bardzo szosowa bo ma 18 mmm średnicy wewn.
grissley Napisano 27 Czerwca 2016 Autor Napisano 27 Czerwca 2016 Faktycznie - nie podałem. Opona z przodu będzie miała rozmiar w przedziale 1.2~1.6, ale wystarczy mi też, jeśli obręcz obsłuży zakres 1.3~1.5. Najprawdopodobniejszą kandydatką na nową oponę jest w tej chwili Schwalbe G-One 28x1.35. W grę wchodzi też X-One 28x1.3
grissley Napisano 28 Czerwca 2016 Autor Napisano 28 Czerwca 2016 Jest jeszcze WTB Chriscross i-19. Też jedna komora bez kapsli, ale za to tylko 430g...
grissley Napisano 1 Lipca 2016 Autor Napisano 1 Lipca 2016 Jak porównać te dwie obręcze? Waga i cena są podane: DT Swiss R460: 130zł, 460g WTB Chriscross i-19: 210zł, 435g czym jeszcze ocenić "lepszość" czy wyższość jednej nad drugą? Obydwie niekapslowane, R460 zdecydowanie wyższa (23 vs 18mm), Chriscross ma otwory na szprychy wiercone pod kątem. Mchriscross jest też na milimetr wewnętrznie i dwa milimetry zewnętrznie szersza od R460. Ergo, która lepsza i dlaczego?
grissley Napisano 29 Lipca 2016 Autor Napisano 29 Lipca 2016 Wziąłem WTB. Wg składacza kół (powszechnie polecana osoba) znacznie lepszym wyborem byłyby DT Swiss, ale było już za późno. Po zmianie, całe koło (ogumione) odchudziło się o 0,33kg. Mam nadzieję, że będzie to odczuwalne
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.