Skocz do zawartości

[ocena sklepu] PPHU ACTIVA Tadeusz Bartoszek / http://rower.com.pl


wierzbajol

Rekomendowane odpowiedzi

sklep: PPHU ACTIVA Tadeusz Bartoszek / http://rower.com.pl

ocena: neutralny

 

wybaczcie za długą historię, ale może komuś się przyda:

 

Po zakupie roweru focus black forest 3.0 i zrobieniu ~50km skontaktowałem się z obsługą sklepu gdyż zauważyłem dziwny dźwięk wydobywający się z okolic kasety - video dla weryfikacji.

 

https://www.youtube.com/watch?v=OqtOrO3Uj6A&feature=youtu.be

otrzymałem odpowiedź:
"Witam!

Prawdopodobnie jest to z bębenka. Najlepiej jakby Pan zdemontował to koło i spakował, to wyślemy po nie kuriera i w trybie pilnym po naprawie odeślemy.

Pozdrawiam!"

Więc spakowałem koło i odesłałem: do w ogóleądu tracking

 

https://tracktrace.dpd.com.pl/parcelDetails?p1=0000002127734T&ID_kat=3&ID=33&Mark=18

Jak wyraźnie widać koło dotarło do serwisu dnia 8.06 i od tamtej pory zaczęły się schody.

Dnia 10.06 odpowiedź z serwisu - "Witam! Robimy."

Dzwonię dnia 13.06
serwisant: nie ma ma wady
klient: film Pan widział przesłany przeze mnie ?
serwisant: no tak, ale nie stwierdzamy wady, to się nie będzie pogarszać
klient: ale jak rower był nowy to była cisza a po 50 km coś się dzieje - stwierdził pan prawdopodobnie uszkodzony bębenek...
serwisant: albo odeślemy nie naprawione albo do producenta
klient: ile to potrwa ?
serwisant: jak najszybciej się da
klient: proszę wysyłać i jak najpilniej odesłać dobre koło

następnie napisałem e-mail, że proszę o naprawianone lub nowe koło a producent niech robi sobie z nim co chce lub sklep się dogaduje z producentem.

dzień po dniu przynajmniej 1 e-mail słany do serwisu ze względu na brak informacji.

Dnia 17.06: "Dzisiaj będę miał decyzję od producenta.

Pozdrawiam!"

Oczywiście brak po weekendzie jakiegokolwiek info, dalsze e-mail'e z mojej strony nie skutkują.

Dnia 23.06: "Witam!

Przykro mi, jednak dalej nie mam żadnej wiadomości.

--
Pozdrawiam!

Zenon xxxx-Activa Ruda Śląska
tel. 50x 42x 04x"

Czyli już ponad 2 tygodnie nikt nie raczy naprawić i odesłać mojego koła do roweru pomimo zapewnień naprawy w trybie pilnym.

poziom obsługi klienta jest żałosny i przestrzegam każdego przed jakąkolwiek reklamacją w tym sklepie / serwisie !!!

Jeśli ktoś ma wątpliwości co do opisanych powyżej faktów - mogę stracić czas i zrobić print screen'y e-mail'i.

 

Czy ktoś ma pomysł na rozwiązanie powyższej sytuacji ?

 

PS. przed chwilą zablokowali mi możliwość pisania na ich profilu na FB - ambitna zagrywka

PS2. nie wiem jak moja historia się skończy, ale może gdybyś komuś się chciało wystawić po 1* to może na przyszłość kolejne osoby będą traktowane normalnie - https://www.facebook.com/SklepRowerowyActiva/reviews

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, mnie to generalnie drażni bo żeby pochwalić NIK ale niezadowolony klient od razu napisze jak to mu źle...litości człowieku, myślisz że ktoś Ci zaraz wyśle nowe koło??

Jedziesz po nich równo, opanuj się!

Wszystkich obowiązuje procedura reklamacji, swoje odczekasz i dostaniesz je z powrotem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ja opisuję fakty jakie miały miejsce - zerknij na ich FB i zobacz, że to nie pierwsza taka akcja. Jest różnica pomiędzy pilną naprawą a 2 tygodniową i nie widać końca - uwierz mi, że gdybym to przewidział naprawiłbym na swój koszt i olał taki serwis, zwłaszcza jak jest sezon a nie mam jak jeździć a sprzedawca ewidentnie olewa temat i blokuje możliwość komentarzy na FB aby prawda nie kłuła w oczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie przesadzaj, samego okresu w którym w ogóle muszą odpowiedzieć na reklamację je 14 dni a jak to poszło do producenta to poczekasz jeszcze, jest sezon w pełni i kupa roboty więc radzę Ci się uzbroić w cierpliwość.

Jak mi strzeliła wędka to też ją sprzedawca wysłał do producenta, czekałem prawie dwa miechy a też chciałem szybko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak teraz jeszcze się do mnie przyczep...Jak czytam komentarze, że ktoś kupił oponę za 8 dyszek u nich a gdzie indziej kosztuje 4 dychy i dlatego sklep jest zły to śmiać mi się chce po prostu.

A ty przestań pajacować bo nie jesteś pepkim świata, ja powiedzieli ze Ci zrobią to to zrobią.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uznają reklamację (na decyzję o uznaniu lub nie uznaniu mają 14 dni) na naprawę mają bardzoooo dużo czasu. Mogą się powoływać na dość specyficzny rodzaj naprawy wymagający sprawdzenia części zamiennych z innego kraju i przeciągać tak Twoją reklamacje spokojnie do końca roku. A że obsmarowałeś ich wszędzie gdzie się dało, ja na ich miejscu tak bym postąpił. Bo zamiast czekać spokojnie na swoją kolej, to obrabiasz im dupę w internecie. Nie tylko Ty jesteś ich klientem w serwisie, a oni się są jedynymi klientami w serwisie producenta.

 

A tak w ogóle to nie zapadka w bębenku tak stuka? W z filmu wynika, że jest to normalna praca bębenka. Przez pierwsze KM nie było tego słuchać bo smar był nowy i gęsty, a po zrobieniu kilku KM takie stukanie bębenka to norma. Ale fachowcem nie jestem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie ja też nie jestem fachowcem dlatego zwróciłem się do serwisu, który po video wydawało mi się, że od razu trafił z diagnozą.

 

Nigdzie nie skłamałem, przytoczyłem fakty - jeszcze raz odsyłam na profil FB i podobną sytuację tylko, że z piastą.

 

Jeśli was satysfakcjonuje taka obsługa w sklepie to rozumiem wasze komentarze, mnie nie, dlatego taka a nie inna opinia - rozumiem czas na naprawę, ale nie rozumiem braku jakiegokolwiek info. Każdy zainteresowany sam zinterpretuje i podejmie decyzję czy chce być ich klientem czy nie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ale co masz do tej obsługi, kim tu jesteś, żeby Ci po stopach całowali??

Dla mnie, gościa który stoi z boku wygląda To całkiem normalnie,ba mogli Ci od razu nawinąć, że mają 14 dni na odpowiedź dotyczącą twojego zgłoszenia na piśmie a dostałeś odpowiedź, że jak najszybciej się postarają no to gdzie ta niechęć??

Poza tym Ci powiedzieli, że koło jest ok to przecież znasz się lepiej...Szkoda gadać, dobrą z... Teraz dostaniesz i poczekasz jeszcze długo z resztą tego Ci chyba wszyscy życzą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do serwisu, to się nie wypowiem, bo miałem kontakt z właścicielem i był całkiem oki, jednak nic nie kupowałem.

Mogę natomiast napisać moje odczucia co do filmiku i na moje oko ( też dużym fachowcem nie jestem ) bębenek działa prawidłowo, słychać jak zapadka się zapada i tyle. Nie widzę i nie słyszę tam nic niestosownego. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Markus34 - życzą jak już

 

poza tym sami napisali, że to bębenek - gdyby napisali, że wszystko ok pewnie bym nie odsyłał. Dziwnym trafem mój kolega ma identyczny rower, inny rozmiar, też w tym sklepie kupiony i nie ma takich dźwięków a przebieg ma jeszcze większy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest różnica pomiędzy pilną naprawą a 2 tygodniową i nie widać końca - uwierz mi, że gdybym to przewidział naprawiłbym na swój koszt i olał taki serwis, zwłaszcza jak jest sezon a nie mam jak jeździć a sprzedawca ewidentnie olewa temat i blokuje możliwość komentarzy na FB aby prawda nie kłuła w oczy.

 

To trzeba było przewidzieć i to jest "Wasz" główny problem. Chcecie wszystko na już a tak się nie da. Tym bardziej w sezonie. Procedury trwają i jak sklep odsyła koło do producenta to nie ma żadnego wpływu na termin. Sądzisz, że celowo i każdemu przetrzymuje gdzieś graty?? Nikt nie ma czasu na zawracanie dupy codziennymi telefonami czy mailami. Nie piszę o tym przypadku ale generalnie. Jak by tak każdy robił to trzeba by zatrudnić jeszcze sekretarkę. Też żle bo koszty pójdą na klienta i zacznie się płacz, że drogo. 

Nawet najlepsze sklepy i serwisy mają "trudnych" klientów. Zlewają ich i robią im po złości bo i tak nic im się nie stanie. Ja mam nawet czasem wrażenie, że to forma selekcji od zawalenie robotą. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak uznają reklamację (na decyzję o uznaniu lub nie uznaniu mają 14 dni)

Nie ma takiej pewności. Autor tematu nie napisał czy skorzystał z gwarancji czy tzw. rękojmi. 

 

Poza tym - na samym początku obiecano mu załatwienie sprawy w "trybie pilnym". Trochę rozumiem jego zdenerwowanie. Aż strach pomyśleć ile czasu w takim razie zajmuje im "tryb zwykły"...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dwa razy słuchałem, słuchawki podłączyłem świetne żeby każdy niuans wychwycić.

 

Autorowi cyka bębenek, najnormalniej w świecie. Zakłada temat na forum i obsmarowuje serwis któremu zawraca zad bez najmniejszych podstaw. Klientów dzieli się na ludzi normalnych i upierdliwców, miłym i normalnym ludziom się pomaga w procedurach, patrzy przychylniej a Januszom się robi to co się musi i nic więcej.

 

Strzeliłeś sobie kolego w stopę, na filmiku nie ma najmniejszego nawet dowodu, że coś jest nie tak. Rzucasz się tutaj, rzucałeś na fejsie, tymczasem sezon w pełni a zamiast jeździć jedyne co możesz teraz robić to sobie siedzieć na forum i wylewać żale w oczekiwaniu na kółko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osobiście jakbym był właścicielem sklepu przetrzymałbym koło ile się tylko da, bo takich klientów to trzeba tępić. Dodatkowo założyłbym sprawę w sądzie za pomówienia, pisanie nie prawdy oraz zniechęcanie do zakupów w moim sklepie (nie wiem jak to się prawnie nazywa, ale na pewno można takiego typa ukarać sądowo). Ale pewnie sklep nie ma czasu na takie akcje, a szkoda bo należy Ci się chłopie kara. Nie znasz się, jesteś upierdliwy (aż żal mi twojej rodziny), a robisz ludziom pod górę. Obsmarowałeś ich gdzie się tylko da. Jeszcze zgłoś ich do UOKIKu....Reklamować sprawne koło.... dla mnie to oznaka idiotyzmu. A tekst "bo koledze nie cyka" to poziom intelektualny przedszkolaka "prosie pani a krzysiu ma lizaka a ja nie mam - powiem mamie".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego, więc skoro to takie oczywiste i wszystko jest w porządku polecono mi odesłać koło?

Dzięki bardzo za waszą wnikliwą analizę jednak wycieczki rodzinne czy sądowe sobie darujcie bo wychodzi na to, że jeden mądrzejszy od drugiego. Jak producent stwierdzi, że wszystko jest ok i dostanę to na piśmie wtedy bądźcie pewni, że o tym napiszę i stwierdzę, że nie miałem racji sądząc, że to usterka. Nadal twierdzę, że serwis pozostawia wiele do życzenia, ale jest to tylko moje zdanie - nie musicie się z nim godzić - poproszę Admina o zamknięcie - jak sytuacja się wyjaśni to chętnie to opiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego ja zawszę kupuję rzeczy które mogą się "popsuć" w sklepie a nie przez internet. Może i czasami przepłaci się kilka zł, ale lepiej chyba mieć spokój i można wtedy załatwić sprawę szybko i bezboleśnie.

 

Mam obok siebie zaprzyjaźniony serwis, od kiedy jeżdżę nieco ambitniej chodzę do nich ( będą już z 2 lata). Zawszę dostanę jakąś zniżkę, poratują częścią która im została z serwisu czy narzędziami do jednorazowej akcji ( wszystko za darmo). Ostatnio wymieniałem piastę, po dotarciu do domu i założeniu na rower okazało się że bębenek ma luz i szumi, pojechałem i po godzinie miałem wsadzony nowy bębenek, zero problemów.

 

Korzyść jest obustronna, ja jestem zadowolony a oni zarabiają. Ale to tak tytułem offtopu.

 

Ja na Twoim miejscu podjechałbym najpierw do jakiegoś serwisu po poradę czy tak ma być czy nie, jeżeli ewidentnie zostałby stwierdzony problem to wtedy bym odsyłał. Ale to już musztarda po obiedzie.

 

Co do tego że u kolegi nie pyka a u mnie tak. Powyżej wspomniałem o bębenku, ten "fabryczny" cykał jak każdy inny, po wymianie na identyczny cykania nie słychać. Niby ten sam model a jednak zachowanie inne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlaczego, więc skoro to takie oczywiste i wszystko jest w porządku polecono mi odesłać koło?

 

Bo wyszli ci naprzeciw, zgłosiłeś i zachowali się poprawnie, zaproponowanie sprawdzenie. Serwis nie stwierdził żadnej wady. A ty dalej swoje, to znów wyszli naprzeciw z propozycją, że wyślą do producenta. A co producent dalej zrobi tego już nikt nie wie, to trwa. No i nie masz kółeczka. A wystarczyło ten filmik na forum wrzucić zanim zacząłeś siać panikę, każdy by ci napisał, że jesteś przewrażliwiony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...