lkomarnicki82 Napisano 28 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 28 Listopada 2016 Nie, w nrx-d jest wkład powietrzny. Dodatkowa rura z tłokiem która się wyciąga z goleni. Tu masz pogląd na całość. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 28 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 28 Listopada 2016 A spoko, bo aż mi szczęka opadła jak zobaczyłem tą fotkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 Wersje D-RL mają stalowe golenie przez to mają aluminiowy wkład na którym pracuje tłok komory powietrznej, natomiast wersja E i S mają już aluminiowe rury goleniowe i tam tłok pracuje na całej rurze goleniowej bez potrzebnego już wkładu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lkomarnicki82 Napisano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 A czy wiesz czym różni się wkład powietrzny wersji 63mm i 75mm, bo w rysunku serwisowym mają one inny numer? Czy mają fabrycznie pin przedstawiony czy są inne różnice? Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 29 Listopada 2016 Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 (edytowane) Jest to jedno i to samo. Przez to mają inne numery bo Dystrybucja może sobie zamówić od producenta NRX-y ustawione na 63mm albo 75mm. Po prostu producent to rozdziela symbolami Edytowane 29 Listopada 2016 przez ACTIVIA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lkomarnicki82 Napisano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Napisano 29 Listopada 2016 I wszystko jasne, dzięki za odpowiedź. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lkomarnicki82 Napisano 5 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 (edytowane) Miałem zdać relację z jazdy po zwiększeniu skoku. A więc... za dużej różnicy nie ma[emoji1] Pracuje całkiem nieźle jak na crossa i może minimalnie lepiej wybiera. Jego największą wadą jest sprężyna która jest raczej pod dużo większy ciężar. Ja ważę 68kg i przy 6 atmosferach nie jestem w stanie go dobić, a SAG mam z 1,5cm czyli taki jak ma być. Tak czy inaczej zmianę przy okazji serwisu warto było zrobić, zawsze to 1,5 cm dodatkowego zapasu. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 5 Grudnia 2016 przez lkomarnicki82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2016 Podaj wymiary to coś mniejszego znajdę. Co do pelnego skoku to wyciągaj że sprężyny ten gumowy elastomer bo to jest ogranicznik uniemożliwiajacy dobicie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lkomarnicki82 Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 (edytowane) Jaki ogranicznik, nie widzę nic takiego, jak możesz to zaznacz na zdjęciu? Zresztą jak spuszczę trochę powietrza to dobiję do końca i jest skok 75mm bo mierzyłem. Co do wymiarów sprężyny to żałuję że jej nie zmierzyłem a na razie nie chce mi się drugi raz go rozbierać. Przy następnym serwisie zmierzę. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Grudnia 2016 przez lkomarnicki82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Sorki. Niepopatrzałem na górne posty i myślałem że masz sprężynowy amorek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woojj Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Jego największą wadą jest sprężyna która jest raczej pod dużo większy ciężar. ta sprężyna o której piszesz to sprężyna negatywna i nie wpływa na skok, a bardziej na czułość pracy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lkomarnicki82 Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 No tak wiem o tym. Ale przez to że jest za silna do mojej wagi praca amortyzatora jest taka sobie. Pisał o tym kolega activia. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Sporo osobom mówię że całkowicie inaczej pracują wersje E i S od wersji D. W wersji E i S tłoczek komory powietrznej pracuje na całej rurze goleniowej co daje sporo lepszy efekt w pracy w porównaniu do wersji D gdzie jest wsadzona osobno rurka z tłokiem i popychaczem w środku. Ponadto wersja E i S nie mają gazowo napełnionych kartridży czyli luźno możesz wsuwać i wysuwać popychacz od kartridża, za to w wersji D żeby wcisnąć popychacz musisz sporo siły użyć. Polecam ci zmienić kartridż z tłumieniem odbicia i na pewno poczujesz sporo lepszy efekt w pracy amorka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lkomarnicki82 Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 (edytowane) na razie dam spokój z większymi modyfikacjami bo zastanawiam się nad zmianą roweru na mtb z porządnym amortyzatorem. Chciałem bezkosztowo wyciągnąć maks z tego. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 6 Grudnia 2016 przez lkomarnicki82 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Zauważyłem właśnie że coraz więcej osób wymienia swoje trekingowe rowery na te popularne czyli tzw. 29er - pod koło 29" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lkomarnicki82 Napisano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2016 Wiesz kupowałem crossa jako pierwszy poważny rower i nie wiedziałem jeszcze jak rozwinie się pasja. Wyszło że śmigam 90% w terenie i charakter jazd bardziej odpowiada mtb. Więc jak budżet pozwoli będzie mtb z prawdziwego zdarzenia. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
christophorus Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Okurzę temat. Czy dalej śmigasz crossem, czy już przesiadłeś się na mtb? : Wiesz kupowałem crossa jako pierwszy poważny rower i nie wiedziałem jeszcze jak rozwinie się pasja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszko82 Napisano 19 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2017 Przesiadłem się na mtb, a Crossa sprzedałem. Do rekreacji i początków na rowerze Cross jest spoko. Jak cię wciągnie jazda w terenie i jakieś maratony to tylko MTB. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
christophorus Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 Ja właśnie po 12 latach zmieniłem mtb i szosówkę na crossa, a zaciekawił mnie temat ze względu na amortyzator. Dlaczego rozbierałeś i smarowałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lukaszko82 Napisano 20 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 20 Lipca 2017 Bo amortyzator trzeba czyścić i smarować co jakiś czas. Dodatkowo zwiększałem skok na 75mm. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
christophorus Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Po tak małym przebiegu? Fabrycznie chyba jest przygotowany do jazdy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 21 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2017 Kazda marka amortyzatorów wypuszcza z produkcji prawie suche amorki, przez to warto sobie zrobic częściej przeglądy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lederfox34 Napisano 22 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2017 Dziś zrobiłem pełen serwis mojego amortyzatora i przy okazji zmieniłem skok z 63mm na 75mm. Operacja okazała się bardzo prosta, bo trzeba było tylko przestawić pin. Widać go na zdjęciu. Są trzy opcje chyba 50, 63 i 75. Ja zmieniłem na ostatnią dziurkę i po złożeniu zmierzyłem że zgodnie z planem skok ma 75mm. Jazda próbna dopiero w weekend, zdam rewelacja[emoji1] Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka O.Widzisz, kiedy mój mechanik już się wyurlopuje zapytam go o tę zmianę skoku. Zmierzyłam- u mojego taty (mój poprzedni rower) jest własnie 75. A mam takiego nrx-a. I też zgłosiłam luz na goleniach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
christophorus Napisano 24 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 24 Lipca 2017 To aż dziwne, że producenci jakoś zaniedbują porządne smarowanie, cóż trzeba się więc za to zabrać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ACTIVIA Napisano 25 Lipca 2017 Udostępnij Napisano 25 Lipca 2017 W dzisiejszych czasach to każda fabryka żałuje wszystkiego. Pracowałem w Fabryce samochodów Opla i było podobnie. Wszystko na sucho skręcali Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.