MikseR Napisano 20 Czerwca 2016 Napisano 20 Czerwca 2016 Witam, niedługo mam zamiar kupić sobie rower (już z góry mówię, że nie znam się na rowerach, w sumie dlatego stworzyłem ten temat, więc proszę się nie śmiać ) i bardzo zastanawiam się nad kross'ami najbardziej hexagony, oczywiście mile widziane jakieś inne propozycje. Więc bardzo prosiłbym kogoś kto zna się na tych rowerach o jakieś małe porównanie tych rowerów który lepszy w czym, jakieś wady jakieś zalety. Mój budżet to +/-1300zł. Pozdrawiam Szymon
Pablo59 Napisano 20 Czerwca 2016 Napisano 20 Czerwca 2016 To najpierw poczytaj identyczne tematy - od groma tu takich "zielonych" co o to samo pytają 10 razy na dobę... Hexagon to nominalnie MTB - więc zgaduję, że rower potrzebny do jazdy po ścieżkach rowerowych i asfalcie ?
Miki74 Napisano 20 Czerwca 2016 Napisano 20 Czerwca 2016 Dlaczego chcesz rower górski ?Może powinieneś powiedzieć, gdzie chcesz jeździć.
MikseR Napisano 20 Czerwca 2016 Autor Napisano 20 Czerwca 2016 Ogólnie średnie trasy między innymi po drogach polnych trochę w lesie ale na asfalcie też na pewno mam zamiar pojeździć
Miki74 Napisano 20 Czerwca 2016 Napisano 20 Czerwca 2016 Lepiej będzie coś poszukać krosowego lub trekingowego.. Nie wiedzę sensu kupować ciężkiego / wolnego roweru górskiego w Twoim wypadku.
KamilB. Napisano 21 Czerwca 2016 Napisano 21 Czerwca 2016 Dokładnie tak ! Polecam nawet używany wygodny rower trekingowy.
Peria Napisano 24 Czerwca 2016 Napisano 24 Czerwca 2016 To najpierw poczytaj identyczne tematy - od groma tu takich "zielonych" co o to samo pytają 10 razy na dobę... Hexagon to nominalnie MTB - więc zgaduję, że rower potrzebny do jazdy po ścieżkach rowerowych i asfalcie ? Myślałem, że ludzie umieją czytać. Myliłem się...
cervandes Napisano 24 Czerwca 2016 Napisano 24 Czerwca 2016 A co, nie ma na forum takich samych tematów co chwilę?