GREEQ Napisano 19 Czerwca 2016 Napisano 19 Czerwca 2016 Rozciekł mi się zacisk m447 na przodzie i zastanawiam się czy można w jego miejsce wstawić zacisk 675? klamkę 445 bym chciał zostawić. Ktoś kto serwisuje pewno będzie wiedział czy te przewody idzie zmotać i czy klamka da rade? Cytuj
gtb Napisano 19 Czerwca 2016 Napisano 19 Czerwca 2016 Co do klamki to nie powiem , bo takiego mixu jeszcze nie robiłem (ale raczej powinno to chodzić) , ale przewód hamulcowy nie przypasuje - zacisk M447 jest na przewód wkręcany a M675 na banjgo. Albo wymiana przewodu , albo wymiana końcówki np. http://www.grawitacyjny.pl/p16579-a2z-koncowka-przewodu-banjo.html . Cytuj
GREEQ Napisano 19 Czerwca 2016 Autor Napisano 19 Czerwca 2016 No o to mi chodzi czy można te dwa systemy na jeden przewód zmotać. Slx mają większą średnice tłoczków i zastanawiam się czy skoku klamki starczy? Cytuj
Hanzo Napisano 19 Czerwca 2016 Napisano 19 Czerwca 2016 Ja bym tego nie łączył. Słaba klamka + dobry zacisk, według mnie będzie słabo działać. Cytuj
Marjanek Napisano 19 Czerwca 2016 Napisano 19 Czerwca 2016 jeżeli pompa będzie słabo tloczyc to zacisk nie będzie działać tak jak powinien, do hamowania wystarczy ale cudów bym nie oczekiwał Agresywnie wydrapane zardzewiałym gwoździem w Tapatalk Cytuj
CentrumRowerowe Napisano 23 Czerwca 2016 Napisano 23 Czerwca 2016 To może być nawet lekko groźne przy dużym obciążeniu hamulców. Nie powinno się mieszać klamek i zacisków, które współpracują z innymi przewodami hamulcowymi. SLX się łączy z przewodem SM-BH90, a 447 z SM-BH59. One mają różne średnice wewnętrzne, inna jest też pojemność zbiornika oleju w klamce. Cytuj
GREEQ Napisano 23 Czerwca 2016 Autor Napisano 23 Czerwca 2016 Wszystkim wielkie dzięki za rozwianie moich wątpliwości,będzie cały kpl. SLX tylko muszę trafić w dobrej cenie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.