Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Rozciekł mi się zacisk m447 na przodzie i zastanawiam się czy można w jego miejsce wstawić zacisk 675? klamkę 445 bym chciał zostawić. Ktoś kto serwisuje pewno będzie wiedział czy te przewody idzie zmotać i czy klamka da rade?

Napisano

No o to mi chodzi czy można te dwa systemy na jeden przewód zmotać. Slx mają większą średnice tłoczków i zastanawiam się czy skoku klamki starczy?

Napisano

jeżeli pompa będzie słabo tloczyc to zacisk nie będzie działać tak jak powinien, do hamowania wystarczy ale cudów bym nie oczekiwał

 

Agresywnie wydrapane zardzewiałym gwoździem w Tapatalk

Napisano

To może być nawet lekko groźne przy dużym obciążeniu hamulców. Nie powinno się mieszać klamek i zacisków, które współpracują z innymi przewodami hamulcowymi. SLX się łączy z przewodem SM-BH90, a 447 z SM-BH59. One mają różne średnice wewnętrzne, inna jest też pojemność zbiornika oleju w klamce. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Unfortunately, your content contains terms that we do not allow. Please edit your content to remove the highlighted words below.
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...